22.07.2012

The Pool Day


Geçen postta havuz sefamdan bahsetmiştim hatırlarsanız :) İşte bu fotoğraflar geçtiğimiz hafta sonundan.. Nihayet sezonu açabildim, yüzmeyi o kadar çok özlemişim ki.. Denizi tercih ederdim ama şehir merkezinden uzaklaşmadan bu şansı yakalamak çok zor olduğundan havuz alternatifiyle idare ettim. Kırmızı beyaz çizgili straplez bikinim Mango'nun eski sezonundan, aslında bronz tenle kontrast yaratınca çok daha güzel görünüyor, siz benim aylardır güneş görmemiş peynir tenimin kusuruna bakmayın :) Zaten pek öyle güneşlenme insanı da değilim. En güneşlenen halim bile kafamı gölgeye vermiş kitap okuyan halimdir, bu da maksimum 1 saat sürer. Öyle saatlerce yatanları pek anlamam, doğrusu sıkılırım :/ Gerçi biraz bronzlaşsam hiç fena olmayacak.. Bu arada dikkat, artık benim de havuz kenarında ayak fotoğrafım var, itiraf ediyorum sadece nispet olsun diye çektim! (Burada gözlüklü smiley devreye giriyor) :)) Fashion Is Here --> Havlum ise Markafoni'nin hediyesi ve kendisine bayılıyorum :)) Tekrar teşekkürler bu güzel hediye için. Ee hadi o zaman, sizi de keyfime ortak ediyorum fotoğraflarla ;) Güzel Pazar'lar!

I told you about my pool joy in my previous posts. :) These photos are from last weekend. I finally open the swimming season! We can't reach the sea in city centre so I carried on with a pool. My red white striped bikini is from Mango, but it is old. Actually, it looks better with a tanned bronzer skin, sorry for my cheese white skin, I have to improve it :p I am not a sunbathe person, I can't stand it so much.. I always put my head in shadow and read something.. My towel is a gift from Markafoni, loved it so much! Fashion is here! :) Thanks again.. So, enjoy with my pool photos!! Happy Sundays!! ;)














20 yorum:

  1. havluya bayıldımm queen'cim :D

    http://kontesce.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi çok tatlı :)) Ben de çok seviyorum canım

      Sil
  2. Bikinin çok güzelmiş canım..Aynen ben de sevmiyorum saatlerce güneşte yatmayı zaten hep koruyucu krem sürerim..Hangi havuza gittin buarada, güzelse deneyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eve yakın olduğu için Bakırköy Spor Kulübünün havuzuna gittik canım, fena değil yani gidilebilir, haftasonu olmasına rağmen çok çok kalabalık değildi. Haftaiçi süperdir :) Ya da Ramazan'da bomboştur şimdi. Özellikle içeride yiyecek içecek fiyatları da çok uygun, bu konuda da takdirimi kazandı. Genelde havuzlarda saçma şekilde yüksek olur fiyatlar çünkü :)

      Sil
  3. Great pictures!! I love it!!

    YanıtlaSil
  4. Havluya bayıldım ben, mesajı çok açık! :))) bikinin ince çizgileri ile ojenin rengi ne güzel uymuş bir de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de havlu çok tatlı :) Çok teşekkürlerr

      Sil
  5. Harika, herşeye bayıldımmm!

    Buarada bikinin ve havlun süper! :)))

    Bloguma da beklerim: http://jadorefashionlove.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. tatlım tatilde olduğum halde resimlere bayıldımm
    çok keyifli herşey

    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Very refreshing ! Lovely figure.I´m counting the days to the holidays.

    kisses

    Célia
    another blog in the sky

    YanıtlaSil
  8. Sanırım fizik böyle bişi:) Maşallahh tatlım tabii ki harikasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiii utandımm!!! Senin altın saçların mini mini burnun ve çıtırlığın yeter de artar bebeğim :))

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...