16.02.2013

My Instaweek #1


Bundan böyle beni İnstagram'da "zumracelik" olarak bulabilirsiniz! :) Bunlar da bu haftamın instagram fotoğrafları.. Sevgililer günü sayesinde bol pembeli kırmızılı kalp dolu aşk dolu fotoğraflar :) Ben haftalık olarak burada paylaşıyor olacağım ama siz fotoğrafları anlık olarak takip etmek isterseniz Instagram hesabımı takibe almanızı şiddetle öneririm :) Öptüm!!

From now, you can find me at Instagram too, my nick is "zumracelik" there.. The photos are so pink red and with hearts because of the Valentine's Day Week :) I will be sharing them weekly here but ıf you want to see them at the moment which I shared you should follow my Instagram profile.. :) Kisses!!

10 yorum:

  1. süpermiş...
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. cute <3
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Oncelikle hosgeldin bloguna : ) Baya bir ara vermistin, ben yeni isine daldin burayi biraktin zannetmistim, baktim yapmissin arada postlar ama kacirmisim. IG den gordum bu kalpli resimleri, cok tatlilar : ) Evet tepsi Zara Home dan, gozunden kacmaz senin ; ) Ama 2011 kisinda almistim sanirim, aynisini yapiyorlar mi emin degilim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerrr :) Evet artık buralardayım, bir ara cidden iş sebebiyle çok ihmal ettim ama artık bitti bradayım :) EVet evet o tepsiden kış sezonunda da yaptılar, yazda da olacak sanırım :)

      Sil
  4. Body shop ürünleri süper :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bir de çikolatalılar nasıl güzel kokuyorlar anlatamam :) Valentine's Day Gift ;)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...