20.02.2013

The Pink Surprise


Geçtiğimiz hafta Avon, 20. yılında Dünya Kadınlar Günü şerefine şeker pembesi çok tatlı bir kutuyla kapımı çaldı. Biraz erken bir kutlama da olsa kutusu ayrı kendisi ayrı güzel bu ince hediyeye bayıldım! :) Perfect Kiss rujlar ve Avon'un yeni parfümü Sensuelle zaten çok güzel de ben en çok kutudan çıkan Mini Kalanchoe'yu sevdim! Bakımı hakkında pek bilgi sahibi değilim, internetten biraz araştırdım, evinde Kalanchoe olan varsa yardım etsin :) Hayatımda ilk defa bir çiçeği öldürmeden uzun süre yaşatmayı başarabilecek miyim bakalım :) Nedense şimdiye kadar hiç beceremedim, ben üstüne titredikçe çiçeklerim hep soldu kurudu gitti..Evet, konu da nereden nereye geldi.. Bu arada kutudan çıkan Perfect Kiss rujları tek tek deneyip sizin için fotoğraflayacağım, o post da yakında blogda olur.. :) Görüşmek üzereee.. xxx

Last week I recieved a surprise pink box from Avon! It was for International Women' Day and I loved it! Perfect Kiss lipsticks and the new fragrence "Sensuelle" were great but I loved the "Mini Kalanchoe" most! :) I hope to keep this little adorable flower alive.. I don't know why but I cound't manage it ever :( Actually I don't know how to do it, i'm searching it via google.. If you have "Kalanchoe" at your home, please give me some ideas about it :) I really want to make it alive this time :) Btw, I am going to try all the lipsticks in the box and take of photo each of them for you.. It will be published soon.. :) See ya!.. xxx





12 yorum:

  1. parfümü çok merak ediyorum nasıl? bilgi verirsen çook sevinirim, çiçeksi mi meyveli mi odunsu pudralı mı ??? :) güle güle kullan:))
    bi de yorum ayarlarından kelime doğrulamayı kaldırır mısın :)) zor oluyo da

    YanıtlaSil
  2. Parfüm, çiçeksi ve oryantal diye geçiyor. Portakal çiçeği, sare çiçeği ve kaşmir notalarını barındırıyormuş. Tanıtımında şöyle diyor: "Bu koku arkasında İlham kaynağı, doğal sıcaklık ve luminousness yani temiz kadının cildidir.. Bu çok samimi ve kişisel parfüm sıcak ahşap ve krem​​, nazik bir çiçek karışımı ile kucaklayacaktır.

    Üst notalarda kalbinde Tahiti gardenya hakim ,kremsi notları ile birlikte bergamot turunç tazeliği sağlar. Kaşmir ahşap ısınma çiçeksi notaları yukarı ve mükemmel bir sıcak bitirmek sunan kompozisyon çizgileri mevcut." :) Bana sorarsan da annemin eski parfümlerinin yoğunluğuna ve nostaljisine sahip, biraz da şekerli bir koku.. Denemeni tavsiye ederim, keşke bloda, "bileğinizi sürünüz" kısmı da olsaymış :)))
    Bu ara günde 15 tane spam yorum geliyor, o yüzden açmıştım kelime doğrulamayı, ama kapatıyorum tamam :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. hmmm kafam karıştı ama neyse alacağım yine dee:))) beğenmezsem kıayfetlerime sıkarım sadece, napalımm:) teşekkür ederim cevabın için, pretty swanı da çok sevdim ama biraz hafif geldi, seveceğini düşünüyorum zira üç arkadaşım da bayıldı, tek sorun hafif olması:) sevgiler cicim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım almadan önce birazcık beklemeni tavsiye ederim, çünkü çok yakında Sensuelle give away planlıyorum :) ;*

      Sil
  4. Ehuha ben de hiç çiçek bakamıyorum, bir tek kaktüs :D Bence evimizden dolayı, güneşi gölgesi yeterli mi vs çok önemli ya. Bizim suçumuz değil yani :) Cicilerini de güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Ben de hep kendimde arıyorum suçu :) Bilemedim evimiz mi uygun değil biz mi beceriksiziz :))) Kaktüsü bile öldürmüşlüğüm var, çiçek katili gibiyim :)

      Sil
  5. Zümracım cok kıskandım hedıyelerını :))çok şanslısın :)şak bır yana güle güle kullan tatlım. Çiçeğin de cok güzel umarım bu solmaz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkürler, çok yakında parfümü give away ile hediye edeceğim sizlere, takipte kalın :)

      Sil
  6. her zaman her yerde her daim takipteyimmmm seni :)))

    YanıtlaSil
  7. cnm ben bu parfumu cok merak ediyorum, nasıl kokusu guzel mi? giveaway de umarım bana cıkar =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parfüm içeriği şöyleymiş: Parfüm, çiçeksi ve oryantal diye geçiyor. Portakal çiçeği, sare çiçeği ve kaşmir notalarını barındırıyormuş. Tanıtımında şöyle diyor: "Bu koku arkasında İlham kaynağı, doğal sıcaklık ve luminousness yani temiz kadının cildidir.. Bu çok samimi ve kişisel parfüm sıcak ahşap ve krem​​, nazik bir çiçek karışımı ile kucaklayacaktır.

      Üst notalarda kalbinde Tahiti gardenya hakim ,kremsi notları ile birlikte bergamot turunç tazeliği sağlar. Kaşmir ahşap ısınma çiçeksi notaları yukarı ve mükemmel bir sıcak bitirmek sunan kompozisyon çizgileri mevcut." :) Bana sorarsan da annemin eski parfümlerinin yoğunluğuna ve nostaljisine sahip, biraz da şekerli bir koku..

      Benim çok hoşuma gitti, bence beğenirsin sen de :) Evet give away is coming soon :) Good luck!

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...