31.07.2012

Ladybug Birthday Party :)


Dün birtanecik kardeşim Dağcan'ın doğumgünüydü. O'nu blogumun fotoğrafçısı olarak da tanıyorsunuz. Yaklaşık 2 yıl önce benim için öyle güzel bir sürpriz doğumgünü partisi organize etmişti ki, bu yıl bunu telafi etmenin zamanıdır diye düşündüm :) Son zamanlarda Dağcan'ın o kadar çok zıplayan uçan kaçan fotoğrafını çektim ki, aramızda "Uç-uç böceği misin oğlum!" geyikleri dönmeye başlamıştı. Ben de bunu fırsat bilip, uğur böceği konseptli bir parti ayarladım :) Ee bu arada, uçan balonları bulmuşken fotoğraf çektirmemek bir bloggera yakışmazdı :) Partiye ait küçük detayları da aşağıda bulabilirsiniz ;) Sevgiler...

♥ İYİ Kİ DOĞDUN DAĞCAN!! 

Yesterday was my sweet brother's, Dağcan's birthday! :) Before 2 years ago he had managed a surprise birthday party for me, so I thought this year is the right time to do it for him :) Nowadays I really like ladybugs and there are lots of joke about it between Dağcan and me.. So it was the theme! Here the details of party and my photos with ladybug balloons ;) Kisses...

 HAPPY BIRTHDAY DAGCAN!! 












24 yorum:

  1. Wow wat a sweet surprise....ur brother so lucky to have u as a sister...I am also very close with my brother....don't know wat I would do If I didn't had any siblings?

    Btw be sure to check out my new post aswell
    Xoxo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh thank you so much, having a brother is priceless.. :)

      Sil
  2. Oh wow! This looks like such an adorable theme for a birthday party!!! The table set and the cake look fabulous and so do you with those colorful balloons!

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bi gün olmuuuşşş! Doğum günü kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Doğumgünü kutlu olsun kardeşinin:))Güzel hazırlamışsın;)

    YanıtlaSil
  5. Bu ne la! O_o Sırım gibi delikanlıya niye 6 yasında kiz cocuğu partisi yaptınız ugur böcükleri falan asdgfds

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahah :))) İltifat için teşekkürler, yakışıklıdır kardeşim gerçekten :) Aramızda esprisi var yukarıda yazdım sebebini ;)

      Sil
  6. Ne guzel bir abla kardes baginiz var, birbirinize temali surpriz partiler, cok guzel. Adsiz in yazdigina guldum ama sebebini bildigim icin ugurbocekli parti cok tatli cidden. Balonlarla da super olmus, ben de istiyorum bir balonsever olarak : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler evet maşallah aramız iyidir :) Sana da alalım baloon <33

      Sil
  7. Ha bu arada oje yi gecen Istanbul ziyaretimde aldim, Pastel in canli turuncusu, tavsiye ederim yakindan daha da hos rengi : ) Bir de fikir yeni degil, baya evvel internettemi bir dergide mi benzerine raslamistim, ben de kendi versiyonumu yaptim, ama cok sevdim, yazdigim gibi denemeleri cesitlendiricem : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beğendim gerçekten bekliyorum diğer denemelerini de, pastel'e de en kısa zamanda bakmalıyım :)

      Sil
  8. Eee neymiş, yazılanları okumadan sazan gibi atlamicakmissin hemen, shame on me! (Okuyucunuz burda kendisiyle hesaplaşıyor) Tamam anladım şimdi.. Sizde güzellik/yakisiklilik aileden sanırım diyerek çekiliyorum. Mutlu yıllar olsun kardeşine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah tatlıymış ama okuyucum :)) Çok teşekkürlerr!

      Sil
  9. ne güzel konsept, bayıldım...

    YanıtlaSil
  10. Mutlu yıllar sevgili fotoğrafçımız Dağcan'aaaaa! Selam söyle :))

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da selam söylüyor ablası :) Teşekkür ederiz!

      Sil
  11. nice mutlu, sağlıklı senelere Dağcan!!
    Detaylar süper, bu arada yeni header da süper olmuş!!

    Sevgiler
    madamchic

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerr :) Ben de hiç tepki gelmeyince beğenilmedi diye düşünmeye başlamıştım :)

      Sil
  12. Kupalar yakışmamış camı geçtim plastik olaydı bari plastik tabaklara uyum sağlardı

    YanıtlaSil
  13. Evet haklısın o kadarını ayarlayamadım :)) Bir dahakine inş..

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...