9.08.2012

White Mini Dress


Bu fotoğraflar JoyTurk'un güzel sesi ve müzik direktörü çok sevgili Göksu'nun nikahından :) En alttaki fotoğrafta görüldüğü gibi gelin çiçeğini tüm çabama rağmen yakalayamamış olsam da herşey çok ince düşünülmüş ve çok güzeldi. Umarım Göksu ve Tuna sonsuza kadar mutlu olurlar! :) Nikahta düğünde beyaz pek giyilmez derler ama mini olunca kuralları boşverdim. Hem zaten gelinimiz öyle güzel ve tatlıydı ki, rol çalma şansım zaten yoktu :)) Sondan ikinci fotoğrafta size selam veren annemin siyah tulumunun tamamını gösterebilmeyi çok isterdim ancak bazı teknik aksaklıklardan dolayı yapamıyorum :) Neyse, sizi fotoğraflarla baş başa bırakıyorum, tadını çıkarın ;)

PS. Bu aralar blogu biraz ihmal ettiğimin farkındayım ama çok yoğun ve garip bir dönemden geçiyorum, umuyorum yakında herşey rayına oturacak ve ben de postlara eski sıklıkla devam edebileceğim. Sevgiler!! :)

These photos have taken at Joyturk Radio's talented VJ's and music director, Göksu's wedding :) As you see in last photo I couldn't catch the bride's flowers, but except this everything was great and well designed. I hope they'll be happy forever!! :) Some people say that you should not wear white in a wedding, but mine was mini so I passed the rules :p Beside that, I can't be in a race with a bride like this, she was awesome! :) My mum says hi to you in the second photo from last. I want to show you her black jump suit but I couldn't, sorry for some technical problems.. Btw, enjoy with the photos ;)

PS. I know that I don't update my blog regularly in these days, but I'm in a very busy and stressfull period.. I hope it will be fine soon and I'll post more often again. Kisses!! :)

Dress / Elbise : Sogo (Marka Shop)
Shoes / Ayakkabılar : Veronim
Bag / Çanta : Vintage
Bracelet / Bileklik : Vintage
Earrings / Küpeler : H&M
Ring / Yüzük : Topshop













12 yorum:

  1. Anne de çok güzel ve Zümra da onun bir kopyası galiba! :)Bu arada ojelerini de çok seviyorum ben senin belirtmek isterim. :)
    Sevgiler çokça..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerrrrr :)) Annemin de selamı var ;)

      Sil
  2. Elbisen çok güzelmiş, iyi ki giymişsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi daha iyi hissettimmm :)) Teşekkürler

      Sil
  3. You really pretty !Love the dress in the first pic ,where didyou get it? :)
    visit my blog;)
    xxqueenbee96

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank youu :) As I wrote above, it's from Marka Shop in İstanbul.. The brand is Sogo.. :)

      Sil
  4. Beyaz mini elbisenin güzelliğini yaka detayı ve taşlı topuklularla taçlandırmışsın canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canımmm :) Öpüyorum çok!

      Sil
  5. Yüzün n kadar saf ve duru yaaa bayılıyorum sana :)

    ♡ ♥ www.naslii.com ♥ ♡
    *.*

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...