13.08.2012

The Most Handsome Post Ever!

JUST FOR GIRLZZZ!!! ;)


Kızlaaaar! Bu post sadece size özel :)) Dedim ki haftaya güzel bir başlangıç yapalım.. Bu aralar yoğunluktan dolayı ben çok fazla yanınızda olamasam da, yerime Abercrombie&Fitch yakışıklılarını gönderdim, onlarla idare edin olur mu? :p Belki aranızda bilenler vardır ama ben yine de kısaca açıklayayım. Abercrombie'nin yurtdışındaki mağazalarında canlı mankenler çalışıyor. Hem mağazaya müşterileri çekip satışa destek veriyorlar, hem istediğinizi giydirip denetebiliyorsunuz, mağazada sizinle ilgileniyorlar, hem de firmanın reklam çekimlerinde vs. yer alıyorlar.. Bunların kız versiyonları da var sanırım ama bugün sadece erkekler! :) Carly Rae Jepsen'in eğlenceli şarkısı "Call Me Maybe"ye süper eğlenceli ve çok yakışıklı bir klip çekmiş kendileri :)   İzlemeyen çok şey kaçırır!!! :) Herkese süper haftalar!!

Favori Saniyelerim: 
1:02 sn. En yakışıklı seçtim!
1:25 sn. O arkadakinin sarı kakülleri için özür dilerim :))
1:33 sn. Sağdakinin sempatik dansına gel :)
1:49 sn. Lunapark Queen olarak Lunapark sahnelerine özel ilgi duydum :)
2:16 sn. Şınav dansına koptum! :)

Sizin favori saniyeleriniz hangileri?? :)

Girlzz girlzzz girlzz!!! This post is just special for you! :))) Let's make a perfect start to the new week!.. In these day I can't post so much because of work, but instead of me, I sent you Abercrombie&Fitch models! :) Maybe you know, live and handsome models work in some of Abercrombie stores.. They pull the customers to stores, help sales and they are also a part of the brand's advertisements and photoshoots.. And here they made a funny (and so handsome) video with Carly Rae Jepsen's super funny song, "Call Me Maybe".. :) If you don't watch it, you'll reall miss big things!!! :)) Have a perfect week!!


Favourite Seconds: 
1:02 Seconds. The most handsome!
1:25 Seconds. Sorry for the hair of the one behind.. :))
1:33 Seconds. The right one is dancing so cute! :)
1:49 Seconds. As Lunapark Queen, I loved the "Lunapark (Amusement Park) Scenes" :)
2:16 Seconds. I laughed so much the press up scenes! :)

So what are your favorite seconds in the video?? :)

7 yorum:

  1. arkadaş olmak istiyorum onlarla :))

    YanıtlaSil
  2. veri nays:) ben bi kendime geldim:P

    YanıtlaSil
  3. ooo yeaaa diyorummm :))
    http://detailsbyenda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. 3:00 parmak arası terliği gördüğüm için videoya nokta koyup gerçek hayata dönebilirim :)
    http://detailsbyenda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. hahah bu videoyu ilk keşfedişimde arka arkaya 3 defa seyretmiştim, bu aralar bende pazartesi sendromu yok ama olanlara iyi kıyak olmuş ;)

    YanıtlaSil
  6. Ha! Now this is a nice post. My boyfriend is sitting next to me being jealous. Haha!

    Great blog: I'm your new follower <3

    STAY AWESOME
    Lots of love, Pauline
    www.xpeachie.blogspot.com

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...