21.02.2013

6 Ways of The Perfect Kiss!

Pink Prance

Daha önce bu postta söz verdiğim gibi Avon'dan hediye gelen Perfect Kiss rujları sizin için teker teker deneyip poz verdim :) Aslında ruj her dudak renginde farklı durabilen bir kozmetik, ama yine de dokusu pırıltısı tonu hakkında biraz da olsa faydalı olacaktır diye tahmin ediyorum. Rujlar ilgili genel izlenime gelince, rujlar çeşitli doğal yağlar ve meyve enzimleri içeriyormuş. Bu sebeple pürüzsüz bir yumuşaklık ve nemi garantiliyorsunuz, asla dudağınızı kurutmuyor. Bu kuruluk olayı benim ruj alırken en dikkat ettiğim hususlardan biri, o yüzden özellikle memnun kaldım. Fotoğrafların renkleriyle vs. hiç oynamadım rujlar net görünsün diye :) O zaman fotoğraflarla renk renk incelemeye devam edelim..

Hi guys! As I told in this post I tried 6 different colours of Avon Perfect Kiss lipsticks for you :) I wrote the names of them below the photos.. They made my lips really so soft with the natural oils and fruit enzymes.. I advice them to you all and kiss you with my perfect lips via perfect kiss! :)) 

Pink Prance

İlk rujumuzun adı "Pink Prance" ve ilk iki fotoğraf bu rengi gösteriyor. Hafif sedefli bir açık pembe.. Özellikle yazın bronzlaşmış bir tende muhteşem duracağına eminim :) 

Peach Peck

Üçüncü ve dördüncü fotoğraftaki renk "Peach peck".. Adından da anlaşılacağı üzere açık bir şeftali tonu.. Günlük kullanım için ideal, yine bronz tende daha güzel duracaktır diye düşünüyorum. Normalde bu kadar açık tonda ruj pek kullanmıyorum, belki dudak parlatıcısı.. Ama fotoğraflarda hoşuma gitti.. :)

Peach Peck

Pink Wink

Hemen yukarıda görmüş olduğunuz rengin adı "Pink Wink".. Adı üzerinde göz kırpan çapkın, pop bir pembe tonu..  Bu rengi özellikle çok sevdim!  :)

Cozy Cooper

Yukarıdaki fotoğraftaki renk ise "Cozy Cooper".. Kiremit tonlarını çağrıştıran sıcak bir renk.. Kahve tonlarındaki göz makyajlarımın vazgeçilmezi olacak..

Plum Intrigue

Bir üstteki renk yine favorilerimden.. "Plum Intrigue".. Hafif mora, mürdüme çalan bir renk.. Ben bu rengi de çok sevdim :)

Smitten Red

Ve son iki fotoğraftaki renk ise serinin göz alıcı kırmızılarından biri olan "Smitten Red".. Çok canlı, bağıran, dikkat çekmeye çalışan bir kırmızı değil, daha olgun ağırbaşlı doğal bir kırmızı :) Kırmızı ruj kullanmaya cesaret edemeyenler için güzel bir başlangıç olabileceğini düşündüm :) 

Smitten Red

Toplam 24 rengi olanAvon Perfect Kiss rujların satış fiyatı 23,50 TL.. Adı gibi dudaklarınızı yumuşacık yaparak mükemmel öpücükler vaadeden bu rujları ben denedim onayladım, tavsiye ediyorum :) Ve sizi Perfect Kiss ile öpüyorum :))) Bu arada sizin favori renginiz hangisi?? Sizce bana hangi ruj daha çok yakışmış? :)

PS. Başlığa aldanıp gelen ve umduğunu bulamayanlardan özür diliyor, onları da Perfect Kiss ile öpüyorum! :)))



42 yorum:

  1. Şeftali tonu benimde favorim en sonda çok uçuk bir pembe aldım hatırlatmadım tonunu :))) günlük için şahane süper nemli dudaklar ya daha ne olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle günlük kullanım için çok güzeller, kalıcılıkları da güzel bence, hemen uçmuyorlar :)

      Sil
  2. pink prance ve peach peck favorilerim oldu benim...guzel dudaklarda ne kadar guzel durmus hepsi :) trokesland.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Utandım çok teşekkür ederim ^_^ Açık renklerle biraz barışmalıyım o zaman :)

      Sil
  3. peach peck açık ara farkla digerlerine göre daha cok yakısmıs sana!
    bide bişey farkettim, fotograflar cok yakından olunca, cildin ne kadar pürüzsüz ve dudakların ne güzel görünüyo <3 bebek gibi cildin vaR kuzum, valla bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman peach peck'i çantamdan çıkarmıyorum :) Ayrıca güzel yorumların beni utandırdıııı :) Öperim kocamannnnn!!

