18.07.2012

Blogger Spot: Petra Karlsson


Lookbook'ta gezerken yeni bloglar keşfetmeyi çok seviyorum. Belki bazılarınız biliyordur ama bilmeyenler için arada bir sevdiklerimi paylaşmak güzel bir fikir olabilir diye düşündüm. Hem stilini inceler, kendisini daha yakından tanırız, hem de biraz dedikodusunu yaparız :Pp Niye Türk blogger seçmediğim de böylece belli oldu :))) Öncelikle bombayı patlatıyorum, Petra sadece 15 yaşında!! Yani 97 doğumlu! Şaka gibi.. :) <Şu anda kendimi, ah yaşlandık, zaman ne çabuk geçiyor vs. dememek için çok zor tutuyorum, ayrıca yeni nesil nasıl geliyor, biz 15ken böyle miydik, pehh!> Evet, kendisi aynı zamanda İsveç'li ve Lookbook'ta parlayan yıldızını popüler bloguyla da perçinlemiş durumda. Hayatı yoğun olarak okul ve spor arasında geçiyormuş tahmin edebileceğiniz gibi.. 15! Hatırlatırım :) Ben Petra'nın en çok özgüvenini ve salaş şıklığını sevdim. Benim burada seçtiğim fotoğraflar kendisinin en şık, en takmış takıştırmış halleri, blogunda çok daha salaş ve kahretsin ki yine de stil sahibi fotoğraflarını görebilirsiniz. :))) Tabii yaşının etkisiyle, blog yazma stili ve dili biraz teen, ergen, hissediliyor :)  Ama hala çok güzel.. Bu arada blogunda bir itirafta bulunmuş: Eğer Lookbook'ta ya da blogunda gösterirse Romwe vb. sitelerden istediği herşeyi ücretsiz olarak alabiliyormuş. :) Wayy beee..

Petra'nın Lookbook hesabı için buraya ,
Blogu için  buraya ,
Facebook Fan Page'i için ise buraya tıklayabilirsiniz. :)

xxx

I love to discover new bloggers via Lookbook. Maybe some of you already know her, but I wanna intruduce you to Petra Karlsson. She is just 15 years old and from Sweden. With her cute face and perfect body, she looks perfect what she wears :) But she also has a comfortable but chic style.. And I also loved her self-confidence. You can see her light in almost all photos. And there is a confess on her blog too. She can get everything she wants from Romwe etc. for free, if she shows them on her blog or Lookbook page :) So lucky! I think her blog is really nice for teenage girls and people have a young spirit.. So I love her and I'll keep following.. I hope you like her too.. :)

For Petra's Lookbook page, click here ,
For her blog, click here
And for her Facebook Fan Page click here :)

xxx











12 yorum:

  1. bence yazık..yaşında hissetseydi kendini keşke..zaten 10 yıl sonra bu tarz birisi olacak , niye bu yaşta kasmış ki kendini...bu kız, doğru bir örnek değil imrendirmek için gençleri..15 değil de 25 göründüğü acı gerçek..

    YanıtlaSil
  2. bu ablaaa(!) 15 yaşındaysa ben o zaman 8 falanım en fazzlaa =D dün siyah beyaz portre fotoğrafını yayınladığında gayet orta yaşlı biri sanmıştım ben bunu,zamane gençleri çok cool çok trendy çok süper ama çok da çabuk tüketiyor sanırım kendini,bilemedim :))) ama tarzına diyecek söz yok tabi o başka =D
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Ben de senin sayende keşfetmiş oldum:) Gerçekten de tarzı güzelmiş bu gencecik bloggerın.

    www.advocatescloset.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. bu nasıl 15 olabilir ya o zaman ben sanırım 5 yaşındayım, dün yazdığım giyin(eme)me halleri yazımda tam da bundan bahsetmiştim millet nasıl yakıştırıyor yav bende sıfır styling :(

    YanıtlaSil
  5. Modavesiare duygularıma tercüman olmuş.

    Makyaja bak. Ne gereksiz. Gelişimi bile tam anlamıyla tamamlanmamış bence.Henüz çocukluktan genç kızlığa geçiş aşamasındayken bu durumda olması. Evet Allah için çok güzel kız, hoş giyinmiş ama n ebileyim neyin kafası bu teenageler bilemiyorum, anlayamıyorum:((

    YanıtlaSil
  6. Absolutely beautiful style!

    http://cstyledesign.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. 5 sene sonra ne giyecek merak ettim. Şimdiden her şeyi tüketmenin anlamı yokki.

    YanıtlaSil
  8. çok hoş ve güzel bi kız olduu gerçek. ama o yaşta çocukluğunu yaşayamadıktan sonra bence hayatın çokta anlamı yok. üzüldüm şimdi farkedemesede ilerde bir boşluk yaşayacaktır

    YanıtlaSil
  9. şaşırdım yaa gercekten 15 yasındaken ne topuklu gıyerdm nede boyle nede makyaj yapardm azmıs kendını ne grek varkı ve dedıklerı gıbı sımdıden bunları gıyıyora ılerde napıcak yasının grektırgını gıbı gıyınse

    YanıtlaSil
  10. Sevgili arkadaşlar :)) Birçok yorumunuza katılmakla birlikte katılmadığım noktalar da var :) Öncelikle kız çok güzel ve giydiği herşey yakışmış, 15 yaşında olduğunu bilmeseydiniz böyle düşünmeyecektiniz, çünkü küçük bir kadın gibi, ya da beş yaşında kız çocuğu makyaj yapmış gibi durmuyor, giydiklerini taşımış bence. Bir de şöyle bir durum var ki, yurtdışında bizden erken gelişiyorlar ;) Bu da bir etken.. Aynı giysileri 15 yaşındaki sıradan bir Türk kızına giydirsek, böyle durmaz bence.. Ama bütün bunların yanında göze ne kadar hitap etse de, bence de 15 yaşında topuklu ayakkabı giymek, bu kadar makyaj yapmak ya da 25 yaşında gibi stil edinmek çok doğru değil, böyle hissediyorsa bizim yapabileceğimiz brşey yok tabii :) Bu yüzden ben en çok beyzbol ceketli fotoğraflarını sevdim :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...