4 07 2012

Christian Louboutin in İSTANBUL


Nihayet biz İstanbul'luların da Louboutin'i oldu! :) Christian Louboutin Türkiye'deki ilk mağazasını Beymen işbirliği ile Nişantaşı Abdi İpekçi Caddesi'nde açınca bana da hemen ziyaret etmek düştü :) Ayakkabılardan bahsetmeden önce mekanın dekoru için aylarca New York'tan özel olarak getirtilen mimarlarla çalışıldığını söylemeliyim. Böyle büyülü, gizemli, sihirli bir dünya yaratmak istemişler ama konfordan da ödün vermemişler. Bunun için yerler kırmızı halı ile kaplanmış, ayakkabıların meşhur kırmızı tabanlarına yakışacak şekilde, üzerinde gururla yürünsün diye.. :) Ahşap duvarlarda ise 1600 farklı karakter, sayı ve sembol yer alıyormuş, Louboutin'in mucizeler diyarını fısıldayan bir bilmece gibi olsun diye :) Ayakkabılara gelinceeee... :) Yaz sezonunda yüksek topukların yanı sıra, çivi detaylar oldukça öne çıkıyor, hayran kalmamak elde değil :) Çantalarda da yine ikonik çivili tasarımlar öne çıkıyor. İtiraf etmek gerekirse, ben kendimi kaybettim içeride.. Ne yapın edin, mağazaya gidin diyorum :) Küçükken Lunapark'a gitmek neyse, şu anda da bu mağazayı gezmek aynı hissi uyandırıyor insanda. Böyle anlamsız bir heyecan, mutluluk, aşk.. :)

PS. Fotoğraflar bendeniz tarafından Lunapark Queen için çekildi

The first Christian Louboutin store in Turkey has opened in İstanbul last week! It was really exiting for us and  I immediately visited there! The decoration was magical and the shoes were unbelievable as always :) Here some photos from there, I'm looking forward to go there again! Love love love!! <3

PS. All photos have taken by me for Lunapark Queen











26 yorum:

  1. ohh gidemedim ama sayende gördüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper o zaman, ama git mutlaka sen de :)

      Sil
  2. aaaaa hiç haberim yook! süpermiş :)

    YanıtlaSil
  3. Nilufer acildigini yazmisti, senin sayende de icerisini gordum, Istanbula gidince ilk gitmek istedigim magazalardan biri : )

    YanıtlaSil
  4. Hey Queen, Lila Moonlight sayesyesinde blogunu kesfettim. Takibdeyim


    xxxx


    Zelish

    http://thetrendreportuk.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Awww ))) shimdi istanbulda olmak vardi )) cook tesekkur paylashim ichin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten burayı ziyaret etmek gerek müze niyetine :p

      Sil
  6. i absolutely loooove louboutin *-*
    xo
    http://beauty-lifestyle-fashion-blog.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  7. I'd love to see you in a pair of Louboutins, dear Zümra.
    Kisses.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uww! :) I want it too but they're too much expensive for me now, but maybe I can try one of them for you! :)

      Sil
  8. sayende görmüş olduk tatlım
    dekor harika

    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. süper yorumlamışsın canım aynen orada olmak etrafı izlemek istedim:)
    mağaza yurt dışında gezdiklerimle neredeyse aynı, demek ki her yerde dekorasyon bütünlüğüne önem veriyorlar. ne diyim hoşgelmiş CL, elimizde torbayla çıkmak dileğiyle!

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Fiyatları ne kadar acaba peki biliyormusun ? 3.üncü resim yüksek topuklu dikenli ayakkabıya bayıldım çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatlar modelden modele çok değişiyor ancak en az 1000-1500 TL civarından başlıyor ve 10.000 TL ye kadar çıkabiliyor diye biliyorum, özel tasarım vs. olduğu o zaman :)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...