10.07.2012

A Day in Nişantaşı...


Geçtiğimiz cumartesi kuzenimle birlikte Nişantaşı'nı bir kez daha keşfe çıktık, bütün gün dolaştık, alışveriş yaptık, yedik içtik :) Günün sonunda bedenlerimiz isyanları oynasa da ruhlarımız pek mutlu ve dinlenmişti :) Ayrıca epeydir ziyaret etmek istediğim ama bir türlü fırsat bulup da gidemediğim Zamane Kahvesi'ne bu sefer gidebildim, gerçekten anlattıkları kadar varmış. Herşey inanılmaz taze ve lezzetli, dekorasyon çok sevimli ve fiyatlar Nişantaşı'na göre hiç de uçuk değil, yolunuz düşerse mutlaka uğrayın. Aşağıda göreceğiniz minik külahlardaki masa masa gezen dondurma servisi de beni çok etkiledi :) Bir de rengarenk bez ayakkabılar göreceksiniz aşağıda, kızın biri önümden hızla geçip gitti, fotoğraf çekmekten sormaya vaktim olmadı :) Bu ayakkabıların markasını bilen var mı? Ben biraz bayıldım da kendilerine :)) Fotoğraflar için sevgili kuzenime teşekkürler!! :)

Last saturday, me and my cousin explored Nişantaşı again and again :) Some shopping, delicious foods and lors of great things :) At the end of the day our bodies were so tired but we were also so peacefull and happy :) I had the chance to go one of the caffes which I always want to go, "Zamane Kahvesi" So nice place! Fresh and delicious desserts, nice decoration and good prices! If you come İstanbul one day, you should have a break there! And you'll see a pair of colourful shoes below, a girl suddenly passed front of me and I coulnd't ask for them, because I was busy with taking photo! :) So, do you know which brand are they, I wanna get them!! :) Thanks to my sweet cousin for these photos!

Dress / Elbise : Sogo 
Bag / Çanta : Aldo
Flats / Babetler : H&M
Bracelet : Bileklik : Berrilla
















23 yorum:

  1. Canım o espadriller bildiğim kadarıyla A46 ;) Çok hoş ve değişik desenlerde olanlarıda var cupcakeli falan ;)

    "www.sevalvemoda.blogspot.com"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yaa bu kadar harika ve renkli tasarımlar zaten ancak Tuvana'dan çıkar, hemen araştırmalıyım :) teşekkürler!

      Sil
  2. bu sıcakta iyi gezmişsiniz fotolar güzel,tarz daha da güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh evet azmettik gezdik :p Çok teşekkürlerrr :)

      Sil
  3. cok hoş bir gün olmus, ayakakbılarına da bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. that's a beautiful dress :-) love the pictures.

    www.mixofstyles.com

    YanıtlaSil
  5. süpersin canım eşarp desenli elbisene bayıldım, espadril mi ne denmiyo mu o ayakkabılara?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şal desenleri bu yıl pek moda ;) Evet evet ayakkabılar Espadril de, ben karışıklığa sebebiyet vermeden net açıklayayım diye renkli bez ayakkabı dedim :)

      Sil
  6. elbisen tam bir kimono modeli canım bayılırım bu tarz elbiselere çok da yakışmış:)

    YanıtlaSil
  7. elbiseni çok beğendim :) Nişantaşını da özledim pek vakit bulamıyorum karşıya geçmeye :S

    www.bendeherkesgibiyim.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Bağdat Caddesi'ni özlüyorum arada yer değiştirelim mi? :) Teşekkürler!

      Sil
  8. Elbise inanılmaz şık durmuş

    YanıtlaSil
  9. You look beautiful!! Love that amazing dress!
    kisses

    YanıtlaSil
  10. great photos!!! cute dress

    nishalooks.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. birileri zayıflamış mı sankii? ;) çok zarif görünüyorsun tatlım!

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canımmm :) Aslında kilom aynı ama biraz sıkılaştım sanırım, bir de elbisenin modeli ve kumaşından dolayı da daha ince görünüyorum :)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...