11.11.2012

Hello Again!!! :)


Herkese merhabaaaa!!! :)
İlk defa blogu yazmaya bu kadar uzun bir ara verdim sanırım.. Öncelikle bunun için blogumu takip eden herkesten özür diliyorum.. Ayrıca bu süreçte maillerle, tweetlerle bana destek olan, "geri dön özledik" çağrıları yapıp beni duygulandıran, neredeyse iki aydır güncelleyemememe rağmen hala her gün bloguma tıklayıp yeni post var mı diye kontrol eden herkese çooook teşekkür ediyorum, iyi ki varsınız, sizi çok seviyorum :) Bu ayrılığın sebebine gelince, bu sıralar çok yoğun bir dönemden geçiyorum, aslında geçmiyorum, hala içindeyim ama en azından başlangıca göre çok daha adapte olabilmiş bir haldeyim :) Nihayet bir şeyleri yoluna sokmaya başlayabildim ve nihayet bloguma da geri dönebiliyorum. Sizi çok özledim :) Elimde birikmiş - ve aslında son kullanma tarihi geçmiş - bir sürü post birikti.. Yazamasam da sizler için fotoğraf çekmeye, biriktirmeye, etkinliklere katılmaya devam ettim.. Eğer sıkılmazsanız biriken postları yayınlayarak başlayacağım.. Bu post yazın son demlerinden kalan transparan bir stil postu.. :o Hadi biraz özlem giderelim!

Hello again!!! :)
After a really really long break I'm here again! Firstly, I am so sorry for that.. It was because of my too much busy life but I learnt to manage it now.. Actually I'm still trying but I'm ready to write my blog again at least! Thanks for your kind e-mails, tweets and "come back please" words for thousand  times.. You're the best! I miss you so much! I have lots of posts to share with you, so I'm starting the transparent one from the last days of summer.. Are you ready to meet me again? :) Waiting your comments!!























21 yorum:

  1. You look so cute, hat is adorable ;)
    Have a nice day, kisses

    YanıtlaSil
  2. Hosgeldin : ) Umarim biran evvel yeni duzeni oturtursun, kolay gelsin. Pozlar, bakislar, sirinlikler cok hos olmus : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin <3 Çoook teşekkürler, umuyorum yoluna sokucam her şeyi en kısa sürede :)

      Sil
  3. canimmmmm ozledik vallahi ya :)) iyi ki dondun umarim her sey yolundadir :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edacımmmm ben de seni nasıl özledim!!! Yolunda yolunda, fırsat bulsak da konuşsak keşke, var mı Türkiye planı yakınlarda?? :)

      Sil
  4. hosgeldin canim..sanki daha mi siki geri geldin.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uwwww :) Hoşbuldukkkk canımmmmm benimm :) Özledim çok! Umarım daha sıkı geri gelmişimdir :)

      Sil
  5. yazdan karelerle hoşgeldin bebeğiiimmm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamideee çok teşekkürler canımmmm hoşbuldukk :)

      Sil
  6. Welcome back!

    Beautiful ensemble.

    http://theleatherskirt.blogspot.com/

    YanıtlaSil

  7. http://jassmeenmode.blogspot.com/

    http://jassmeenmode.blogspot.com/2012/11/ks-gunesi.html

    YanıtlaSil
  8. canım müzik öğretmenin olarak size dinlettiğim mozart eserleri amadeus filmi üzerine '' adam küçükken bir konser vermiş bu yüzden çok benimsemişler'' sözüne asla katılmıyorum mozart dahi bir müzisyendir... ayrıca çikolatasından bir tane tatmanı da tavsiye ederdim içinden değişik bir tad çıkıyordu neyse tabii senin zevkin blogunu takip eden biri olarak kücük bir düzeltme yapmak istedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam bence de Mozart dahi bir müzisyen, eserlerine de kendisine de hayranım ben de en az sizin kadar. Ancak artık adı Viyana'da o kadar ticari bir biçimde kullanılıyor ve üzerinden öyle bir rant dönüyor ki, benim söylediklerim Mozart'ın kendisine değil Viyana'nın konuya ilişkin tutumunaydı. Çikolata hakkında kimse iyi bir şey söylemedi oradayken, böyle olunca ben de tatmadım ama böyle diyorsanız keşke tatsaymışım bir daha ki sefere diyelim :) Böyle bir konuda zaten sizin sözünüzün üstüne söyleyecek sözüm yok, yorumlarınız çok değerli, teşekkür ederim :)

      Sil
  9. canım benim gidince sana getiririm çikolatadan söz.. senin gezdiğin yerleri yazdım bir kenara takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam anlaştık :)) Öpüyorum çok

      Sil
  10. yazlık postla içimiz açıldı resmen.=)) benim de kendin yap blogum var eğer ki ilgini çekerse;) http://muguettt.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerr! Ziyaret edeceğim :)

      Sil
  11. Bileklik bir harika (: Ayrıca sandaletlere de bayıldım.. Kombini kendin hazırladıysan bayıldım sana ! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Tabii bütün kombinlerim gibi bunu da kendim hazırladım ;)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...