14.02.2013

#Yemeicmeodulleri


Öncelikle ben kutlayan - kutlamayan herkesin sevgililer gününü kutluyorum :) Ve bugünün sevginin varlığını ve değerini bir kez daha düşünmek hissetmek hatta belki de faaliyete geçmek adına güzel bir gün olduğuna inanıyorum. ;) Bu arada eğer hala akşam buluşacağım sevgilime son anda ne hediye alsam diyen varsa bu posta hemen göz atmasını tavsiye ediyorum! :)

Geçen akşam Sofa Hotel'de Efes Pilsen'in sponsorluğunda TimeOut İstanbul'un 12. Yeme İçme Ödülleri'ne davetliydik. Adaylar 12 kategoride yarıştı ve bence ödüller gerçekten hak edenlerin oldu :) Severek ziyaret ettiğim bir çok mekanın ödül alması da beni ayrıca gururlandırdı :) Aklımda kaldığı kadarıyla ödüller şöyleydi:

En iyi bira yanı lezzeti: Bi Buçuk
En iyi ambiyans: Jack Russell
En iyi servis: Cookshop
En iyi bar: Tektekçi
En iyi cafe: Cafem'o (İstinyepark)
En iyi konsept: Urban Station
En iyi İtalyan Restoranı: Papermoon
En iyi gece kulübü: Cahide Harikalar Diyarı 
En iyi Karaköy Mekanı: Karabatak
En iyi şef: Pipa'dan Marco Russo
2012'nin en iyi restoranı: Gigi
En iyi barmen: Pipa'dan Adem Aca
En iyi workshop: Mutfak Sanatları Akademisi
12. TimeOut İstanbul Özel Ödülü: Mars Entertainment Group

Ödül alan herkesi kocamannn tebrik ediyorum :) Ve sizi geceye ait fotoğraflarla baş başa bırakıyorum! Cheers! :)

Last week we attented to Time Out Istanbul's eating and drinking awards.. And it was great to see all my favourite places' got the awards :) Congrats them all!!! :) If you have chance to come İstanbul, you should visit all these place above.. :) Enjoy with the photos! Cheers! ;)










14 yorum:

  1. Canım, yine başladın postlara hızlı hızlı:) Eline sağlık. Hep ol buralarda!

    www.advocatescloset.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Canım çok teşekkürler :) Nihayet kurtardım kendimi sonsuz yoğnluktan, bu ara oldukça tenha bir dönem geçiriyorum, sıklıkla buralarda olacağım seni de beklerim :))

    YanıtlaSil
  3. Canıım özlemişiz ya postlarını daha sık gir lütfeen =) Konuşamıyoruz da ne zamandır bi ara araşalım :) Ankara'dan sevgiler:)

    Kubi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kubiiii :) Ben de çok özledim yaa.. Aynen araşalım konuşalım kesinlikle!! Öpüyorum çokkk

      Sil
  4. bence de sen hep bu ol buralarda .Çok özlendin =)

    YanıtlaSil
  5. Süper bir dönüşle aramızdasın .Seni buralarda özleyenler çok =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook sevindim, teşekkürlerrr :)))

      Sil
  6. I love your blog! It's great :) Feel free to my blog :)) Maybe, you follow my blog ? ♥ (If you like it)

    YanıtlaSil
  7. az ama öz yemeği seven biri olarak bana rehber olacak nitelikte bir post olmuş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşe yarayacak gibi :) Sevindimmm

      Sil
  8. You look so gorgeous and your style is perfect.

    Would you like follow each other? Let me know =)

    addictbeiconic.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much sweety, I'll visit your blog, of course we can follow each other! :)

      Sil
  9. Samsung has crammed its cameras with a variety of software like Eraser, Drama
    Shot, Cinema Shot, Story Album, Sound Shot, Dual-Shot and Beauty Shot.
    This phone feels just as solid in hand as any other phone you will hold
    this year. i - Phone application developers and Apple app store still holds unmatchable
    number of apps in terms of quality.

    My page samsung galaxy s4

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...