14.03.2013

MBFWI - 2nd Day


Çalışkan bloggerınız MBFWI ikinci gün postuyla hazır! :) Aslında ben bu postu hazırlarken saat 03:15 ama bir önceki posta bıraktığınız yorumlar sayesinde öyle bir motivasyon geldi ki hiç uyumayacak da olsam bu postu bu keyifle hazırlardım, çok teşekkür ediyorum! :) Ayrıca gün içerisinde MBFWI ile ilgili bütün bilgi ve fotoğraf paylaşımlarımı twitter hesabım (@lunaparkqueen) ve Instagram hesabımdan (@zumracelik) takip edebileceğinizi hatırlatıyorum.. Bu posttaki fotoğrafların bir kısmı Nikon L120 ile bir kısmı İphone5 ile çekildi, bulanık görüntüler için suçu "akıllı" telefonuma atar, ikinci günü anlatmaya başlarım... Kendim için seçtiğim kombinle ilgili birkaç Instagram fotoğrafı koysam da asıl fotoğraflar sevgili Duygu Şenyürek'te, elime ulaşınca ayrı bir stil postu hazırlayacağım. 


Önce defile kısmına sonra sokak stili kısmına bakalım bence.. Defile çıkışında yakaladığım Didem Soydan.. Bence şu anda en popüler ve başarılı Türk model olur kendisi.. Boyu çok uzun olmasa da kemik yapısına hayranım..


Bugün ilk katıldığım defile merakla beklediğim Tuvanam'dı.. Çağla Şıkel muhteşemdi, formundan hiçbir şey kaybetmemiş kesinlikle.. Defilede büyük şapkalar, payetler, renkler göze çarpıyordu. Yine eğlenceli, yine yenilikçi ve feminen bir koleksiyon hazırlamış kendisi.. Her yıl ayrı beğeniyorum, bu sefer de çok güzeldi...


Tuvanam defilesi ile ilgili bir de saçma bir anıya sahibim, onu da burada paylaşmak istiyorum. Defile çıkışının kalabalığında biri bana çarptı ve beni ima ederek "İşte bir de böyle 'ayı'lar var!" dedi.. Hem çarpılmış olmanın şaşkınlığı hem de duyduğum bu saçma sözler karşısında kendimi tutamadım ve "pardon bana mı söylediniz?" diye çıkıştım, bir de ne göreyim, karşımdaki Naz Elmas'mış.. Bir de mahalle ağzıyla "Evet sana dedim, bir şey mi oldu??" diye süper sevimsiz bir şekilde çemkirmesin mi.. :) Yok dedim, ben bu saygısızlığa ve saçmalığa [ Dikkat edin avukat olduğum için hakaret etmiyorum internet gibi bir mecra üzerinden, bilinçli şekilde çok kibarım şu an, ama siz anladınız :))) ] daha fazla tahammül edemeyeceğimi fark edip, cevap vermemeyi uygun gördüm, o da kalabalığa karışıp sıvışmayı.. :) Alın size canlı kanlı fashion week dedikodusu, daha ne yapayım :))


İkinci günün merakla beklediğim bir diğer tasarımcısı Niyazi Erdoğan'dı.. Adam tam bir yetenek!! :) Ben düzgün fotoğraf çekmeyi pek başaramadım ama koleksiyonunu incelemenizi tavsiye ederim. Klasik erkek çizgisini minik renkli detaylarla birleştirerek hem günlük hayata uygun hem de fark yaratacak tasarımlara imza atmış kendisi..


Bir diğer stüdyo şovu da Emre Erdemoğlu'na aitti.. Kendisi oldukça yeni bir tasarımcı olmasına rağmen koleksiyonunu oldukça başarılı buldum. Kırmızı ve bordonun hakim olduğu koleksiyonda kontrast olarak siyah ve beyaz kullanılmıştı. Günlük kullanımda baştan aşağı kırmızı kullanım çok mümkün olmasa da her parça doğru kombinle süper olabilir.. Ayrıca özel günler için trendy ve kendine güvenen erkekler mutlaka göz atsın derim... Benim bugün katıldığım defileler bu kadar, Simay Bülbül'ü de izlemeyi çok istiyordum ama evim uzak olduğu için çok geçe kalmak istemedim, ben de internetten inceleyeceğim :)


 Defilelerin podyum kısmının yanı sıra bir de podyumun diğer yüzü olan tam karşısındaki kameramanlar var :) Bence fashion week'lerin asıl kahramanları onlar.. Bütün gün o noktada en iyi kareleri yakalamanın mücadelesini veriyorlar, tebrik ediyorum hepsini :)


