6.08.2012

Blogger Spot: Ebba Zingmark


Yeni bir Blogger Spot ile karşınızdayım :) Ebba Zingmark 17 yaşında olmasına rağmen 3 yıla yakın süredir Ebbas Foton adlı bir blog sahibi ve 15 yaşında Lookbook.nu ile röportaj bile yapmış! Kendisi aynı zamanda öğrenci, İsveç'te Umea'da yaşıyor ve boş vakitlerinde modellik de yapıyor. Blogu sayesinde birçok ajanstan teklif almış ve şuan Elite ile çalışıyormuş. İki köpeği ve bir kedisi varmış, asla gerçek kürk giymezmiş ve vejetaryenmiş, yani hayvanları da çok seviyor. Bunun yanında biraz da stilinden bahsedecek olursak, kendisi tam bir ikinci el düşkünü! İkinci el giysilerin arkasında yatan hikayelere ve bilinmezliğe bayılıyormuş.. :) Aksesuar kullanmayı pek sevmiyor, en fazla bir yüzük ya da kolye, ancak şapkalara keplere hayır diyemiyor. Stilinde bazen tam anlamıyla maskülen parçalar tercih etse de, bazen de karşımıza başında çiçeklerden bir taçla prensesler gibi çıkabiliyor. Söylememe gerek var mı bilmiyorum ama kendisi aynı zamanda Lookbook.nu'nun da parlayan yıldızlarından.. İncecik, upuzun ve bembeyaz silueti, kızıla çalan turuncumsu saçları ve oyuncak bebekleri andıran güzel yüzü ile zaten farklı bir görünüme sahipken, bunu değişik stili ile de birleştirip iyice sıyrılıyor. Modaya, müziğe, fotoğrafçılığa, resim yapmaya ve seyahat etmeye çok düşkünmüş, aslında sanatın her dalına ilgi duyuyor. Fotoğrafçılığa olan ilgisini zaten pozlarından ve yaptığı kolajlardan kolaylıkla anlayabilirsiniz. Ben Ebba'nın farklı tarzını keyifle takip ediyorum, farklı renkleri ve parçaları kendisine yakıştırma şeklini seviyorum. Aşağıda bisikletli olan fotoğraf favorim.. Umarım siz de seversiniz :)
Görseller: Lookbook.nu

Here the new Blogger Spot! :) Ebba Zingmark is 17 years old and blogger at Ebbas Foton for almost 3 years. She had an interview with Lookbook.nu when she was just 15! So succesfull! She is also student and model.. And she lives in  Umea, Sweden. She replied the "what are your passions?" questions like this: "My passions are almost everything that’s creative. Like painting, photography, fashion, music and so on. I also have a passion for animals. I’ve got two dogs and a cat which I love sooo much and I would never even consider wearing real fur. Need I say that I’m a vegetarian?" She doesn't like jevellry so much, just a necklace or a ring.. But she says she loves hats and caps as you see in photos. She is also one of the famous stars of Lookbook.nu.. You can see her in a masculen style or like princess with a flower crown on her head.. I love her different style and the way she wear everything on her thin, tall, white and so beautifull body.. I also love her babyface and red hair.. My favourite photo is the one with bicycle :) I hope you like her too :)
Visuals: Lookbook.nu

Lookbook.nu Page: Ebba Zingmark
Facebook Fan Page: Ebba Zingmark
E-mail: ebba.zingmark@modette.se














10 yorum:

  1. tarzina bayildim ama sanki biraz fazla zayif gibi geldi bana ve manken olmak icin dogmus sanki
    ayrica 17 yasinda oldugunu okudugumda soyle bi aynaya baktim 22 yasindayim ama kucuk kiz kardesi gibi kaliyorum yaninda

    YanıtlaSil
  2. Hey this is really cool section and I didn't know abt her....she is fab I deed....

    Btw if u like check out my new post
    Xx

    YanıtlaSil
  3. Ennn sevdiğim kız cocugu kendisii <3 <3 <3
    Bayılarak takip ediyoruz, kendisini evimizde de konuk etmek istiyoruz:P

    YanıtlaSil
  4. sümeyra6/8/12 12:31

    isveçliler çok fena ya :)

    YanıtlaSil
  5. ben bütün fotolarını çok sevdim bu işi biliyor aferin :) ama bacaklarının çok ince olduğunu da söylemeden geçemeyeceğim :)

    YanıtlaSil
  6. Kendisinin gerçekten çok hoş bir stili ve müthiş bir güzelliği var diyorum sadece :)

    YanıtlaSil
  7. ÇOK TATLI GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL BİR KIZ TARZI DA ÖYLE... ARA ARA SAÇIMI BU RENGE BOYATSAM MI DİYORUM....;)
    http://editorist1783.blogspot.com/2012/08/sun-and-sea.html

    YanıtlaSil
  8. Thanks guy, I think so! :)

    YanıtlaSil
  9. Yorumlar için teşekkürler, hepinize katılıyorum, bence de çok güzel, ancak bacakları biraz fazla ince sanki :p

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...