28.02.2013

"More By Demi" by Oriflame


Geçtiğimiz hafta Pronail'de tam pijama partisi tadında bir etkinliğe katıldım. Bütün kızlar toplandık, manikürümüzü pedikürümüzü bol sohbet ve leziz ikramlar eşliğinde yaptırdık :) Bu güzel buluşmanın sebebi de yaş - güzellik çizelgesinde mucizevi bir doğru orantı sağlayarak hepimizi hayrete düşüren Demi Moore'du. Sevgili Demi, Oriflame için "More by Demi" adlı bir koleksiyon tasarlamış. Gerçekten çok güzel renkler içeren ojeler, rujlar hatta makyaj paleti bile bulunuyor. Çok fazla renk seçeneği olmasa da Demi ne yapmış etmiş her rengin en güzel tonunu seçerek bizi mest etmeyi başarmış durumda :) Açıkçası ben manikür ve pedikür için seçeceğim renk konusunda uzun süre kararsız kaldım :) En sonunda yakından tanıdığınız tatlı blogger Bilun'un muhteşem bordosuna göz diktim ;p Bu keyifli etkinlik için Oriflame'e, Pronail'e, Senem Şardağ'a ve Duygu Derun'a çok teşekkür ediyorum, gerçekten sayelerinde hem keyifli vakit geçirdim, hem de biraz kendime vakit ayırma fırsatı buldum. :) Fotoğraflarla devam edelim...

Last week I was invited to Pronail via Oriflame.. Because of Demi Moore designed a collection "More by Demi" for Oriflame, we went to see them. Delicious apetites, lots of cosmetic products, manicure, pedicure, chatting, music.. It was like a pygama party!! :) I had lots of fun there.. The colours of collection were really awesome and I prefered a beautifull burgundy for my nails.. I hope you'll enjoy with the photos. Waiting your comments, and thank you as always!! :) I'm planning a surprise with Oriflame soon, keep in touch! ;)



More by Demi'de altı farklı oje rengi bulunuyor. Sizin favoriniz hangisi? :) Ben o anda bordoyu seçsem de aklım fuşyada da kaldı :)


Pronail'de uygulanan manikür diğerlerinden oldukça farklı.. Elleri suda bekletmeye gerek olmuyor, kuru şekilde jeller ve sauna eldivenleriyle kısa sürede yapılıyor. İş güç derken maniküre vakit ayıramayanlara güzel haber! :)


Sevgili Zelfist ve Duygu Derun :)



İşte yukarıda bahsettiğim sauna eldivenini görüyorsunuz :)


Duygu Derun 



Harflerin birbirine bağlanmasıyla oğlunun adını oluşturan ilginç yüzüğüne hayran kaldığım güzel kadın :)


Bu arada manikürümü ve pedikürümü itinayla çabucak yapan Zeynep Hanım'a da teşekkürler buradan! :)


Biri karamelize edilmiş fındık badem mi dedi??? :o

 
Evet, keyfime bakar mısınız? :)


Dağcan'a da böyle feminen bir ortamda bile sıkılmadan fotoğrafçılık görevini sonuna kadar yerine getirdiği için teşekkür ediyorum :)) Yukarıdaki fotoğraf hangi kafada olduğumuzu az da olsa anlatıyor bence :)


Yukarıda da More by Demi'den hediye birkaç ürün var, denediğim kadarıyla hepsi oldukça kaliteli, kalıcı ürünler.. Ama ben en çok paletin içinin ve dışının ayna olmasını sevdim. Fazla yer de kaplamıyor, tam "at çantaya çık" kıvamında :)


More by Demi hakkında daha fazla bilgi için buraya tıklayabilirsiniz. Yakında Oriflame ile ilgili bir sürprizle gelebilirim, hazır olun! ;) Şimdilik by byy!!! Yorumlarınızı bekliyorum!  

23 yorum:

  1. Set çok güzel,çok keyifli bi yazı olmuş ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerrr :) Gerçekten herşey çok iyi ve ince düşünülmüştü :)

      Sil
  2. çok hoş görseller tam keyif olmuş ohh manikürler yapılmış süper valla bu arada orıflame ın renklerini çok beğendim ambalajlarda göze hitap ediyor ee kalıcılığınıda kullanınca anlayacağız sevgiler.
    http://modavekokina.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oje bozulmadan tırnağımda 5 gün durdu artık ben sıkılıp çıkardım :) Baya kalıcı yani :) Teşekkürlerrrr :)

      Sil
    2. Hımm beğendiğinize sevindim doğrusu. Bende Tea Rose rengini kullanıyorum. Birde http://pinterest.com/pin/408068416206325478/ pudralı rujumuzu öneririm...

      Sil
  3. Valla iyi agırlamışlar tebrik ederim ekibi:) Sende keyfini çok iyi çıkarmışsın yarasın canım:9

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :)) Evet gerçekten her şey çok güzeldi :)

      Sil
  4. Seems like a lot of fun!

    YanıtlaSil
  5. ne güzel bir aktivite olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. Senin gözünden de çoook çok eğlenceli görünüyor o akşam :) Yuppii, hem eğlendik, hem süslendik <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen hem süslendik hem eğlendik çok güzel oldu, darısı diğer eventlere <3

      Sil
  7. This post is just great, your photos look so lovely. Would you like to follow each other? Lots of love! :)
    thisistheplot.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you honey, I followed you, kisses ;)

      Sil
  8. love the nailpolish!!!! now I'm following you!!! please follow me back!


    http://lamademoisellesnob.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  9. That looks like it was a fun event to attend, loving the dark red nail polishes one of my favourite colours for my nails. Keep up the good work xx

    A Model Wardrobe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much, it was so fun :)

      Sil
  10. Seems like you had so much fun!! And wow I really love your jacket! It's gorgeous!

    I definility want to follow each other! I'm following you now babe! I'm waiting for you to do the same!

    Have a great day honey!

    xoxo

    YanıtlaSil
  11. Love the nail polish color you chose! Thanks for your comment on my blog and yes we can follow each other. Follow you on GFC under name Cassandra L.M. Waiting for your turn now.

    www.wear2day.com

    YanıtlaSil
  12. The jacket is amazing! :) I´m following back!
    xxx
    D

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...