      Sil
  4. Pink vink çok hoş durmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim en eğlenceli renk o bence :)

      Sil
  5. hepside çok güzel,sanada çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
  6. oooo çok güzel çıkmışsın ruj bahane sen güzelsin maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim teşekkür ederimmmm :)

      Sil
  7. Çok güzel bi yazı,çook şekersin :) hepsi çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  8. Guzel bir yuze guzel bir ruj:-)

    YanıtlaSil
  9. Bu arada blog disinda youtube da videolarin varmi merak ettim:-)

    YanıtlaSil
  10. Hepsini detaylı görmüş olduk sağol galiba ben peach siparişi veriyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peach güzel :) Ama renk vermesi için birkaç kat yoğun sürmek gerekiyor :)

      Sil
    2. Merhaba muhteşem gözüküyor :))) Bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler http://stonebabe.blogspot.com/

      Sil
    3. Çok teşekkürler, tabi ki geliyorum şimdi bloguna :)

      Sil
  11. süper fotolar..ama öpücük kime idi anlamadım..:P
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Öpücük blogumu takip eden herkese.. ;)

      Sil
  12. Her rengin sende duruşunu çok beğendim ama Peach peck başka güzel :)
    Bu arada ojenin rengi de çok güzelmiş :P ehuahahah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de peach peck dedin yani, açık ara fark attı bu renk vay be :) Baaaaaak ojeyle ilgili ince bir tını yakaladım :))) HAAHAH, ama bu pronailden önceydi, aynı renk gibi di mi? :) Bu Flormar :)))

      Sil
  13. Güzel ve faydalı bir yazı olmuş cnm:) Benim de favorim Berry Smooch denemediysen tavsiye ederim:)

    Bloğunu takibe aldım, bana da beklerim:)

    http://pukfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berry Smooch'un trendyoldan tester boyu geldi geçen gün, bayıldım muhteşem, en güzeli o bence de :) Ama çekimi yaptıktan sonraydı ekleyemedim fotoğraf :) Çok teşekkürler bu arada geliyorum blogunaaa! :)

      Sil
  14. I love pink for my lips!! kisses!!



    http://greatstyling.blogspot.com.es

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you :) I think pink will be great on you :)

      Sil
  15. You have a lot of great lipstick and you pull it all off so well! I'm too self-conscious to wear different colors :/

    http://lasaloperie.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I think they will be great on you too, just try ;)

      Sil
  16. Peach Peck ve Smitten Red çok yakışmış ..bu sıralar bu rujların metnini çok duyuyorum o kadar fazla renk seçeneği varmış ki seçmek zor olacak canlı,kanlı paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) 24 rengi var gerçekten ve hepsi birbirinden güzel :)

      Sil
  17. This lipstick is amazing and the color is so natural and nice. I wish I had Avon here in Holland to , I really love their products.
    I followed you with the name LAURA so maybe you can follow me back too ? :)
    http://www.laurabalaban.blogspot.nl/
    You have a great blog ! Kisses from Holland !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much honey, I already followed you ;)

      Sil
  18. peach peck ve smitten red en çok yakışanı bende ondan sipariş vermeyi düşünüyodum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerr :) Bir de berry smooch diye bir renk var, o da çok güzel, bir bakın derim ;)

      Sil
  19. merak ediyodum bu rujları, harika olmuş:) bana da beklerim ;)http://modalianlar.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. merhaba:) blogunuz çok şirin ayrıca avon rujlarıda çok güzel durmuş sizde bende buralarda yeniyim bloğuma sizide beklerim:)
    http://berenlekozmetikdunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...