7.07.2012

The Feet Photos in the Sea :)


Evet arkadaşlar, bu sefer bu fotoğrafları ilham olsun filan diye paylaşmıyorum, doğrudan kıskançlıktan çatlayalım diye paylaşıyorum :) Bakarken "şimdi orada olsaydımm!!" ya da "ayy şimdi burada olsaydı!" diyelim diye :) Sizin yaz mevsiminiz nasıl geçiyor bilmiyorum ama aylardan Temmuz ve ben hala çalışıyorum, hoş Ağustos'ta da çalışıyor olacağım :) Öğrenci olmayı ben şimdiden özledim, bence herkesin 2.5 - 3 ay yaz tatili olmalı.. :) Haksız mıyım? Böyle doya doya güneşlenmeli, yüzmeli, ayaklarını suya sokup fotoğraf çekmeli :)) doyasıya dondurma yemeli, plajda havalı havalı salınmalı, aylaklık yapmalı, kitap okumalı, hiç olmadı sörf yapan yakışıklıları izlemeli.. :P Bu yaz böyle hiçççç geçmiyorrr... Eee sizin keyfiniz yerinde mi?? :) 

PS. Sorum Instagram'dan havuzda, denizde ayak fotoğrafı paylaşanları kapsamıyor arkadaşlar, sadece moral bulmaya çalışıyorum :))


görseller: pinterest

Hello guys, these photos aren't for inspiration for this time, these are just for "greening with envy" together! :) If you think "I would like to be there" when you look these photos, ok you're from my team! :) I don't know how is your summer season is going, but mine was busy with working :( I think, it will be same in August too.. I already miss being a student.. In my opinion, everybody has to have 2 or 3 months of holiday, right! :) Wouldn't be great?? :) For sunbathing, eating ica cream, doing some silly and free things, reading somehing, lying, walking in a cool way at beach, at least watching the surfing handsome boys! :p My summer is not good at all now... How about you?? :))

PS. I'm not asking who are already on holiday and sharing some feet photos in pool or sea via instagram, I know they're ok! I just wanna get some pleasure :))


visuals: pinterest



















16 yorum:

  1. my summer will be great in 13 days, im going shopping in copenhagen!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh it looks great, have fun there! :)

      Sil
  2. aaaaaaaaaaaaaaaaa kısa devre yaptım sanırım :))))))

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devreler güneşten yandı, söndürecek klorlu su bulunamadı :))

      Sil
  3. Resimlere bakınca herşeyi bırakıp koşarak en yakın denize gidesim geldi :( ama neyse ki sadece 1,5 haftam kaldı sonra bende yollarım size böyle fotolar :))))

    http://www.berry-dew.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy süper :)) Mutlaka haber ver senin postlarla da serinleyelim :)

      Sil
  4. zümraaaa bunu bana yapmyacaktınnn :)))))

    YanıtlaSil
  5. Harikaaaa! rengarenk sezlonglara bayildim ve o kumlu ayak resmini kesin denemem lazim, cok sevdim : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeeet onu ben de denemek istiyorummm :)) çok tşekkürlerr!! :*

      Sil
  6. Şu resimlere bakmaktan bile mutlu oluyorum, o kadar söyleyeyim sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pozitif enerji veriyorlar değil mi? :)

      Sil
  7. love everything!

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    YanıtlaSil
  8. o ayak alti kumlu onal pozdan cekinmem lazimmmm :)) Sahaneymis.. ! Ben ilk tatilimi yaptim geldim, simdi sirami verdiklerimi bekliyorum.. Onlar donsun yine kacacagim sirami bekliyorum ;) Senin ilk calisma yilin oldugu icin mi tatilin yok ? bayram'da kacsan sevgiliyi alip ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o Aylin ve benim de favorilerimizden :) Benim aslında dediğin gibi tatilim yok ama tatlı patronum saolsun şeker bayramıyla birkaç gün birleştirmeme hayır demedi ben de 1 haftalığına filan bir yurtdışı kültür turu ayarladım, deniz güneş kumdan feragat ettim :) Artık haftasonu kaçamakları beni bekler ;)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...