11.07.2012

RECIPE: Summer Cocktails with Lipton


Hatırlarsanız yaklaşık bir ay önce Ebru Şallı ile Lipton sponsorluğunda buluşup önce Pilates yapmış, ardından da Swissotel Bosphorus'ta nefis bir brunch yapmıştık. [ Hatırlamıyorsanız da sorun değil, buraya tıklayarak hemen ilgili posta ışınlanabilirsiniz :) ] Ama bunların yanı sıra Lipton'un form plus çaylarını her haliyle denemiştik ve bu sıcak yaz gününde ilgimizi en çok buzlu versiyonlar çekmşti. O kadar nefislerdi ki, biz buzlu çay sever olarak tarifleri sizinle paylaşmaya söz vermiştim, sözümü tutuyorum :) Benim Tropik Yaz Esintisi ve Kiraz Güzeli'ni deneme fırsatım olmuştu. Tropik olan çok güzeldi ama Kiraz Saplı olan herkesi kendine hayran bıraktı, kaç saat sonra hala kendinden bahsettirmeyi başardı. Ebru Şallı'nın da favorisi Kiraz Güzeli oldu :) İşin güzel yanı, tarifler kolayca elde edilebilecek malzemelerle hazırlanıyor ve çok basit! Bir de püf noktası! Kokteyller için çayları sıcak suyla önce demliyoruz, sonra soğutuyoruz, böylece aromasından tam olarak faydalanabiliyoruz. Ee artık size de denemek düşüyor, afiyet olsun! ;)

If you remember, one month ago I participated in a project with Lipton and we did some Pilates exercises with Ebru Şallı and had a great brunch after it. If you don't remember, it's ok, you can just go there by clicking this link. ;) Beside all of them, we also tried Frozen Cocktails with Lipton's Form Plus Teas and they were amazing! Here the recipes some of them, they're Turkish but I'll translate my favourite one for you ;) Good Apetite sweeties! ;)

CHERRY GIRL

Ingredients
* 4 piece of Lipton Form Plus - Cherry Tea Bag
* 5 glasses of hot water (1 liter)
* 240 grams of apple slices
* 5 grams of raspberry (1 teaspoon)
* 30 grams of granulated sugar
* Half lemon juice

Instructions
Steep the tea bags with hot water. Put raspberry, apple slices and sugar in blender and mix them. After filter them, mix them with the tea (you steep before). Then wait for 5 mins and pour them glasses with ices. That's it! ;) Delicious and healthy for summer! You can see it in the latest photo! PS. You can add some icecream if you want to get something more creamy..



8 yorum:

  1. 2 gündür bu tarifleri düşünüyordum. Kimler gitmişti o bruncha bi sorsam diyip duruyordum, kalbim temizmiş =)

    teşekkürler...

    gizemizmirli.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya, tam üzerine gelmiş demek öyle bir enerji gönderdin ki bana ulaştı canım :)

      Sil
  2. Pek merakli olmasamda boyle seyler yapmaya belki birgun lazim olur diye aklima yazdim oyle bir durumda hmn bloguna isinlanirim :))

    YanıtlaSil
  3. tarifler için teşekkürler canım yaz günleri için kurtarıcı içecekler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, umarım denersin Hamide :)

      Sil
  4. Çok güzel, hemen deneyeceğim :) Rengarenk harika..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gizemm :) Deneyince bana da haber ver, merak ediyorum yorumunu :)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...