26.07.2012

Carluccio's Geliyoooor!


Geçen hafta marine temalı ne giydim postu hazırlayıp, etkinliğin detaylarını yakında yayınlayacağımı söylemiştim. (O post için buraya tık tık) İşte şimdi sıra geldi Carluccio's postuna! Öncelikle söylemeliyim ki Carluccio's "İyi ki Türkiye'ye geldi" diyeceğiniz cinsten bir İtalyan restoranı, her şey inanılmaz lezzetli.. Genç ve yetenekli şefini bir kez de buradan tebrik ediyorum :) Şu anda Kanyon'da açılacak restoranın hazırlıkları tam gaz sürüyor, çok yakında gidip tekrar tadabileceğiz bu güzellikleri yani.. Park Hyatt otelin terasında düzenlenen #carlucciosgeliyor konseptli kokteylin detaylarına fotoğraflarla devam edelim :)


Yediğimiz herşey nefisti ama foccacialar ayrı bir güzeldi.. Gittiğinizde ilk deneyeceğiniz şey, Carluccio's un ünlü şarapları eşliğinde foccacia olsun :)


50'lerden fırlamış gelmiş Boom yine pek şıktı :) Boom'un stilini neden sevdiğimi bir kez daha anladım :)) Ben O'nun saçındaki fuları, belindeki kemeri, ayağındaki (maalesef) tam görünemeyen fıstık ayakkabıları ama en çok da o güzel ve sıcak gülüşünü yerim yerim ♥   (Eteği kıskandığım için pas geçtim :)) )


Cornetto Party'sinde (o post da burada :) ) üniversiteden oda arkadaşımla karşılaşmıştım, şimdi de liseden yakın bir arkadaşımla karşılaştım! Dünya gerçekten küçük, kendisi etkinliği düzenleyen ajansta çalışmaya başlamış :) Akşamı daha da keyiflendiren güzel bir sürpriz oldu :) 





Carluccio's un şarapları da çok meşhur! Denemenizi tavsiye ederim, özellikle Blush'ı çok sevdik!!  Çok kalpli bir post olmaya başladı sanki :) Herkese bir kalppp...



En şeker anne adayı Deniz :) Kocaman bir kalp de sana! 


Yummmyy!! :)


Paketlerin için de ne var tahmin edin :)


Etkinlik için tercih ettiğim Marine temalı elbise ve aksesuarların detaylarına buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.


Yaa Serhat'ı atladım sandınız değil mi! :)) Atlar mıyım hiç, O da birtane :) Kendisi o kadar tatlı, pozitif ve iyi biri ki, O'na da büyük bir kalp!  Bu arada erkek stili hakkında yazdığı SirHotStyle, çok güzel ve çok profesyonel bir blog! Dosya dosya stil incelemesi ve editoryal çekimler yapıyor. Mesela geçen hafta Afrika'nın Tribal Safari trendini işlemiş, çok emek vermiş ve nefis olmuş.. Kesinlikle bakmanızı tavsiye ederim (Buraya tık tık). 


Blogumun tatlı okuyucuları, sizlerin şerefine :)) Aramızda kalsın ama en kocaman kalp size! ;)          

♥ ♥ ♥ ♥ 


Bu fotoğrafta hem bir alt basamakta, hem de arkada kalmam beni photoshop'la fotoğrafa sonradan eklenmiş biri konumuna soksa da ben yine de sevdim :) Umarım siz de bu postu sevmişsinizdir.. :) 

Carluccio's Is Cominnnggg!!! :) The famous Italian restaurant, Carluccio's is opening in İstanbul! We are looking forward it, and this was just a previous cocktail.. Eveything was well-designed and so delicious! But the best thing was being with nice people.. I love all people there so much! :)   Everything was yummyy but I can't forget foccacios and wines.. Especially blushes.. :) If you remember I already made a post about what did I wear for this event.. So if you wanna see and learn details, just click here to  see that post. I love you guys and thanks for this great night! And thanks all of you my sweet readers! Also thanks for your nice comments! A big heart for you too! ♥ ♥  Kiss! :)

2 yorum:

  1. O etler domuz değildir umarım çünkü harika görünüyorlar..

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...