24.07.2012

I Want You So Bad !!!


Size daha önce de bahsettiğim gibi biraz kararsız bir insanım. Ama bu demek değil ki hiç bir konuda karar veremiyorum :) Sadece karar vermem biraz uzun zaman alıyor. Bütün alternatifleri, olasılıkları, riskleri düşünüp sağlam kararlar almak istiyorum, bu yüzden de karar vermem uzun sürüyor. Sözün kısası, yeni bir karar aldım! :) Kafamda uzun süredir gelişmekte olan bir ide nihayet belirginleşti, olgunlaştı. İnsanın bir sonraki aşamaya geçebilmesi için, önce buna psikolojik olarak hazır olması gerekiyormuş, bunu anladım. Ben şimdi hazırım. Kollarımı açtım, bu kararın bana getireceklerini bekliyorum. Kendi payıma düşeni yaptım, sıra onda. Bir şeyi gerçekten ama gerçekten koşulsuz şartsız, çok içten isterseniz mutlaka olacağına inanırım. Ve bütün pozitif enerjimi bu istek için evrene gönderiyorum bu sıralar. Kimseye söyleyemesem de, sır gibi saklamak zorunda olsam da SENİ ÇOK İSTİYORUM, yakında benim olacağını biliyorum ve heyecanla bekliyorum!

PS. Gerçekleştiğinde ilk sizinle paylaşacağım! :)

As I told you before I am a bit erratic. But it doesn't mean that I can't make a desicion. Yes, I can, but it usually takes long time. Because I always want to analyse all my alternatives, chances and risks for make a healthy desicion. In a word, Yes, I made a new desicion now! :) I was thinking on it for a couple of months and now, I'm sure.. I want it so bad! I understood that if you want to move to the next level, you have to ready for it psychologically. And I am ready now! I am looking forward all results of this desicion now.. I took my turn and it's "its" turn now! I believe that if you want something sincerely and unconditionally it's going to be happen! And now, I'm sending my all positive energy to the Universe to get it!! I WANT YOU SO BAD!!

PS. I'll tell you first when it's happen! :)

8 yorum:

  1. dileğin her ne ise en kısa zamanda gerçekleşir umarım...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, kıpırdamalar başladı bile.. :)

      Sil
  2. Eğer bazı konularda emin isen, testlerini de yapmış isen hayırlı olsun demek gerekir.. Hayat bu bir yerden başlıyor her zaman, doğru yerde doğru insanla karsılaştırsın Allahım seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler güzel dilekleriniz için..

      Sil
  3. Aynen Zümracığım, sanırım benim de uzun süre karar veremememin sebebi her alternatifi baya baya düşünmek! Merak ettim şimdi ne istediğini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakında olursa açıklayacağım :) Hayırlısı..

      Sil
  4. Çook merak ettim :) Umarım en kısa zamanda gerçekleşir :) Sevgilerr :)) www.ezgigulbagi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. canimm umarim istedigin en kisa surede olur cok merak ettim ama ne oldugunu ??? :)))) haydi bakalim hayirlisi

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...