14.07.2012

14.09.2010 - 14.07.2012


Birçok güzel şey gibi Bonibon'la hayatlarımızın kesiştiği 2 yıl da sona erdi. Doğumundan ölümüne yanımda geçirdiği, nefes aldığı her saniyesiyle beni mutlu etti, bütün yorgunluğumu aldı, şebeklikleri, şımarıklıklarıyla güldürdü. Bir şeyi sevdiğiniz, özel bir değer yüklediğiniz zaman ayrılmak çok zor oluyor. Bu bir karınca da olabilir, bir hamster da.. Birlikte geçirilen, paylaşılan her an, onun varlığını daha özel kılıyor, sevgi ve bağlılık arttıkça ayrılmak da bir o kadar zorlaşıyor. Aşk gibi bir şey oldu Bonibon benim hayatımda. İlk görüşte bayıldım, benim olsun istedim, sonunu, kısacık ömrünü bilmeme rağmen, kendime engel olamadım, aldım. Bir gün biteceğini bile bile çok sevdim, bağlandım. Her ne kadar beklenen bir şey olsa da, sonuç benim için çok yıkıcı oldu, çok çok üzgünüm. Bonibon artık bir melek... Ve kim bilir, belki bir gün seninle tekrar yolumuz kesişir meleğim, yine bakarsın boncuk boncuk, o Bonibon gözlerinle gözlerime.. Hem belki bu sefer bir kafeste bile olmazsın, kim bilir... Umarım sana hak ettiğin değeri verebilmişimdir, mutlu bir hayat geçirmişsindir ellerimde.. Hayatıma kattığın bütün güzel anlar için teşekkür ediyorum. Seni çok seviyorum ve hiç unutmayacağım, söz veriyorum...

25 yorum:

  1. Gözlerim doldu okurken... umarım benimde yolum sizinle kesişir ozaman...

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlıymış bıcırık gerçektende..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tatlıydı, tipiyle huyuyla suyuyla olabilecek en tatlı hamsterdı..

      Sil
  3. kıyamam.. başın sağolsun :(
    umarım bonibon'unla tekrar karşılaşırsın! bazı insanlar hiç anlamasa da (evcil) hayvanların duyduğu ve onlara duyulan karşılıksız sevgi bambaşka bir şey..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edacım çok teşekkür ederim. Gerçekten dediklerine sonuna kadar katılıyorum.

      Sil
  4. :( cok uzuldum. Gercekten evet cogu kisi anlayamiyor hayvanlara duyulan sevginin ne kadar gercek ve icten oldugunu. Onlarin duydugu sevgi o kadar karsiliksiz ki hic bir seyle degisilemez.Cok uzuldum uzumum ;(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım benim. Evet, kimse anlamasa da bir önemi yok, bir hayvanla kurulan bağ o kadar saf, o kadar içten ve karşılıksız oluyor ki, birçok insana tercih ederim. Öpüyorum çok, özledim seni..

      Sil
  5. cok uzuldummm ;((( gercekten onlarin sevgisi bambaska o kadar karsiliksiz hic bir seye degisilmez.cok uzgunum uzumum :((

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Thank you, she was the most beautiful hamster ever.. But she died yesterday.

      Sil
  7. Çok kötü =(

    Meleğinle yollarınız daha mutlu olacağınız bir yerde kesişir umarım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, ben de öyle temenni ediyorum.

      Sil
  8. He is soo cute.

    Nora

    http://notenora.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. She was the cutest thing ever.. But she died yesterday.. :(

      Sil
  9. Çok üzüldüm ): Ama eminim çok iyi baktın ve mutlu bir şekilde melek oldu Bonibon.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, umarım mutlu olmuştur benimle, elimden ne geliyorsa yaptım son anına kadar, vizdanım rahat ama insan üzülmekten kendini alamıyor tabi, çok teşekkür ederim.

      Sil
  10. başın sağolsun mu deniir çok üzüldüüm :(

    YanıtlaSil
  11. ben de bi hamster annesi olarak gerçekten çok ama çok üzüldüm...benim bebeğim loki henüz 5 aylık...bonibon eminim çok güzel bi ömre sahip olmuştur yanınızda...elbet gene karşılaşacaksınız...sizi o kadar iyi anlıyorum ki anlatamam...bugün yemi az da olsa var die yemek vermemiştim...akşamgeç geldim eve ve nasıl acıkmış anlatamam....çok ama çok kızdım kendime ve feci üzüldüm aç kalmasına...ölümünü hayal bile edemiyorum şu an...el kadarcık ama atan bi kalpçik işte avucunuzda...tekrar başınız sağolsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, iyi geldi yazdıkların :) Aynen minicik bir kalp, boncuk boncuk bakan iki göz, minik burun, minik eller.. İnsan hiç kıyamıyor.. Umarım seninkinin ömrü daha uzun olur, her anının kıymetini bil ve ihmal etme dediğin gibi :) öpüyorum!

      Sil
  12. böyle minik hayvancıkları almaya her zaman çok çekindim..
    ömürlerinin kısalığı ve ona alışıp sonra bir gün kaybedeceğimi bilmek, ona hiç sahibi olmamaya itti sanırım. şimdi senin için üzüldüğüm gibi:(

    YanıtlaSil
  13. Ne anlamlı ve güzel yazmışsın, çok duygulandım. Ne tatlıymış gerçekten.

    YanıtlaSil
  14. sweet photo <3 hamster and pink shoes <3

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...