13.03.2013

MBFWI - 1st Day


Mercedes Benz Fashion Week İstanbul'un ilk gününü geride bıraktık. Yine oldukça yorucu ama keyifli bir deneyim oldu benim için. İlk gün için oldukça spor bir kombin tercih ettim, biliyorum ki diğer günler bünye daha çoook yorulacak o yüzden baştan kendime kıyak geçtim :)


Üzerimdeki sweatshirt ve çantam Zara, jean Levis Curve ID, ayakkabılarım ise Puma Faas.. Adımın baş harfini taşıyan bu sweat'i (Hayır o Zara'nın değil, Zümra'nın "Z"si!) daha Türkiye'ye gelmeden Zara'nın online sitesinde görüp aşık olmuştum! Şansıma geçen hafta buldum! Aslında bu kombin için bir de siyah kasket düşünmüştüm ama teknik sebeplerden dolayı olmadı :)


Bu yıl fashion week geçen yıllara nazaran biraz daha profesyonel gibi.. Giriş çıkışlar daha bir kontrollü.. En azından girişte adınıza özel numaralı davetiye veriyorlar ve içeri geçince kendi numaranıza oturuyorsunuz. Eskisi gibi bulduğun boşluğa oturmaca yok yani :) Gerçi kargaşa yüzünden bir yerden sonra yine herkes istediği yere oturmaya başladı, "en ön sırayı boş bırakın bari" anonsları yapıldı :)


Tatlı bloggerlar :) Deniz, Duygu, Bilge, Zuhal... Tahmin edersiniz, bu kadar blogger bir araya gelince ne yapar, bol bol fotoğraf çeker.. Defile aralarında sürekli birbirimizin fotoğrafını çekip durduk :) O yüzden dikkat ederseniz, bu posttaki fotoğrafların çözünürlüğü birbirinden oldukça farklı.. Fotoğrafların bir kısmı benim İphone5 ile çekildi, bir kısmı benim emektar Nikon L120 Coolpix ile çekildi, bir kısmı da Zuhal'in Nikon D90'ıyla çekildi :) İlginç olan sanki sözleşmiş gibi bloggerların yüzde 90'ı siyah beyaz giyinmişti! :)


Güneşte saçlarım iyice turuncu durmaya başladı, hoşnutsuzum. Bu konuda yakında bir aksiyon alırım artık :)



Deniz ile fotoğraf çekilirken arkamızda kim varmış! Hakan Akkaya...


Bilge ve şu an adını hatırlamakta zorlandığım İstanbul'da yaşayan çok tatlı bir yabancı blogger...


Evet, artık içeri geçebiliriz.. İç kısımda davetlilerin beklediği lounge bu yıl biraz küçülmüş. Bunun en belirgin sebeplerinden biri kesinlikle sponsorumuz tarafından tam ortaya yerleştirilmiş şahane Mercedes...


Defileyi beklerken her zamanki gibi bütün bloggerlar son ayarlar için akıllı telefonlarına, fotoğraf makinelerine gömülmüş durumda...


İlk günün ilk defilesi Mehtap Elaidi idi.. Genelde maskülen ve feminen parçaların mixinden oluşan bir koleksiyondu ve oldukça günlük hayata da uygundu.. Kısa pantolonlar, belden bağlı dökümlü ceketler favorilerim.. Açılışı Didem Soydan, kapanışı Özge Ulusoy yaptı..



Can, Zuhal ve Uğur'dan street style :)



Katıldığım bir diğer defile Damat Tween'di.. Biscolata kıvamındaki modellere bakarken gerçek Biscolata Carlos'un izleyiciler arasında olduğunu fark ettiğimiz an dikkatimiz dağıldı :) Herkes Carlos'la fotoğraf çektirebilmek için birbiriyle yarıştı :)


Biscolatalar... :)
Bir diğer defile Nihan Buruk'undu... Siyah beyaz nefti ve kırmızının ağırlıkta olduğu sıradışı bir koleksiyonu ve çok çarpıcı bir intro videosu vardı.. Ama en güzeli Nihan Buruk'un kapanışta podyuma koşarak kocaman gülen bir yüzle gelmiş o sevimli haliydi :) Bu arada defilelerin bütün fotoğraflarını koymuyorum, Markafoni vbç sitelerde hepsini çok net şekilde bulabilirsiniz :)


Bir diğer stüdyo şov ise, Ece Gözen'indi.. Bu yıl defile yapmak istemeyen tasarımcılar Stüdyo denilen bir alanda istedikleri şekilde koleksiyonlarını sergileyebiliyorlar. Ece Gözen'in neon sarı ve siyah birlikteliğiyle yaptığı tasarımlar dikkat çekiciydi, ben sevdim...


