26.02.2013

The Green Lace Dress


Stil postlarına uzun süre ara verdiğim için kendimi size affettirmem gerektiğinin farkındayım. Bu yüzden geçtiğimiz hafta annemin de resimlerinin bulunduğu Carousel Alışveriş Merkezi'ndeki çiçek temalı karma resim sergisinin açılışında giydiğim elbise ile stil postları için ısınma turlarını başlatıyorum! Ne uzun bir cümle oldu.. :) Mekanın aydınlatması zayıf olduğundan ve fotoğraf makinem de loş ışıkta harika bir performans göstermediğinden flaşlı çekim yaptık ve renkler biraz garip ve parlak çıktı ne yazık ki.. Bunun dışında, normalde hiç parlamayan çorabım, sanki gidip de ultra parlak simli almışım gibi pırıl pırıl görünüyor :( Ben de ten rengi ince çorabı hiç sevmeyenlerdenim, ancak kış günlerinde mecbur kaldığımda tek tercihim Penti'nin Yok Gibi serisinin ten rengi oluyor.. Gerçekten çok çok ince ve normal ışık altında (!) asla belli olmuyor. :) Flaşların kusuruna bakmayın lütfen.. Bu sıralar askeri yeşile zaafım var, bir sürü gömlek, ceket, elbise aldım.. Bu dantel elbise de onlardan biri.. Annemin resimlerini sorarsanız, ikinci fotoğrafta yanımda duran kırmızı sardunyalar ve üçüncü fotoğraftaki mor çiçekler annemin.. Yorumları bekliyorummmm :)

Bu arada Oscar'la ilgili bir post hazırlamayacağım zaten yeterince hazırlandı. Ancak favorilerimi kısaca söylemek istiyorum. Jennifer Lawrence, Jennifer Garner, Naomi Watts, Jessica Chastain, Charlize Theron, Amanda Seyfried ve Nicole Kidman gayet başarılıydı bence :) Anne Hathaway'i ve Kristin Stewart'ı rezil buldum, Jennifer Aniston'ı beğenmedim. Sandra Bullock ve Amy Adams çok sıkıcıydı. Catherine Zeta Jones biraz alaturka dursa da göz alıcıydı. Salma Hayek'in elbisesi vücudunu çok orantısız gösteriyordu. Reese Witherspoon'u çok severim ama elbisesi başarısızdı. Bir çok ünlü risk almamış ve şaşırtmayan tasarımlarla geceye katılmıştı. Bana katılanlar el kaldırsın?? :) Sabah 06:30'a kadar ayaktaydım ama değmedi kesinlikle.. Asıl beklediklerim de gelmedi zaten..

*Avon'un yeni parfümü Sensuelle'i hediye ettiğim çekiliş başladı! Hazır uğramışken, şansınızı denemeden geçmeyin derim. Buraya tık tık... Sevgiler ;)

Elbise: Mango

I know that I couldn't have so much time to post my looks nowadays.. So it's time to work on it.. Promise, it will not happen again :) This green lace dress is for my mum's painting exhibition in Carousel Shopping Centre, last week.. The light was not so good and unfortunately I used my flash so the colours are looking so bright.. Actually my tights weren't shining at all.. It's all because of the flash light.. Soory for that :) I really don't like this look.. Nowadays, I really can not stop myself about this shade of green.. I bought lots of shirts, dresses, jackets.. This lace dress is just one of them, I hope you like it.. If you ask about my mum's paintings,  you can see them in second and third photos.. So, it's time of your comments!! :)

In addition, I am not planning to prepare an Oscar post, but I want to say my favourites here. Jennifer Lawrence, Jennifer Garner, Naomi Watta, jessica Chastain, Charlize Theron, Amanda Seyfried and Nicole Kidman were really great! I think Anne Hathaway and Kristen Stewart were the worst.. Catherine Zeta Jones was a bit out-of-fashion but also georgeus :) Salma Hayek was looking so unproportional. And despite I love Reese Witherspoon so much, her dress wasn't good.. Most of celebrity didn't take a risk and worn so safe :) What do you think? Waiting your comments too.. I was awake until 06:00 am. and it didn't worth it.. 

