27.08.2012

I'M BACK! :)


Oldukça yorucu ama bir o kadar da eğlenceli bir tatili geride bıraktım ve sonunda bloguma dönebildim :) O kadar alışmışım ki, blogla fazla ilgilenemediğim günler hep yapmam gereken bir şeyi yapmamış olmanın verdiği huzursuzluk vardı içimde :) Ama sonunda buradayım! Budapeşte, Viyana ve Prag postları sırasıyla gün gün blogda olacak, bir süre hep birlikte gezelim görelim tadında olacağız yani.. Ayrıca buralarla ilgili sorularınız varsa yorum olarak yazın, orayı anlatırken cevabını da ekleyeyim postlara.. Şimdilik yukarıdaki minik kolajla idare edin, düzenlemem gereken 1500 tane fotoğraf var :) Ayrıca bir haftadır hiç güncelleyemesem de blogumu yalnız bırakmadığınız ve sürekli ziyaret ettiğiniz için çok teşekkürler, istatistikler bölümü gözlerimi yaşarttı :)) Sevgiler!

After a long tiring (but also so funny) holiday I'm back! And I really missed you guys! I feel nervous when I'm away from my blog and thanks to you didn't leave it alone :) I'll post Budapest, Wien and Prague posts day by day.. Now, I have to organise the 1500 photos of this week! :) Kisses!

12 yorum:

  1. super super super! olmus fotograflar,tirnaklar,renkler....hersey! bayildimmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerrr, dahası geliyorr ;)

      Sil
  2. hersey guzelde o resımdekını yıyıp nasıl bu kadar guzel kalıyosun.hı söyle bakayım blogların en guzel kızı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo çok teşekkür ederim :) Nasıl bi iltifat bu :)) Aslında ben de gayet kilo alıyorum :p

      Sil
  3. Hosgeldin, tatil guzel gecmise benziyor, hadi rengarenk postlar yap bize : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldukk :) Evet çok güzeldiiii :) Rengarenk postlar geliyorrr!! :) :*

      Sil
  4. merhaba, hoşgeldiniz :) Bende ETS den 15 eylül tarihli aynı turu satın aldım. Biraz daha detaylı bilgi istiycem örneğin havası nasıldı buradan daha soğukmuş, tam olarak hangi tarihte gittiniz acaba? mesela elbise ile tekne gezisinde üşüdünüzmü? kat kat giyinmeden gezebilecekmiyim çok merak ediyorum. Diğer bir sorum hangi turlara katıldınız yoksa hepsinemi katıldınız acaba, sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben geçen hafta oradaydım ve hava oldukça sıcaktı, giydiklerimden de anlayabilirsin :) Akşamları birazcık serin oluyordu ama hava 30 derece civarındaydı. Gitmeden önce internet üzerinden şehirlerin haftalık hava tahminlerine de bakmanı öneririm, doğru oluyor genellikle. Her an yağmur yağabilir, ona da hep hazırlıklı olup çantanda şemsiye bulundur derim :) Evet elbise ile tekne gezisinde bildiğin üşüdüm ama bir fotoğrafta var siyah parlak bir ceket giydim üstüme, yine de üşüdüm, esiyordu. Çok fazla kat kat giyinmene gerek yok bence, altında kot, üzerinde ince bir mont ideal. Ben yanıma bir sürü kalın şey almıştım giymeye fırsatım olmadı. Ama dediğim gibi hava durum oldukça değişken. Bütün turlara katılmadım, ama yarısına katıldım. Daha önce Prag'a gittiğim için oradaki çoğu turu tekrar almadım. Ektiğim birkaç tur daha oldu, zaten blogda gün gün anlatacağım hangi turlara gittiğimi, takibe devam :) Sevgilerrr

      Sil
    2. cevap için teşekkürler :) bir sorum daha var. Kahvaltılar çok kötü çok aç kaldık diyenler olmuştu, siz de durum nasıldı?

      Sil
    3. Budapeşte ve Prag'daki otellerde kahvaltılar iyi olmasa da, yine de aç kalacak kadar kötü değildi. Bir de tarz olarak çok farklı, domates, beyaz peynir, zeytin bulamayabiliyorsunuz ancak corn flakes, kruvasan, kaşar peynirleri, omlet ya da haşlanmış yumurta bulunabiliyor. Bunun yanında reçel yağ bal vs de oluyor. Çok çok seçici değilseniz aç kalmazsınız bence :)

      Sil
  5. Merhaba, bu gezdigin yerler bir tur firmasinin bir turu mu acaba? ben de bu tarz turlara katilmak istiyorum ancak tur firmalarinin guvenilirligiyle ilgili de bir cok olumsuz yazi okuyorum, acikcasi hangi firma guvenilir emin degilim. acaba senin gittigin hangi turdu? bir sorun cikti mi? memnun kalmadigin noktalar falan var miydi yazar misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ETS Tur ile gittim, oldukça da güvenilirdi, herhangi bir sorun yaşamadım. Tek başıma bile gitseydim sorun olmazdı, sadece yalnız olmak sıkıcı olabilir, onun dışında çok güvenli. İnsanlık hali tabi ufak tefek aksaklıklar olabiliyor ama çok profesyonel bir şekilde hızlıca çözülüyor. Zaten rehberler de her konuda oldukça yardımcı oluyor. Daha önce de Prag'a Pronto Tur ile gittim. O da güvenilirdi ama ben genel olarak ETS yi tercih ederim.

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...