Defile aralarında beklerken biraz sıkılmış olabiliriz :)


Bir de bu yıl Karaköy'deki Bej Cafe neredeyse Vogue Türkiye aracılığıyla fashion week'e tahsis edilmiş, sürekli Bellini'ler, çikolata kaplı çilekler, orangettalar ortalarda geziyor :)


Emircan, Zuhal, Deniz...


İlk günü kazasız belasız böyle tamamladık :) Bakalım yarın nasıl bir gün olacak.. Yorumlarınızı mutlaka bekliyorum! :)

Hellooo! Mercedes Benz Fashion Week İstanbul has started today! Here the some photos from the day.. I hope you like them. And I choose a very sportive outfit for the first day.. My sweatshirt and bag is from Zara, jean is from Levis Curve ID, shoes are from Puma.. :) Did you like it? Waiting your commentss!! :)

24 yorum:

  1. şu ann kadar ki en tatmin edici ilk gün postuydu ♥

    YanıtlaSil
  2. O koşuşturmacaya en güzelini sen yapmışsın ve spor ayakkabı giymişsin :)Tasarımcılardan çok , davetliler daha çok dikkat çekiyor bu senede sanırım herşey çok güzel gözüküyor diğer günleride merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya ilk günden zorlamayayım kendimi dedim :) Çok da rahat oldu.. Sokak stili gerçekten dikkat çekici :) Postların devamı gelecekkk!

      Sil
  3. HEPİNİZ ÇOK ŞIK VE GÜZELSİNİZ ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm keşke sen de olsaydın, çok teşekkürlerrr :)

      Sil
  4. Uuuuu çoook tatlısııın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sensin tatlı sensin bebek :) Öperimmm

      Sil
  5. görüntüler harika.. ikinci günü merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler juandan :) ikinci yarın sabah geliyor!

      Sil
  6. Gerçekten çalışkan bloggersın, en detaylı fashion week postunu sen yaptın. Sweatshirtünü bende sevdim, ikinci gün postunuda yarına kadar bekliyoruz :)


    esyvogue.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten eve yorgun argın geldim her yerim ağrıyordu, sadece ne giydim yapmayı aklımdan geçirdim ama bunu yapmamalıyım dedim :) Çok teşekkürlerrr, ikinci gün geliyor!

      Sil
  7. Always amazing look! What a GLAMOUR friends!!!Peace Kisses and love!! Have a fun!Do you want to follow eachother?
    FEDERICA
    FROM ROME
    smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

    YanıtlaSil
  8. I love your t-shirt!

    I'm in love it!


    good post.


    addictbeiocnic.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Bir şey itiraf etmek istiyorum;
    KISKANÇLIKTAN DİZLERİME VURARAK AĞLADIM ! (desemde inanma)
    Ama kareler o kadar içten, o kadar sıcak ki... Sanki oradaymışım gibi hissettim.
    Ve Z t-shirt dışında ayrı olarak sen ne güzel gözüküyorsun öyle Zümra !
    Bayıldım!
    Sevgilerle,
    E.Ozden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm, güzel yorumların beni çooook mutlu etti Efe :) Keşke sen de olsaydın, bakalım ne zaman tanışıcaz ama dört gözle bekliyorum ;) öptüm!

      Sil
  10. you look so great! Nice pictures!

    besos.
    http://onecolourorathemedaybyday.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Çok bilgilendirici olmuş, tebrikler:) Benim de 2. günden kısacık postum blogda... www.advocatescloset.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Cancu'cum, senin de kombin harika :)

      Sil
  12. amazing, I want to go to Fashion week Istanbul! *_*

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...