21.06.2012

Weekend Style in 1960's...


Ben okul hayatım boyunca, hiç klasik iş kadını profiline özenen biri olamadım. Bir sürü arkadaşım vardı, böyle döpiyesler, ceketler giysinler, iki dirhem bir çekirdek gezsinler çok özenirlerdi. Benim ise üniversite hayatım boyunca en büyük fobim "avukat olunca ne giyeceğim!?" oldu, jeanlerimi, tişörtlerimi, salaş kıyafetlerimi o kadar çok seviyordum ki, onlarla vedalaşmak çok zor olacaktı. Nitekim de öyle oldu :) Çok şükür çalıştığım ofiste katı kıyafet kuralları yok, patronumuz pek şeker ama yine de dozunu kaçırmamak gerekiyor, yoksa adliyedeki memurların ucube görmüş gibi şok içindeki bakışlarına maruz kalıyorsunuz ve söyledikleriniz ne yaparsanız yapın ciddiye alınmıyor. Renkli ojelerim yüzünden ( renkli dediğim kırmızı değil tabii, yeşil, mavi vs.) işittiğim ilginç lafları duysanız epey gülersiniz :) (Örnek 1: Gençlik işte.. Örnek 2: Aa dün yeşil değil miydin bugün niye mavi sürdün? Örnek 3: Antetlerle aynı renk olsun diye mi yeşile boyuyorsun tırnaklarını? Yeşil dediği de mint bu arada :)) Lafı nereye getirmeye çalışıyorum.. Ofis günlerinde tam olarak istediğim, hissettiğim gibi giyinemediğim için haftasonları benim için dilediğince giyinme günü oluyor. Zaten blogda gördüğünüz "ne giydim" konseptli postların büyük bir bölümü de haftasonu çekiliyor. Bu post da onlardan biri.. Pull&Bear gömleği bu sefer farklı bir şekilde kombinledim, o kadar rahat ki, bu aralar favorim :) Umarım siz de seversiniz.. Bu arada siz de ofis hayatı için giyinirken benim gibi buhranlar yaşıyor musunuz? :)
PS. Yakında postlardaki kedi sayısı benim fotoğraflarımı geçecek diye korkuyorum... :)
PS2. Banana Split'imde gözü olan varsa peşin peşin söyleyeyim kimseyle paylaşmam! ;p
PS3. Fotoğraflar için sevgili kuzenime teşekkürlerr :*

When I was a college student, I've always been thinking about what to wear in office life.. I 've always loved casual and comfortable clothes, like jeans, t-shirts etc.. But being a lawyer brought some responsibilities in clothing issues.. Actually my sweet boss doesn't say anything if I wear a casual thing, but when I do that, the staff in courthouse don't take me seriously so much :) So I have to be careful about that. It makes my weekends so valuable :) Most of the outfit posts have been shooting at weekend. This is just one of them.. Here the Pull&Bear shirt again with a different styling, I hope you'll like it.. So, do you have some clohing problems in your office life? :)
PS. I am worry about the cat photos in posts will be more than mine soon.. :)
PS2. I don't share my Banana Split with somebody else! ;p
PS3. Thanks to my sweet cousin for these photos :*

Shirt / Gömlek : Pull&Bear (Atlas Pasajı)
Shorts and White Bracelet / Şort ve Beyaz Bileklik : Mango
Belt / Kemer : Mavi
Shoes, Necklace and Earrings / Ayakkabılar, Kolye ve Küpeler : H&M
Bag / Çanta : De Vib
Ring / Yüzük : Atlas Pasajı
Spike Bracelet / Diken Bileklik : Asos
Purple Bracelet / Mor Bileklik : Berrilla
Sunglasses / Güneş Gözlüğü : Gucci













33 yorum:

  1. Canımcım her zamanki gibi sen de kedişler de çok tatlısınız:) Resimler insanın içini açıyor, kuzeninin de ellerine sağlık diyelim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım :)) Kuzen güzel çekti gerçekten :)

      Sil
  2. cnm bende aynen haftasonu kendim oluyorum diyebilirim :)
    bende çok katı kurallara uygun giyinmiyorum ama böyle genelde hep şık ve casual chic olmak lazım bizim işyerinde de. haftasonlarıda genelde hep spor, şort,parmak arası terlik vs. salaş ne varsa giymek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet belli bir kalıba girme düşüncesi bile stres yaparatabiliyor bazen :) Ben de haftasonları aynen eşofmanları çekip yaymak istiyorum :p Ama blog için giyiniyorum haftasonu da :))

      Sil
  3. Mavi beyaz çok yakışıyor birbirine. Zaten ikisi de rahatlığın ferahlığın renkleri çok uymuş haftasonuna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de mavi beyaz çok dinlendirici :) Teşekkürler!

      Sil
  4. Wonderful pictures! Your outfit is amazing love denim!:))

    YanıtlaSil
  5. Hii! I just loved your bracelet so much! It's amazing! <3 What do you think if we followed eachother? Kisses, Rita

    YanıtlaSil
  6. love your bag!

    http://iam-kbc.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. i love your bag! do you want followe eachother ?? :)

    YanıtlaSil
  8. çok çok beğendim benim tarzıma hitap ettiğinden belki de ama süper kesinlikle :)

    http://rosaygrismoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Hi! Here I am! Lets keep in touch! kisses

    YanıtlaSil
  10. ne kaa güzel olmuşsssun pisicikler de çok tatlıı :)

    YanıtlaSil
  11. Beautiful place! Nice and fresh outfit.
    I love specially the bracelet with daisies (?)
    kisses

    Célia

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you :)) But daisy bracelet? Do you mean spike one? :)

      Sil
  12. great outfit :) i loooove the 60's *-*
    thanks for following .. i'm your new follower, too :))
    xo
    http://beauty-lifestyle-fashion-blog.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  13. beautiful pictures! and great blog :D

    http://sindy-ng.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
  14. oh just gorgeous photos i love the cheery colours in them and i wouldn't blame u not sharing that ice cream it looks so yummy. love the cats to just chilling in the sun. its terrible that if u were casual clothes people don't take u as seriously just the world we live in i suppose well u look stunning in ur casual style kisses from Dublin xx leonie.

    YanıtlaSil
  15. Awww, thanks for your lovely comment. I'm already following you, and, btw your so beautiful! And I really love the cats *-*

    YanıtlaSil
  16. Thanks for the comment:) I love your outfit, and such a yummy looking sundae!! I'm following you via GFC now ;)

    -Tammy
    http://silksatinlace.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. Love the top!

    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...