MBFWİstanbul iyi hoş olmuş da bazı eksikleri yok değil, mesela yeme içme konusunda biraz zayıf kalmış.. Mekanın içine kurulmuş minik Carlotta dışında hiç bir alternatif yok. Devlet üniversitelerinin festivallerinde bile bin bir türlü yiyecek içecek alternatifi oluyor, standlar kuruluyor.. Ayrıca defile aralarında neredeyse birer saat boşluk oluyor ve bu boşluklar için de hiç bir alternatif mevcut değil, en azından müzik yapan birileri olsa fena olmazdı. Anlayacağınız hiç bir atraksiyon yok, tek aktivite insanların stilini inceleyip fotoğraf çekmek.. Böyle olunca da ortamda ruh olmuyor, kesinlikle daha renkli hale getirmeleri lazım. Tamam, kırığı çıkığı, celebrity'leri, kaprisleri derken oldukça renkli ama ben gerçek renklerden bahsediyorum :)


Eveeet ikinci günün de sonuna gelmiş bulunuyoruz, çok yakında bir "MBFWI İkinci Günde Ne Giydim?" postu geliyor olacak.. Aşağıda objektifime takılan (böyle söyleyince çok havalı oluyor) street style (bu da sokak modasından daha havalı kabul edin) fotoğraflarını bulabilirsiniz.. Hayır, Naz Elmas yok, kusura bakmayın :))) Bakalım üçüncü gün neler olacak, çalışkan blogger Zümra sizin için yine olay yerinde sıcağı sıcağına modanın nabzını tutuyor olacak! (Yine çok havalı oldu!!) Takipte kalın, öptüm! :*

Sirhot Style

Deniz Berdan & Pınar Altuğ

Deniz Berdan & Pınar Altuğ

? & Billur & Zuhal & ?

Ferhan

Deniz Saatçioğlu


Sirhot Style


Didem Soydan
 
Ebru Akel

Çok alakasız noktalardan, Alara, Buse, Onur Baştürk :)

Here the photos of Mercedes Benz Fashion Week İstanbul day 2 !! I hope you like them.. Some photos have been taken with my İphone5 and some other ones are taken by Nikon L120 Coolpix.. So forgive me about bad photos via phone.. :/ Actually I didn't put my outfit photos so much in this post. Because a friend of mine has taken mine, and I'm waiting her for sending.. :) Then, I'll make a outfit post for second day of fashion week! I'm also sharing photos via Instagram (@zumracelik) and Twitter (@lunaparkqueen) in day.. If you want to see the runway photos at the same time with me, follow me there too! :) I hope you like the photos, don't forget to leave a comment about what do you think.. Your comments are really important to me and I love them so much! Kisses... :**

16 yorum:

  1. Tatlım fotoğraflar çok güzel görünüyor, seni de sokak stili çekimlerini de sevdim:) Son gün akşam uğramayı düşünüyorum, oralarda olucakmısın?

    http://pukfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler öpüyorm çok!! Yazdım twitterdan sana :)

      Sil
  2. Keşke bir iki çift laf etseydinde ağzının payını verseydin naz elmasmıdır nedir kendisini hiç sevmezdim zaten, bir haberde settede öyle oldu yazıyordu.


    esyvogue.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Amazing!!your outfit is from a perfect "lunaparcker"!!!!
    I wait for you for a NEW LIGHTNING OUTFIT!!
    Have a nice day!!
    Federica smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lol thank you so much! I loved "lunaparcker" :))

      Sil
  4. I love your outfit. You look so stunning.
    We definitely should follow each other and I have done ☺
    So follow me back?

    xx

    YanıtlaSil
  5. beautiful photos :)
    would you like to follow each other?
    www.lusciousstyle.blogspot.com
    Daria

    YanıtlaSil
  6. naz elmasla ılgılı h&m ın acılısında da sıradakı ınsanların onune gecıp alısverıs yaptıgını okumustum bır blogda.dudaklarını sevımsız buzuyor ya boyle yıne yaptı mı o hareketını çok sevimsiz gercekten.

    YanıtlaSil
  7. ben en çok senin kıyafeti sevdim..çok enerjik ve baharı getirmiş..
    didem soydan ı daha güzel bekliyordum..
    güzel kareler..
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerr :) Aslında Didem Soydan yakından çok güzel :)

      Sil
  8. İconjane beni şaşkınlık içinde bıraktı,kombin olsun saç olsun vs. en sevmediğim moda ne biliyor musun şu ceket veya paltoyu omuza atmak,delikanlı modeli "mükremin abi style" :)) hep hep çalışkan blogger ol,daha çok post gir,sizin grup pek tatlı,istanbul silüetli çorap pek dikkatimi çekti keşke üstüne ne giydiğini de görebilseydim.

    Seda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerr :) Ya o ceketi omza atma olayına ben de pek ısınamadım doğrusu.. Bana da fazla maskülen geliyor, bazen yakıştırdıklarım oluyor ama çok nadir, ben denemedim bile :) İstanbul silüetli çorabın üstünü pek hatırlayamadım aradım internette, üst kısmını bulamadım, sanırım üstü altı kadar dikkat çekici değildi :)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...