28.07.2012

Miss Turkey 2012 Güzelleri'yle...


İşte uzun zamandır arşivde bekleyen postlardan biri! :) Geçtiğimiz ay çok sevdiğim Ankara'lı blogger arkadaşım Kubilay Sakarya İstanbul'a geldi. Uzun telefon muhabbetlerinden, WhatsApp geyiklerinden sonra, geçtiğimiz Fashion Week'in ardından bir kez daha buluşmak süper oldu. Kubilay, harika blogu Loves From Fashion'da sürekli yeni projeler içerisinde, bitmek bilmeyen bir enerjisi var, blogunu mutlaka takibe alın! :) O gün de yine bana sürpriz yaptı :) Tam The House Cafe'de oturmuş, lahmacun pizzalarımızı (mutlaka denemelisiniz!!) mideye indirmiştik ki, iki fıstık çıkageldi :) Kubilay'ın blogu sayesinde de yakından tanıdığımız Ankara'lı model Çağla Zoralioğlu (sağda) ve O'nun Ankara'dan yakın arkadaşı, başarılı model Çağıl Özge Özkul (solda) da bize katıldı. Asıl bomba şu ki, Çağıl Miss Turkey 2012 ikincisi ve Çağla ise Miss Turkey 2012'de ilk on finalist arasında.. Aralarına girip poz vermek cesaret istese de, sizler için bunu yaptım :))) Açıkçası Miss Turkey 2012'yi izlerken Twitter'da güzeller hakkında biraz atıp tutmuştum ama yakından görmek kesinlikle televizyondan izlemek gibi olmuyormuş :) Gerçekten duruşları, gülüşleri, bakışları öyle alımlı, öyle güzel ki yanınızda otururlarken izlemeye doyamıyorsunuz. Herşeyden önce, ikisinin de fiziği muhteşem.. Çağıl uzun yıllar voleybol oynamış, Çağla ise zaten milli yüzücüymüş. Bunun yanında derece için Çağıl'ın akıcı olarak bildiği yabancı diller çok etkili kesinlikle.. İkisi de güzel okullardan, güzel bölümlerden mezun.. Bunlar da Miss Turkey 2013 e katılmayı düşünen filan varsa, kulağınıza küpe olsun :) Herkese güzel haftasonları!! :)

And here one of the posts were waiting in the archive for a month! :) Last month, I met with one of my dearest blogger friends, Kubilay Sakarya from Ankara. After long phone conversations and WhatsApp chats we came together again, after İstanbul Fashion Week.. You can find lots of new projects and new ideas in his blog, Loves From Fashion, you should follow him! :) And he came with a big surprise in that day too. After we sat and eat our traditional "lahmacu pizzas" in The House Cafe, two beautiful girls came to our table! And they were Miss Turkey 2012's winners! The left one will go Miss Universe and the right one is one of the finalists. Both of them have perfect bodies, foreign languages and a great history in sport :) If you wanna participate at this contest, don't forget them! :) Kisses and have a nice weekend!



16 yorum:

  1. Hey u look so pretty inthe first pic.....m sorry I was out off blogging for some while ...Anywaz do check out my new post...I will looking forward to more of ur posts...
    Xoxo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Welcome again :) Nice to hear from you!

      Sil
  2. Ne güzel bir tesadüf olmuş...Bu arada pizza lahmacunu merak ettim doğrusu...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlkle denemelisin :) öpüyorum!

      Sil
  3. Bu güzellerle ben de tanışmayı çok istiyorum, sanırım Kubi'yi biraz sıkıştırmam gerekecek. Yalnız sen de hiç bağırmamışsın aralarında, bilmeyen birine 3'ü de model deseler hak verir yani ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehhe :) Sıkıştır Kubi'yi.. Denk geldi bizimki de öyle sürpriz oldu.. Ayrıca bu iltifatları hazmetmem zaman alacak şımardım :p

      Sil
  4. Çok güzelsiniz 3'nüz de. Ben bir fark göremedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo ne güzel bir yorum, mest oldum :))

      Sil
  5. Sen de miss turkey gibisin hayatımm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler şımartıyorsunuz beni :)

      Sil
  6. başlığı görünce nasıl yani dediim yoksa 2013 için mi tüyo aldı diyordum ki olayı anladım, iyimiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh :) evet evet birkaç küçük ipucu verdim kızlardan aldığım :)

      Sil
  7. hep diyorum zaten marifet beauty and brains olmakta (: hepiniz çok hos çikmissiniz, ortam da pek keyfli görünüyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Kesinlikle haklısın..

      Sil
  8. çAĞILI YERİM BEN CANIM GÜZEL ARKADASIM :** sİZ DE COK GÜZELSİNİZ MAŞALLAH DİYELİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Çağıl arkadaşın mıydı senin? Çok tatlı biri gerçekten.. Çağla da Çağıl da öyle.. :)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...