31.01.2013

The Sale Monster


Tam indirimler artık almış başını gitmişken, son ganimetlerimden minik bir post hazırlamak istedim. Hepsi bayıldığım ve çooook ucuza sahip olduğum ürünler! :) Fiyatları ve markalarıyla geliyorlar... Yukarıdaki oldukça gerçekçi "pisi pisi"li makyaj çantası Zara Home'dan ve 19.95 TL :)


Gingerbread sabun seti ve mum nefis tarçın kokuyor, pasta kokuyor, insan yemek istiyor!! Yılbaşına özel olarak üretilen bu setleri hala Zara Home'larda bulabilirsiniz. Sabun seti 9.95 TL ve mum 19.95 TL..


Yukarıdaki ev botu aslında bir indirim ganimeti değil, yeni sezondan bir doğum günü hediyesi... Çok beğendiğim için arada onu da paylaşmak istedim.. Fiyatını bilmiyorum, kendisi Oysho'dan.. :)


Bu üçlü minik kalpler gardırobumu nefis lavanta kokusuyla dolduruyor! Boylarına göre baya koku yayıyorlar ve renkleri tam benlik! :) Kids koleksiyonuna ait olsa da favorim! Zara Home'dan ve 9.95 TL..


Son olarak iç çamaşırı denince akla gelen ilk isim Oysho'nun süper üçlüleri 19.95 TL'ye inince çekmeceme ayıcıklı penguenli bir set daha ekledim :) Eee hiç giysi yok demeyin, onları giyerek göstermek için sakladım :) Görüşmek üzeree! Bu arada sizin bu sezon indiriminden edindiğiniz anahtar parçalar neler??

16 yorum:

  1. Daha dun Zara Home'a ugrayıp tek ilgimi çekenlerın penguenli yastıklar olması şimdi pişman etti beni. Bayıldım o kokucuk ve tarcınlı mumlara. Bir kez daha bakıcam bakalım kaldı mı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa mutlaka bakmalısın :) Umarım kalmıştır çünkü çok talep alan bir üründü :)

      Sil
  2. Hepsi çooook şirin şeyler ; zara makyaj çantan çok orjinal h&m dede seçenek çok canım istersen bak 6,90 a almıştım bende ;Güle güleeeee kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm oraya da bir bakayım, H&M son zamanlarda çok bozdu gibi geliyor bana ama yine de ummadığın taş yarar baş :))) Teşekkürler bu aradaa..

      Sil
  3. Ayh nerdesin sen ya, aylardir yoksun, bise yazmiyosun, hep twitter hep twitter olmaz ama ya, bloggera da zaman ayir biraz.

    Bu arada en son is degistirdigini-hatta sektor degistirdigini- haber vermistin bize? eee ne durumdasin suan? yeni isini daha cok mu sevdin? artik burayi boslama lutfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahhaha :)) Teşekkürler öncelikleee.. Özlendiğimi bilmek güzel :)) İş konusuyla ilgili yakında yazıcam son gelişmeleri :) Ama görünen o ki, artık buralardayım merak etmeyin :) Bu sefer söz :)

      Sil
  4. Zümra nerelerdesin... Bu kadar ara verme lütfen =) O kedi gerçektende gerçekmiş gibi bakıyo çok güzel :)

    YanıtlaSil
  5. Canım sorma iş güç öyle yoğun bir dönem geçirdim ki değil blogu açıp bakmak nefes almaya bile vaktim yoktu, şimdilerde toparlanıyorum yavaş yavaş.. Ama artık buralardayım :)

    YanıtlaSil
  6. yaaaaaaa hepsi çok cici amaa:) güle güle kullan..

    bu aradaaa blogumda ilk çekilişim var, katılırsan mutlu olurum;)

    http://www.prettyinpinkbride.com/2013/01/size-bir-hediyem-var-my-first-giveaway.html

    YanıtlaSil
  7. Zara Home'a kendim için bişeyler bakmak hiç aklıma gelmiyordu açıkcası ama o kedili makyaj çantası yetti hemen bende gezmeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa kesin bakmalısın :) Çok güzel şeyler var!

      Sil
  8. LOVE LOVE LOVE the cat purse!

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...