15.07.2012

The Black & White Week


Bu haftayı iki kelime ile ifade etmek istesem, hiç düşünmeden "siyah beyaz" derim. O kadar "siyah" ve o kadar "beyaz" şeyler oldu ki.. Bu hafta "siyah"ların en koyusunu Bonibon'u kaybederek yaşadım, hala çok üzgünüm. Kocaman bir kara delik oluştu içimde. "Beyaz"lara gelecek olursak da, üç yıldır gitmek istediğim ancak bir türlü fırsat yaratamadığım Ajda Pekkan konserine nihayet gidebildim. O kadar güzeldi ki, çok etkilendim. Hatta detaylarla ilgili bir post yapmayı düşünüyorum yakında. Bir diğer konu da, bu ara hayatımda yoğunlaşan "gri"ler.. O kadar çok kararsızlık yaşıyorum ki.. Hayatımla ilgili en kritik konularda bile çok sarsıcı düşünceler geçiyor aklımdan. Bu dönem öyle bir dönem ki, önümdeki uzun yılların yönünü kökten değiştirecek şeyler olabilir.. Kafamda dönen risk hesapları, kaygılar, kararsızlık beni yorsa da, değişiklik yaratmak, riski pozitife çevirmek, farklı umutlar beslemek de bir o kadar heyecanlandırıyor. Umarım her şey istediğim gibi gelişir, pozitif olarak değişir ve siz de bunun bir parçası olursunuz, birlikte yaşarız hepsini. Hayatım hakkında burç yorumu şeklinde konuşmayı bırakıyorum ve haftanın bir diğer "beyaz"ına geçiyorum :) Denize, güneşe, tatile olan özlemimi önceki postlarda dile getirmiştim hatırlarsanız, bu konuda nihayet harekete geçtim ve en azından haftasonu bir havuza giderek geç de olsa sezon açılışını yaptım, nihayet biraz olsun rahatladım. Yüzmeyi öyle özlemişim ki.. İşte böyle... :) Aa unutmadan, bu "siyah beyaz" fotoğraflar da yakında yayınlanacak bir postun ön gösterimi olsun. Detaylı ve renkli halleri için takipte kalın, herkese güzel bir Pazar diliyorum.. Herkes bugün 11 gibi uyansın, gazetesini alsın, uzun bir kahvaltının ardından, ayaklarını pufa uzatıp, uzuuun bir kahve molası versin gazetesi eşliğinde. Önümüzdeki hafta da sadece "beyaz"larla dolu olsun, öyle ki gözlerimiz kamaşsın... Sevgiler..

If I want to call this week with a name, it definetely would be "Black & White" I had lots of things in this week, some of them are really "black" and some of them are "white".. Firstly, I lost my sweet baby girl, my little hamster, Bonibon this week.. After 2 years, she died and she is an angel now, I'm so sorry about it.. :( It is "the blackest" thing in this week.. Let's talk about "whites" I've been thinking to go to Ajda Pekkan Concert since 2009 and I had never  have a chance, but a couple of days ago, suddenly it happened and she was awesome, I'll prepare a post about it! The other thing is about "grey things" in my life.. I have lots of complicated ideas in my brain about my whole future.. My desicions can be effect my whole life.. It is so scarry to make big differences in my life. In the other hand it is so exciting. Taking risks and thinking about more beautiful things about future. I hope I'll get over of all of them and take right desicions. Then, we will live all of them here together, promise.. :) Ok, let's stop talking like horoscope interpretation! :) The other "white" thing was going to pool in this week. As I said in my recent posts, I miss holiday, see and sun so much! So it was so relaxing for me and I realized how much I missed swimming.. :) Btw, these "black & white" photos are preview of a new post, you'll see the original coloured and more detailed photos soon, keep following ;) And that's it... Oh, there is one thing too.. I wish a great Sunday to you all! Get up at 11 am. and have a great breakfast, then take your newspaper and enjoy with you coffee.. :) I hope this new week will come with just eye-catching "whites" for all of us!... With love...




12 yorum:

  1. So sorry with your hamster :( btw these pictures are great and I really love the 1st picture :D

    YanıtlaSil
  2. Umarım en kısa zamanda griler gider ve rengarenk harika bir dönem başlar =)

    http://gizemizmirli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. amazing pictures :)
    xo
    http://beauty-lifestyle-fashion-blog.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  4. FOTOğraflar süper,

    HEDİYE ÇEKİLİŞİM İÇİN

    http://www.pinkthingsel.com/2012/07/giveawaycacharel-parfumcappertone.html

    YanıtlaSil
  5. ikinci fotografa bayıldım...Hayatın hep beyazlarla dolu olsun...sevgiler

    YanıtlaSil
  6. benim hayatım da grilerle dolu canım öyle mi yapsam böyle mi yapsam derken hiçbişey yapamıyorum :(( allah sonumuzu hayır etsin gönlümüze göre versin inş...

    YanıtlaSil
  7. siyah beyaz fotoğrafların hastasıyımmm yaaa,mükemmel çıkmışsın canımmm!
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. This post was one of the 'whites' of my week, dear Zümra.
    You look so glamorous in those black & white photos. Like a sensual Hollywood diva whose photos I can hide away and secretly look at when I want to have wonderful sweet dreams.
    Kisses.

    YanıtlaSil
  9. ne guzle olmus bu cekımler benım ıkı post oncede vardı boyle kareeler cok soft hele o uzanmıs halın dergı kapaklarından frlamıs gıbı..Ajdaya gıtmısınn haırrrııkaaaaa

    YanıtlaSil
  10. Bütün güzel yorumlarınız için çok teşekkürlerr!! :)

    Thank you for your all great comments!! :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...