18.08.2012

Great News!


Sevgili okuyucularım :)

Hala buralara tam olarak dönebilmiş değilim ama en azından bir uğrayıp iyi olduğumu söylemek istedim. :) Bu ara hayatımda bir sürü yenilik var ve gerçekten yoğun bir dönem geçiriyorum, bu ihmalkar tavrımı bağışlayın lütfen. Hala arşivde taslak olarak paylaşılmayı bekleyen bir sürü post var :(

Hazırsanız ilk bombayı patlatıyorum. Hatırlarsanız bu postta çok radikal kararlar aldığımdan bahsetmiş, sizi biraz merakta bırakmıştım. Açıklıyorum! Avukatlığı bırakıyorum! Aslında hala İstanbul Barosu'na kayıtlı bir avukatım ve öyle olmaya devam edeceğim ama fiili olarak yapmayacağım. En azından uzunca bir süre bu mesleğe dönmeyi düşünmüyorum. İnsanların ne diyeceğini vs. bir kenara koyup hayallerimin peşinden gidiyorum ve modayla iç içe bir dünyaya adım atıyorum. :) Belki de milyonlarca insanın isteyip de cesaret edemediği bir şeyi yapıyorum. Aslında bu yüzden kendimle de gurur duyuyorum. :) Hepiniz çok yakından tanıdığı hatta mutlaka alışveriş yaptığı tekstilde dünya devi İspanyol bir holdingde yönetici olarak çalışmaya başlıyorum! :) Şimdilik isim vermiyorum ama yeterince ipucu verdim bence.. :) Bu yüzden de oldukça heyecanlı ve mutluyum, her şeyin çok güzel olacağına inanıyorum..

İkinci olarak ise bu Cumartesi tatile çıkıyorum! Nihayet tatil... :) Önce Budapeşte'ye uçuyorum, oradan Viyana'ya ve ardından Prag'a.. Macaristan ve Avusturya'ya ilk defa gideceğim ve çoook merak ediyorum. Çek Cumhuriyeti'ne ise 2009 yılında da gitmiş ve hayran kalmıştım, tekrar görmek için sabırsızlanıyorum ve şimdiden bunun Prag'a son ziyaretim olmayacağını biliyorum ;) Anlayacağınız dönüşte sizi bol bol "gezelim görelim" tadında postlar ve renkli fotoğraflar bekliyor.. Ben bir hafta kadar buralarda olamayacağım ama siz blogu yalnız bırakmazsınız arada uğrar eski postlar yerinde duruyor mu diye bir kontrol edersiniz benim için değil mi? ;) Sevgiyle kalınnn!...
PS. Fotoğraf yakında yayınlanacak bir postun ön gösterimi :)


My dear readers :)

I couldn't turn back to blog world exactly yet but I wanted to say I'm ok :) There are lots of new things in my life in these days and I'm so so busy.. Forgive me :( There are still losts of posts which are waiting to be shared in the archive..

If you are ready, here is the big bomb! If you remember I told you here that I have new and great desicions, and made you a bit curious.. OKEY :) I won't be a lawyer anymore! I'm changing my job.. Actually I'm still a lawyer at Bar's list but praticly I won't do that.. Instead of that I'm joining the fashion world.. I'm walking through my dreams and desires.. Without thinking the other's ideas.. Maybe millions of people dream that but nobody is brave enough.. So I'm proud with myself too :) I'm starting to work with a great fashion organisation which you definetly love and shop everytime.. It's Spanish.. I don't wanna say "the name" but I think you already  got it ;)  ı'm so happy and excited and I believe it'll be great!!..

Secondly, I'm flying to Budapest on this Saturday! Finally holiday time! Yayyy.. :)) Then, Vienne and then Prague.. ıt was first to see Vienne and Budapest and I'm excited but I've been in Prague in 2009 too.. And I'm looking forward to see there again! And I know that won't be last time ;) As you understand, there will be lots of travel posts here after holiday.. I won't be here for one week but you don't leave alone and check my blog :)  With love!....
PS. The photo is preview of one of the next posts :)

34 yorum:

  1. Canım sanırım geçen hafta Marmara Forum'da karsılastık seninle:) Önce Zara, ardındanda Aldo'da :) Tam emin olamadığım için konuşmadım ama galiba sendin:)
    Bu arada bu radikal kararın için tebrikler. Firmayı anladım hatta yorumda bahsettim sanırım. Herşeyin senin adına çok güzel olması dileğimle.
    İyi Bayramlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bayramlar canım!! Evet geçen hafta oralardaydım doğru, büyük ihtimal beni görmüşsündür :) Ama ben göremedim maalesef seni :( Keşke gelseydin yanımaa.. Ayrıca güzel dileklerin için de çok teşekkür ederim!

      Sil
  2. hayırlı ossun yeni işin bu moda devinde çalışırken postlar daha da bi bomba olur kanımca :)) iyi tatiller http://detailsbyenda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım artık ben de öyle umuyorum :)) Teşekkürler, sevgiler!

