2.08.2012

Nude Girl


Daha önce "burada" ön gösterimini yaptığım post işte sonunda blogda! :) Dağcan'ın uçan kaçan çılgın pozları eşliğinde çok renkli oldu gerçekten :) Yaz günleri için oldukça basic ve nude tonlarında bir kombin.. Zara'ya biraz torpil geçmiş olabilirim :) Yorumları bekliyorumm :)

PS. Fotoğraflar siyah beyazdan renkliye geçiş yaptı, çünkü bu ara hayatım gerçekten renkleniyor! :)

If you remember, I showed you the preview of this post in "here", and now it's ready! With Dağcan's crazy flying photos.. :) This is a basicly chic and nude coloured look and it's really comfortable for sunny summer days. As you see, there is a Zara influence in this post :) Waiting your comments! :)

PS. The photos have colours after B&W styles, because my life is really being colourful now! :)

Tee / Tişört : Zara
Shorts / Şort : Zara
Shoes / Ayakkabılar : Zara
Bracelet / Bileklik : Accessorize
Necklace & Earrings / Kolye & Küpeler : H&M
Bag / Çanta : Stradivarius

















26 yorum:

  1. the shoes are gorgeous!!! :)

    YanıtlaSil
  2. Ayakkabı ile t-shırt uyumu harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. ayakkabılara bayıldımm!
    bi de yere yattın mı yaa nasııı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerr :) Yes, yere yattım :)

      Sil
  4. Nude girl, bu renk cok yakismis sacinin rengine. Bacaklar da harika, upuzun. Ayakkabi kardesligi de super. Nasil kiydin acik renk giysilerine ve sacina, asfalta yattin ama, ben temiz cimlere ( karinca bocek falan ) sahilde kumlara bile zor yatarim basimi koyup, birazcikindan hijyen takintim var da ; )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerrr :* Kıydım hepsine yattım :) Bende yok hiç takıntı :p Şaka bir yana, tişörtü kirli sepetine, kendimi de duşa attım sorun çözüldü :))

      Sil
  5. arada uçan zıplayan birileri vardı sanki :) ne kadar eğlenmişsiniz yahu çekerken :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah Dağcan O Dağcan :)) Fotoğrafçım sevgili kardeşim :) Mümkün olduğunca eğlenceli hale getirmeye çalışıyoruz :)

      Sil
  6. coook pozitif fotograflar...:) ayakkabilar super


    http://fashionworldxavi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. 1.si gercekten tonların biraraya gelişini begenmedim, ayakkabı fazla koyu kacmıs ve cizgili body cok ucuz durmuş. Cantadan bahsetmiyorum bile.
    Sonucta buraya koyulan herşeyi yalandan beğenmek gibi bir zorunluluk yok, ben beğenmediğimi dile getiriyorum.
    2.ci olarak etiketler ilgimi çekti. "en iyi moda blogları, stil blogları" demişsin. Halk mı seni buraya getirdi yoksa bir kurum var mı seni seçen merak ettim doğrusu. Stil derken? Lütfen stil sana göre ne dmeek açıklar mısın merak ettim.
    Teşekkürler,
    Zehra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız Zehra :) Öncelikle yorumun için teşekkürler. Tabii ki beğenmek zorunda değilsin. Zaten buradaki paylaşımlarım tamamen kişisel. Eğer herkes tarafından beğenilirse, ortada bir sorun olduğunu düşünürüm. Herkes beğenmesin ki, benim zevkimin farkı, öznelliği olsun ;)

      Etiketlere gelince, onlar google gibi arama motorlarında en çok aranan kelime öbeklerine göre özel programlanıyor. Kaldı ki, kendi kendimi böyle nitelemiş olsam bile sorun olmaz. Şuna inanırım, neye inanırsan onu yaşarsın ve kim olmak istersen zaten O'sundur. "Halk mı buraya getirdi seni?" gibi arabesk bir şarkıcı klişesine girmeni garip bulsam da, blogumun blog ödülleri 2012'de "halkın" oylarıyla ilk 10da yarıştığını ve Elle Dergisi tarafından düzenlenen yarışmada "halk" tarafından birinci seçildiğini hatırlatırım :)

      Son soruna gelince, stil ne demek? Öğreteyim.. :) Stil, öznel bir biçim ve zevk anlayışıdır. Yeri geldiğinde bir duruştur, bir bakıştır. Kişisel olarak sahip olduğun zevkler bütünüdür, modaya kendine özgü bir yorum katışındır.

      Sevgiler

      Sil
  8. Ben senin boyunu ve kilonu çok merak ediyorum :) Çok formda gözüküyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkürlerr.. Boyum 175cm. Kilom ise 54 kg..

      Sil
  9. Çok hoş olmuşsun. Ben de seni bloğuma beklerim. Sevgiler..

    nymphatthelake.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sevgiler... :)

      Sil
  10. I hope your boyfriend remembers to tell you how beautiful and gorgeous you are, dear Zümra. And your elegant, high-heeled legs (thanks for wearing those shoes again) are just the BEST in the world of fashion blogging.
    Kisses.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Karsten, thank you so much again :)

      Sil
  11. 1. fotoğraf ne kadar güzeeeel:) En sevdiğim renk var üstelik sarı nasıl ışıl ışıl olmuş çok beğendim:) Şu ayakkabılardan bir ben alamadım heralde ya numarası yoktu hiçbir yerde ühühüh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerr :) Hadi ya bulamadın demek numarasını.. :( Umarım daha güzelini bulursun canım..

      Sil
  12. benim de saclarım küllü kumral ama fotograflarda hep boyle kızılımsı cıkıyor en ufak kızıl olmasın istiyorum ama yine aynı yine aynııı sinir oluyorumm :)

    YanıtlaSil
  13. NIce heels & nail polish!
    I like the background in the first photo.
    Have a great weekend ;)

    YanıtlaSil
  14. Ö.FABYONATEI7/8/12 12:28

    Çok hoş farklılık katmayı sewiyorsunuz..Her detay güzel insanların zewklerine hitap etmesi önemli değil yarattığınız stili taşımanız önemli güzel taşıyorsunuz..Farklılıkları önemsemeye ve saygı duymanın gerekliliğine inanıyorum.Saçlarınız çok sağlıklı ortadan ayırmayı denediniz mi?size çok yakışacak yüzünüzün güzelliğini daha ön plana çıkaracağını göreceksiniz...sewgiler..ÖZLEM FABYONATEI

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...