17.07.2012

Floral Dress



Bu siyah beyaz çiçekli elbisenin öyle bir yaşam öyküsü var ki, anlatsam roman olur.. Hayatı benimkinden daha karışık :) Tam 10 yıl önce kuzenim artık giymediği için bana vermişti bu elbiseyi. Ondan önce kaç yıl ondaydı, ne kadar giyildi pek bilmiyorum doğrusu. Ben de üzerime cuk diye oturan bu elbiseyi çok sevmiş hatta ortaokul mezuniyet balomda giymiştim :)) Hatta itiraf ediyorum, yakasını boğazıma kadar ilikleyip, iki uçlu fulardan kravat yapmıştım! Gülmeyin, elbisenin orijinal modeli öyleydi :) O zamandan bu zamana da bir daha hiç giymemiştim. Geçen sabahlardan birinde ofiste ne giysem diye gardırobumla ümitsiz ümitsiz bakışırken, 10 dk. erken kalkmış olmanın avantajını kullanarak, haydi şunu bir deneyeyim dedim. (Erken kalkmış olmasam böyle deneme yanılma yapmaya pek vaktim olmaz, gözüme ilk kestirdiğimi giyer giderim.) Neyse, aslında içten içe 10 yıl öncenin elbisesinin pek olmayacağını düşünsem de yine de denedim ve sonuç şaşırtıcı oldu :) Elbise üzerime tam oturdu! Ayakkabıları ise Marks&Spencer'dan yeni aldım. Siyah, kitten heels denilen böyle minik topuklu, rugan ve rahat bir ayakkabıyı 2 yıldır arıyordum, sonunda buldum.. Hem de çok uygun bir fiyata! Ayrıca Marks&Spencer'ın ayakkabıları tam "ummadığın taş baş yarar" kıvamında.. :) Hem fiyatları hem rahatlığı beni her seferinde şaşırtıyor, bir bakmanızı tavsiye ederim. Biliyorum, ayakkabılar pek yazlık sayılmaz ama yeni olduğu için size göstermek istedim hemen ;) Önümüzdeki sonbahar kış eskitmeyi planlıyorum :p Yelpaze sıcaktan öldüren bu günler için annemin çekmecesinden çalındı :) Çanta ise Mudo'nun 2012 kış sezonundan. Bu arada aşağıdaki fotoğrafta annemi göreceksiniz, elbisesini o kadar sevdim ki, O'nu da çekip paylaşmak istedim :) Ayrıca fotoğraflar için de kendisine teşekkürü borç bilirim! <3

This floral B&W dress has an interesting life story. It was belong to my cousin and before 10 years, she gave it to me and I loved it! So I wear it for my secondary school graduation party. I also tied its neck as a necktie.. Don't laugh! :) It was it's original shape :)) But I didn't wear it again until now. A few days ago, I was looking for something for an office day and I decided to try this dress.. Actually, firstly I didn't think that it'll fit to me, but surprisely it was ok! :) I recently bought these shoes from Marks&Spencer. I was looking for like these for 2 years! Black, varnish, kitten heels and comfortable for an affordable price! I always find shoes like these in Marks&Spencer.. Interesting :) You should look there too.. I know they are not exacyle for summer but I wanted to just show them to you because of they're new :) I'll make them old nex autumn and winter :p The fan is from my mum's wardrobe, it was a really hot day! The bag is from Mudo's winter 2012 collection. Btw, you'll see my mum below,I liked her dress too and wanted to show you.. And also thanks for these photos to her! <3

Dress / Elbise : Herry (13 years old) :)
Shoes / Ayakkabılar : Marks&Spencer (New)
Bag / Çanta : Mudo (Winter 2012)
Bracelet / Bileklik : Atlas Passage
Fan / Yelpaze : From my mum's wardrobe (Annemden ;) )














30 yorum:

  1. Elbiselere bayıldım canım :)

    YanıtlaSil
  2. annenin olduğu fotoya sen diyebilirim çok rahat :p ona da ayrı blog açın bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahhahah girme aklına lütfenn :)))

      Sil
  3. Çok yakışmış, orta okuldan beri aynı bedende olmak da ayrı bir tebrik konusu :))

    YanıtlaSil
  4. annen olduğuna inanamıyoruuuummm! ne kadar genç,canlı ve güzel. onun yaşında ben de öyle olurum umarım. elbiseleriniz de çok yakışmış ayrıca :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler, kendisi yorumlarınızı okuyup mest oldu, ben arada yayınlayayı onu bari :)) Evet inşallah genlerim çekmiştir benim de :)) Öpüldün!

      Sil
  5. güzel bir hatıraymış :) üzerine çok yakışmış :)

    www.bendeherkesgibiyim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. eeeee amaa annenin senden hiçbir farkı yookkkk??? ilk başta farklı bir kıyafet giyip poz vermişsin sandım,maşallaahhhh,şimdi anlaşıldı kızının gençliği,duruluğunun nerden geldiği =D
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahhaha dmek öyle sandın :)) Bu arada çok teşekkür ederiz efendimmm )) :p

      Sil
  7. Annemi göreceksiniz demesen abla,arkadaş ikileminde kalırdım. genetik demek ki sizde güzel olmak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy utandık, çok teşekkürlerrr :)

      Sil
  8. 10 yıl önceki elbisesine girebilen kadııın tebrikler alkışlar çiçekler sana be yaaav :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahhahaha tşekkürler teşekkürlerrr :))) Saygıyla eğiliyorum :))

      Sil
  9. Elbise dedğin gibi cuk oturmus üstüne sende güzel durmus..Yırtmacına da bayıldım önündeki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Tşekkürler canımmmmm

      Sil
    2. Aynı fikirdeyim ..:) yazmak istediğim mesaj..

      Sil
  10. Zümraaaa, şu an koptuğumun anıdır!!! Annen sanırım benimle falan yaşıt.(Ben 38,5 umda:))) Nasıl genç yahuuu. Maşallah.Anam ablan gibi duruyorr ve sanırım anneciğine çok benziyorsun canım. Sevgilerimi ilet o fıstık anneye. Keşke ben de biraz daha erken doğurup çocuğum büyüğünde böyle fıstık anne olabilseydim ama napalım kısmet:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yorum buuu :))) Annemin yaşı senden büyük aslında birazcıkkk :p Çok teşekkür ederizzz, mağazalarda filan da hep abla kardeş misiniz diyorlar :)) O da selam söylüyor sanaaa :))

      Sil
  11. kocaman masallahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dıyorum :)) senın su cıcekler arkasındakı fotolarını cok begenıyorum bırde o ıng. buldogunu yerımmmmm ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha :) Teşekkürlerrr :) Köpekcik çok tatlıydı ya :)

      Sil
  12. ojelere bayıldımmm !!

    YanıtlaSil
  13. Rujunun markasını öğrenebilir miyim canımm? Çokkk beğendim! =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Avon'un çift taraflı ruju ama numarası şuan aklımda değil, akşam yazarım numarasını da ;)

      Sil
    2. Avon'un ruj + dudak parlatıcısı bir arada Poppy Love adlı rengiymiş :)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...