10.09.2012

Grinzing Meyhaneleri / Schnitzel at Vienna


Viyana'nın meşhur şinitzelini yemek için ilk tercihimiz, oranın en lüks semtlerinden biri olan Grinzing oldu. Grinzing'de ev yapımı şarap servisi eşliğinde leziz şinitzellerini satan küçük ve sevimli restoranlardan bolca görmek mümkün. Biz de turla birlikte en tatlılarından bir taneye geçtik ve lezzet şölenine kendimizi teslim ettik :) Fotoğraflarla birlikte anlatmaya devam...

Our first stop to eat Schnitzel in Vienna was Grinzing! It was a small and luxury village in Vienna and we went to a nice and warm restaurant to eat with our tour.. The schnitzel was he best I've tried ever! :) So soft so thin and so yummy!! :) I also loved the soup too! Btw, if there is someone who wonders, my short is from Topshop and my shirt is Stradivarius.. And finally, after dinner we were going to a pub to see nightlife of Vienna, and I saw a writing on a wall! It was "ZUMRABEN" It means "I'M ZUMRA" in Turkish :) The wall said my name :)) You can see the photo with that wall below! I know that Vienna is my town, it''s calling me again! ;) Enjoy with the photos, kiss!!




Önce leziz bir sebze çorbası geldi.. Böyle şeffaf suyun içerisinde yüzen sebzeler bizim pek aşina olmadığımız bir görünüm ancak lezzet yönünden beş yıldız veriyorum :) Ben ki hiç sebze çorbası sevmem, bayıldım :)



Üzerimdeki şortu Atlas Pasajı'ndan çok uygun bir fiyata almıştım ve düğmelerindeMojo yazıyordu, etiketi de yoktu.. Ben de tatilde giyerim işte ne güzel diye düşünüp almıştım, ancak Prag'daki Topshop'ta bire bir aynısını 149 TL gibi bir fiyata görünce şaşkınlık ve sevinci bir arada yaşadım :p Gömleğim ise Stradivarius, sandaletlerim de Bambi'nin eski sezonundan..


Veee yanında salatasıyla, içimi enfes şaraplarıyla nefis şinitzel!! :) Öncelikle benim alkolle pek aram yoktur, her çeşidine bahanem hazır! Mesela kırmızı şarap çok acıdır, ekşidir, içemem, sevmem.. Ancak bu şarapların içimi o kadar kolaydı ve o kadar lezzetliydiler ki :) Şinitzele gelince, bu şinitzelse benim daha önce yediklerim başka bir şeymiş.. Nasıl bu kadar yumuşak, ince ve lezzetli yapabiliyorlar, anlamış değilim.. Salata da güzeldi :)




Şinitzele zoom! :p



Tatlı ise elmalı turtaydı.. Güzeldi ama muhteşem değildi, kullandığı marmelattan dolayı olabilir, bana biraz ağır geldi.


Gelelim sürprize! :) Aslında bu sizden çok bana sürpriz oldu. Grinzing Meyhaneleri'nden çıktıktan sonra Viyana'nın gece hayatını görmek için bir bara uğrayalım dedik ve yolda giderken duvardaki yazı dikkatimi çekti! "ZUMRABEN" :))) Bu kadar tesadüf olabilir mi! "Memnun oldum VIYANABEN" diyorum! :) Hemen fotoğraf çektirdim tabii.. Ben demiştim, Viyana benim şehrim :)

10 yorum:

  1. harika yorumlarınla bugünkü postunu da zevkle takip ettim. Teşekkürler.. <3

    YanıtlaSil
  2. Gorgeous photos, love the shorts!

    Check out my blog for a fabulous new giveaway! Would love for you to enter!
    SDMxx
    Angelique Jewellery Giveaway on Daring Coco... Enter NOW
    www.daringcoco.com

    YanıtlaSil
  3. Zumraben guzel bi surpriz olmus gercekten :) Bir sarapsever olarak (yanlis anlama ancak 1 ya da 2 kadehlik bir iciciyim ama sarabi tadinda icmeyi severim) saraplarini merak ettim gercekten.. Sinitzel konusunda beklentilerim cok yuksek :) eminim bende cok begenecegim.. :) Afiyet olsun cnm.. Ayrica da sort icin secimini tebrik ederim.. Cok hesapli ve akilli bir tercih olmus ;) xxx

    YanıtlaSil
  4. çok güzel anlatmışsın...şortun da çok eğlenceli :)
    ben de viyanayı bloğumda anlatmıştım beklerim :)

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2012/07/viyana.html

    YanıtlaSil
  5. takipteyim :) şort da çok güzel bu arada ;)

    YanıtlaSil
  6. Zümral hanım
    çok güzel yazıyorsunuz..okurken, sanki orada hissediyor insan kendini..
    fotoğraflara gelince, hepsi harika..
    beğeniyorum

    YanıtlaSil
  7. Harika yorumlar!! Çok teşekkürlerrr!

    YanıtlaSil
  8. very nice shorts! you're pretty! :)

    XO, Marie

    YanıtlaSil
  9. en güzel postmuşta fark etmemişim :))

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...