27.03.2013

Ginger Leather Coat



Hellooooo!! Guess where I am now! I'm at Prince Island, it's one of the small islands near İstanbul.. I will be here for three days vacation.. I'm here with my sweatshirts and jeans so don't wait for the amazing outfit posts from here ;p But I'll be taking lots of great photos from island.. Let's talk about this post, finally... :) This coat is one of the wonderful items in my mom's closet.. Especially I love it's colour so much, I even love its buttons, and I think it looks good with my H&M booties which I bought last season.. :) And nowadays I'm obsessed to wear the back side of my knitted cardigans.. How about it? :) It looks classy and sport but also charming with a low-cut on back ;) Did you like it? And finally, the cat is one of my favourite cats in our street.. Yes, you can see lots of cats in Istanbul streets, how about yours? :) Waiting your comments.. ;)

Selaaaam! Size şu an nereden yazıyorum tahmin edin! Büyükadaaa!! :) Üç günlüğüne bir tatil kaçamağı yapmayı, daha çok kafa dinlemeyi, ve çok da uzaklaşmamayı düşünüyorsanız elinizdeki birkaç alternatiften en güzeli bence! Buralarda daha çok jean - sweatshirt kıvamında takılıyorum, dönüşte Büyükada'dan stil postları beklemeyin baştan söyleyeyim, ama sizin için adadan bir sürü güzel fotoğraf yakalamaya çalışıyorum :) Gelelim bu posta.. Üzerimdeki süet mont çoook eski ve annemin gardırobunda en sevdiğim parçalardan biri.. Özellikle rengine bayılıyorum! Düğmeleri, detayları bile bence harika! Geçen sezon H&M'den aldığım botlarla da güzel bir uyum yakaladılar bence :) Bir de bu sıralar triko hırkaları tersten giymeye takmış durumdayım. Hem sade, spor ama şık bir görünüme hem de süper bir sırt dekoltesine sahip oluyorsunuz.. :) Kedi de sokağımızın favori kedilerinden :) Eee Büyükada için kiliseye çıkmak ya da faytona, bisiklete binmek dışında tavsiyeleriniz var mı? Özellikle restoran konusunda :) Yorumlarınızı bekliyorum!! ;)

Coat / Mont : Vintage (Mom's closet)
Knitted Cardigan & Jeans / Triko hırka & Pantolon : Bershka
Booties & Necklace / Botlar & Kolye : H&M
Bracelets / Bileklikler : H&M - Asos
Watch / Saat: Casio Retro Gold
Clutch / Çanta : Mudo














25 yorum:

  1. Hakkaten çok güzelmiş rengi montunun, bol dinlenmeler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) :*

      Sil
  2. Monta bayıldım, kazağı tersten giyme fikrine bayıldım. Ben de yapacağım, ayakkabılara bayıldım ve son olarak kediye bayıllldım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh e ben de bu yoruma bayıldım :)) Bu arada terste giymeyi kesinlikle denemelisin ;)

      Sil
  3. U look cute, lovely parka! Adore cats) Great pictures as well!
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. amazing coat, and shoes and necklaces

    I love vintage

    Happy Easter

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/03/430-nude-jacket-and-denim-shirt.html

    YanıtlaSil
  5. very very nice look!
    A FLOWER KISS!!
    I WAIT FOR YOU FOR A SOFT CANDY MANICURE !!
    Federica smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

    YanıtlaSil
  6. Ba ♥ yıl ♥ dım .

    YanıtlaSil
  7. o kedi gözlerii yerimm ne güzel bakmışş yeşil yeşill:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa maşallah çok güzel kediciğimiz :) Postumun prensesi o :)

      Sil
  8. süper..
    kediye de bayıldım..:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, kedi çook tatlı :)

      Sil
  9. Süet derinin rengi saçlarına da mükemmel uymuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşekkürler, benim de hoşuma gitti, ışık da vurunca güzel oldu bence de :)

      Sil
  10. Güneş hem bu renkleri hem seni ne güzel parlatmış canım. :) Kombindeki her detayı çok sevdim. Öpüyorum çok! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güneşin çok yardımı oldu gerçekten de :) Çoook teşekkür ederim, öperim ben deee :*

      Sil
  11. Yaayy ! Süper olmuşsun ! Ayrıca hırkayı ters giyme olayını bende yapıyorum bazen. Farklı oluyor. Ayrıca güzelde olduğunu düşünüyorum sanada çok yakışmış Zümra'cığım. Annende ne kadar zevkli bir bayanmış. Palto cok sevimli !
    Sevgilerle;
    efegeozden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayyyy!!! Teşekkürlerr canımmm :) Ters giymek candır :))) Annem efsane ya, ayrı bir blog açsa olay olur, rakip tanımaz :)) Çok teşekkürler, öpüyorumm!!

      Sil
  12. thaaanks :)
    great outfit!

    YanıtlaSil
  13. nice necklace. i do follow you!

    http://rockinglace.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  14. çok tatlı olmuşsun canım sarı sana yakışmış:)) ve sırt dekoltesi bayılıyorum yaaa:))

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...