15.03.2013

Mercedes Benz Fashion Week Istanbul - 2nd Day Style


MBFWI'da üçüncü günün sonuna gelmişken, iki tam gün giyilen topuklu ayakkabılar yüzünden ayak tabanlarım zonklamaya başladı bile :) Bu yoğun temponun arasına bir de lansman sıkıştırınca yorgunluktan tükendim... Ama hepsine değdi!! :) Çalışkan bloggerınız söz verdiği gibi ikinci güne ait stil postuyla karşınızda. Ama çalışkan bloggerınız çok çalışmaktan tükendiğinden, üçüncü gün postunu bu sabaha yetiştiremedi.. Fakat en kısa zamanda üçüncü gün postu da tüm detaylarıyla burada olacak. Gelelim ikinci günün kombinine.. Zara'da geçen hafta görüp bayıldığım bu ceketi, şu anda vizyonda olan ve çok sevdiğim filmlerden biri "Muhteşem ve Kudretli Oz" Disney tişörtümle kombinledim. Oz Büyücüsü küçüklüğümden beri en sevdiğim filmlerden biridir :) Altına yine hayatımın kurtarıcısı olarak niteleyebileceğim siyah Levis Curve ID jean'imi giydim ve yine nasıl oluyorsa her outfite yakışan Zara ayakkabılarla kombinledim. Tacım ve küpelerim H&M, Çantam ise Guess.. Dudağımdaki ruj ise, bütün gün kalıcılığıyla bir çok bloggerı hayrete düşüren Lancomé Rouge In Love No:170.. Kendi yaptığım sarı siyah manikürüm bu kombine de uyum sağladı.. Ya da artık ben manikürüme göre giyinmeye başladım bilemiyorum :) Zaten üçüncü gün de sarı ve siyaha torpil geçtim, sanırım gerçekten oje değiştirmeye üşenip ona göre kombin yapmaya üşenmiyorum. Neyse :) Fotoğraflar için Duygu Şenyürek'e teşekkür eder, sizi öperim! Yorumlarınızı bekliyorum.. Bu arada dün yayınladığım bol dedikodulu MBFWI ikinci gün postunu beğendiniz mi?? :)

Hello sweeties! Here is the outfit of Mercedes Benz Fashion Week İstanbul's second day.. Did you like the the post about second day of MBFWI ?? If you didn't check it, click here.. So three day is over now and I think I am almost over too.. My feet pain is killing me because of all day heells!! :) For second day, I choose a yellow jacket from Zara and I combined it with the "Oz the Great and Powerful" tee via Disney. Since I was a kid, it is one of my favourite movies.. And my Levis black jean saved my life again.. My shoes are also from Zara and my gold hair band is from H&M.. My bag is from Guess and my longwear lipstick is Lancomé Rouge In Love No:170.. I hope you like the photos :) Waiting your comments!! :) Kissesss ***








30 yorum:

  1. Çok hoş bir kombin olmuş.Ojeye göre giysi seçme olayını bende yapıyorum zaman zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kıyamadım çıkarmaya.. Çok teşekkürlerrr

      Sil
  2. Ya o manikürün güzelliği nedir öyle, pat diye silinir mi o güzellik
    çok hoş bir kombin, ama manikür outfiti gölgede bırakmış söliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerrr :) Evet işte ben de çok sevdim kolay kolay silemedim :)

      Sil
  3. cnm cok sportif olmussun, ben cok begendim kombinini, sarı-siyah-beyaz uyumunu cok severim. oz buyucusu tişörtünde cok guzel, filmi şimdiden merak eder oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım :) Filmi izlemelisin! :)

      Sil
  4. Ceketinin rengi, ojelerin, çantan, gülen yüzün hepsi çok güzel dudem! Bu çalışkan blogger haline de çok uyumlu bi look, tam arı mayasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah süper benzetme doğru sölüosun tam Arı Maya oldum :) Kocaman öpüyorum özlediğim dude'umu :)

      Sil
  5. Çok mu güzel olmuşsun ne =) ayrıca o manikür o kadar muntazamken silinmez zaten; ona göre kombin türetilir =)

    gizemizmirli.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh :) O zaman iyi yapmışım :)) Öpüyorum kocaman!!

      Sil
  6. Sarı siyah ojeler muhteşemmmm. Sarının enerjisine bayılıyorum, çok hoş görünüyorsun Zümra:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook tşekkür ediyorumm! Ben de bu fashion week'te sarının enerjisinden bol bol faydalandım :)

      Sil
  7. Çok beğendim kombisini. Like like like! :)

    Pekmoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy çok tatlısın sen, özlettin kendini :)

      Sil
  8. NICE pics and post!
    I WAIT FOR YOU FOR A NEW INTERESTING MAKE UP POST!
    KIss KISS from ROME
    Federica smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank youu :) Ok, I'll make it soon :)

      Sil
  9. HARİKASIN BABY :)))
    www.miagusto.com

    YanıtlaSil
  10. You look so pretty and sweet! <3
    Love the tshirt !
    kiss

    YanıtlaSil
  11. kombinin harika olmuş. gerçekten de çok beğendim. çok yaratıcı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşekkür edermm, beğenmene sevindimmm :)

      Sil
  12. You look amazing :)
    T-shirt is the best <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh thank you Sandra :) Oz is the best! :)

      Sil
  13. Senin ışıltın enerjin havanın güzelliğiyle birleşmiş süper fotolar çıkmış ortaya. Duygu'nun da eline sağlıkk :)

    Sibel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok saol :) Evet çeken de önemli :)

      Sil
  14. love your blazer so much! it's really amazing! what do you think about following each other? on bloglovin' and gfc?

    much love,
    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  15. I absolutely love what you wore! It has personality and style. Perfection! Following you on GFC and BlogLovin' - hope you will follow back!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Wow sweetie, you look really lovely :) I love these shoes and also the blazer (just in my latest look!). It must have been so exciting to be at the Mercedes Benz Fashion Show :)

    Kisses <3

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...