      Sil
  3. Radikal degisiklik diye onceden bahsettiginde isi birakacagini tahmin etmistim, hayirli olsun :)

    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah anlaşılan en çok patronum şaşırdı, herkes tahmin etmiş bile :)) Teşekkür ederim Ayşe'im, sevgiler.. :)

      Sil
  4. hayırlısı canm..tebrik etmek düşer bize:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımmm :) İyi bayramlar!

      Sil
  5. Çok güzel ve ilham verici bir karar olmuş! Eminim ki çok mutlu olacaksın :)
    Hayallerinin peşinden koşmak iyidir, süperdir :D
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerrr :) Umarım öyle olur, moral verdin :)) Sevgiler!

      Sil
  6. ben de çok şaşırdım ama sevindim.eğlenceli olucak bence herşey senin için:) tebrik ederim bu radikal ve çok güzel karar için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de öyle olacağına inanıyorum :)) Hep birlikte göreceğiz artık..

      Sil
  7. radıkal kararlar cok ıyıdır hele kı dogru bır amac adına verdı isen sahsen ben uc ay once verdım ve cok mutluyum ...sımdıden basarılar ve ıyı tatıller dılıyorum

    YanıtlaSil
  8. bebegiim tebrik ederim cok:) :* cok cok mutlu olman dileğiyle♥

    YanıtlaSil
  9. gerçekten çok büyük bir değişiklik.umarım senin için en iyisi olan, istediğindir :)çok tebrik edierim :) ve iyi tatiller dilerim...
    sevgiler,
    http://elipsworld-elipsworld.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Kararınız için tebrik ederim sizi :) Değişiklik her zaman iyidir. Ben de 11 senelik okul kariyerimi bırakıp evde çalışmaya başladım 1 sene önce. Umarım sizin de hayal ettiğiniz gibi olur herşey.

    İyi Bayramlar

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Süper bir haber bu, umarım her şey istediğin gibi olur!! İyi tatiller bol eğlenceler (:

    sevgiler
    madamchic

    YanıtlaSil
  12. hayırlı olsun Zümra. İlgin olan bir alanda çalışmak eminim sana çok iyi gelecektir. Dahada güzel haberler verirsin umarım bizlere. Tatilinin güzel geçmesi dileğiyle...
    öpüyorum.

    YanıtlaSil
  13. Çok tebrik ediyorum cnm ...hayırlı olsun senin için...Sevdiğin iş her zaman mutluluktur ...sevgiler

    YanıtlaSil
  14. wauwww radikal ama bir o kadar harika bir degisiklik bence! (: tebrikler! bende su üniversitemi bitireyim belki senin gibi yapacagim, moda kanimiza girmis napalim (:

    YanıtlaSil
  15. Hayırlı olsun, herkes böylesine büyük kararlar alamaz..
    Avukatlık gibi bir mesleği bıraktığınıza göre , yeni işinizi daha çok seveceksiniz..
    Severek yapılan iş her zaman başarı getirir, tebrik ediyorum.. Başarılı olacağınıza inanıyorum..
    www.haberte.com
    www.interpolhaber.com

    YanıtlaSil
  16. tebrık ederım canım.hayırl olsun.ve ıyı tatıller sana.

    YanıtlaSil
  17. Follow your heart and dreams! You are so brave to do that! :D Have fun on your vacation for now! :D

    backtofive.blogspot.com
    backtofive.blogspot.com
    backtofive's twitter


    xoxo backtofive

    YanıtlaSil
  18. Bu harika bir haber, tebrikler : ) Tatil de cok guzel gececektir eminim bu haberle, Prag i bir de senin gozunden gormek ( Giz den sonra ) hos olacak : ) Resim cok guzel bu arada : )

    YanıtlaSil
  19. Destek destek destek desteliyorum!

    YanıtlaSil
  20. zümracım muthiş şaşırdım açıkçası. umarım bu kararından asla pişmanlık duymazsın güzel yerlerde olacağına inancım sonsuz. cesaretini alkışlıyorum. yolun açık olsun canım güzel günler senin olsun =)

    YanıtlaSil
  21. Senin adına sevindim. Başarılar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  22. nice!


    p.s. I'm having a $50 giveaway from Fox House if you'd like to check it out!
    devorelebeaumonstre.com xx

    YanıtlaSil
  23. Hersey gonlunuzce olsun...onemli olan mutlu olmak,tebrikler...

    YanıtlaSil
  24. Canimm ! Ben bunu duymamistimm , okumamistim ! sanirim tatil donemime denk geldi.. Harika bir haber :)) Kesinlikle seni destekliyorum.. Tadini cikart hayallerinin.. :)

    YanıtlaSil
  25. I've read this article and so it actually is excellent research. I wish to find even more materials pertaining to this post! I encourage you to publish more blog posts relating to this text.
    my web page: vagina tightening

    YanıtlaSil
  26. Tesadüfen bu posta denk geldim. Ben de tam bir sene önce avukatlığı bırakıp, moda sektöründe garip bir pozisyonda çalışmaya başladım. O zaman herkes çok şaşırdı ve bu kadarı almamı radikal buldular. Demek ki yanlız değilmişim, ses vermek istedim.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  27. Herkese çok teşekkür ederim güzel yorumları için :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...