8.07.2012

Sweet Blogger Friends



Bu fotoğraflar çekileli belki 2 ay olmuştur. Geç olsun geç olmasın diyerek, pişkince yayınlıyorum :) Blogosferin bana kazandırdığı en güzel şeylerden biri kesinlikle edindiğim arkadaşlar, aynı kafa yapısında insanlar oldu. Bunlardan iki tanesi Deniz ve Beril :) Fotoğraflar Beyoğlu'nda Zencefil Cafe'de çekildi, Zencefilli Gazoz'unu öneriyorum, sıcak yaz günleri için biçilmiş kaftan.. Öpüldünüz kızlar! ;*

These photos have been captured almost 2 months ago.. So, late is better than never :Pp One of the best things I get via my blog, sweet friends! Deniz and Beril are just a few of them :) The place is Zencefil Cafe in Beyoglu, İstanbul. Kiss you girls!! :*

Dress / Elbise : H&M
Flats / Babetler : Zara
Bracelets / Bileklikler : Mango, Asos, Berrilla


  


27 yorum:

  1. Zencefilli gazoz mu. Merak ettimmm

    YanıtlaSil
  2. Wow! very sexy girls! :)

    YanıtlaSil
  3. Arayi cok acmisiz, iki ay olmus goruselim en kisa zamanda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de yani, bebişten önce görüşmeliyiz bi :)

      Sil
  4. Great photos, so sweet! :D

    New post on my blog, check it! :)
    http://theannelicious.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  5. You look great all of you.

    YanıtlaSil
  6. Oooo Berilla ve Queen yan yana. En sevdiklerim, harikasınız:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de süpersin canım :)) teşekkürler!

      Sil
  7. You have a really beautiful smile! :) xx

    YanıtlaSil
  8. çok güzelsiniz şeker kızlaaaar :)

    YanıtlaSil
  9. Zümra sen de benim için öylesin bunu bil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsıınnnnn <3 Gel de gezicez seninle yine :)

      Sil
  10. elbısen ve ruj rengın nasıl yakısmıs.gazozu merak ettım.blog arkadaslıgı guzel olmalı...ben henuz tatmadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerrr :) Kesinlikle çok güzel ve özel umarım yakın zamanda senin de görüştüğün bir blog arkadaşın olur :)

      Sil
  11. elbısen rujun sacların ne guzel..ohh 2 ay oncede olsa boyle paylasman mıs gıbı oldu kocaman sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim mutlu oldum :) Bu gazla yıllar öncenin fotolarını da paylaşırım ben :p

      Sil
  12. çok tatlısınız, blogger buluşması olsunda taştan olsun :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...