Btw, there's a new give away in my blog.. Avon's new fragrance.. Sensuelle.. Maybe you can be the lucky reader! Take a chance! Click here :) Kissess!! xxx

Dress: Mango





33 yorum:

  1. Annenin resımlerine bayılıyorum.Zaten onu da süreklı face den takıpteyım :) Süper resımler yapıyor.Ellerine sağlık Candan Teyzenın.(ilkokulda) Hatırladığım kadarıyla senın de resmin iyiydi. Yeteneğin annenden gelıyor sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem öpüyor seni :) Evet ya benim de resmim güzeldi ortaokulda lisede ödüllerim bile vardı :)) Ama uzun zamandır hiçbir şey yapmıyorum unuttum :)

      Sil
    2. Canım , Annene selamlarımı iletirsen sevinirim. ilkokulda da baya yeteneklıydın. Bence arada bır eline almalısın derım Böyle etrafında güzel resımler yapan tekniğini bilen biri varken yavas yavas baslamalısın tekrar :))

      Sil
  2. resimlere bayıldım canım umarım hakettiği ilgiyi görür
    bir dantel hayranı olarak elbisene rengine hayran kaldım çok cici çok şık kesinlikle...
    bu ten çoraplar niye böyle ihanet ediyorlar yahu :))

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım :) Ten çoraplar bazen kışın ortasında çıplak dolaştıracak kadar sinirlendiriyor :)

      Sil
  3. elbise ve resimler süper:)

    YanıtlaSil
  4. elbisene bayıldım takipteyim bende beklerim:)

    http://modavekokina.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, hemen geliyorum! :)

      Sil
  5. Boyun çok uzun çıkmıs ben bu çekimi beğendim valla flaş mlaş :) Elbisene de bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerrr :)) Topuklu ayakkabı işte, insanı bir anda uzatıyor :)

      Sil
  6. Ten çorap?! nooooo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet böyle belirgin olanına parlayanına bence de nooo :) Ama yukarıda anlattığım gibi aslında adı gibi "yok gibi" ydi, flaşlar yüzünden parladı :(

      Sil
  7. çok güzelmiş elbisenin dantellerine bayıldımç bu cap toe topuklu ayakkabılar ise muhteşem:)
    takipteyim tabi ki:)
    sevgiler,
    yeni yazıma beklerim:
    http://styleglaze.blogspot.com/2013/02/last-night-blogger-saved-my-life.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmmm :) Bloguna geldi bile ;)

      Sil
  8. Zümra ne kadar şanslısın! Annen ne güzel resimler yapıyor. Ressam bir annenin kızı olmak harika bi'şey olmalı :) Çok selamlar annene, elbiseni de çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canımmm :) Evet güzel bir şey tabii ev sürekli bir atölye kıvamında tuvaller boyalar :) Öpüyoruz biz de seni..

      Sil
  9. you look compeltey amazing! stunning! great shape!
    kisses pretty!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so muchhh!! :) Kissesss... Come back again ;*

      Sil
  10. harika görünüyorsun, elbisene ve rengine bayıldım tam aradığım elbise diyebilirim. Buarada tekrar tekrar okudum ama elbiseni nerden aldığını göremedim bana söylersen çok sevinirim:)))
    Anneni de çok tebrik ederim çok beğendim çalışmalarını.
    Oscar'da da favorim Jessica Chaistain'di. Bayıldım o görünüşüne ve elbisesine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerrr :) Elbise Mango'dan.. İndirimden aldım.. :)Annem de selam söylüyor.. Jessica bence de çok zarifti, kusursuz görünüyordu :)

      Sil
    2. ben de bi bakayım umarım hala kalmıştır düşük bir ihtimal ama:))) teşekkür ederim cnm

      Sil
    3. Rica ederim canım :)

      Sil
  11. The dress is beautiful :)

    I'm in love with your blog and I'm now following you!

    xx

    YanıtlaSil
  12. Such a lovely dress! Color is so besutiful and suits you well. Great look!
    Wanna follow each other? Check my blog and let me know !
    Kisses

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Gabi, I'll check your blog, kiss..

      Sil
  13. I really like your dress. I love the lace :X:X.
    Congratulation for your mother she is a real artist.
    I follow your blog and I'm looking forward for your next visit on my blog :D.
    Have a nice day!

    YanıtlaSil
  14. Ayakkabına elbisene bayıldım..Bu iki renkli ayakkabıda benim bu ara sevdiklerimden...

    YanıtlaSil
  15. Jülide Arhan23/3/13 11:57

    Yavrum taş gibisin taşş! Maşallah, Allah nazardan saklasın, çok güzelsin, hayat dolu gülümsemen günümü aydınlattı. Erkek olsam peşinde koşardım her daim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uwww :) Şımardım bile.. Çooook teşekkürlerrrr :)

      Sil
  16. muhteşem ötesi. sana her baktığımda dünya daha bi güzelleşiyor ya :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...