23.03.2013

Pom-Pom Beanie!


As you know, pom-pom beanies are very very popular in this season.. Although the weather in İstanbul a little bit weird now, but I managed to find the right moment to put on it! :) My rings are from Topshop, Prague.. And I love it so much too! :) Yesterday was sunny and 20°C, but today it's 6°C and rainy.. The time that we took these photos were the best time of afternoon, cold and a little bit sunny, just perfect! I really love the light games of afternoon sun.. They're really magic hours for me! :) So, when would you prefer to take photos mostly? :)

Bildiğiniz üzere bu kış ponpon bereler çok modaydı.. Ben de tam aradığım gibi bir taneyi H&M'de bulunca hiç düşünmeden aldım. Bu fotoğraflar yaklaşık iki hafta önce soğuk ama öğleden sonra güneşinin çok tatlı olduğu bir anda çekildi :)  Fashion week sebebiyle aksayan ve arşivde bekleyen bir sürü post var, hepsi çok yakında blogda olacak.. İkili yüzüğümü ise Prag'da Topshop'tan almıştım, kısa sürede en sevdiğim yüzüklerimden oldu :)  Bu aralar havanın kararsızlığı sebebiyle giyecek hiçbir şey bulamıyorum. Kat kat giyinip, "sıcaklarsam hırkamı çıkartırım" modunda olmaktan çok sıkıldım, siz ne yapıyorsunuz, öneriniz var mı? :)

Pom-pom beanie / Ponpon bere : H&M
Scarf & Coat / Şal & Mont : Mango
Top / Bluz : Stradivarius
Jeans / Pantolon : Zara
Boots / Çizme : İnci
Rings / Yüzük : Topshop







18 yorum:

  1. Amazing post! Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. istanbul yağmurlu, burası ise yağmur+karlı birazcık :))) beran çok şeker zaten ama ben burda leopar deseni frapan bir havaya bürünmeden kullanışını çok sevdim ve şalınla desenleri karıştırmanı...yüzüğün de çok başarılı:)))
    sevgiler cnm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oww orada kar varsa ben hiç mızmızlanmayayım :) çok teşekkür ederim güzel yorumun için, beğenmene sevindim.. sevgiler :*

      Sil
  3. Bere takmayı bende severim, bana kışı sevdiren şeylerden biridir :)

    esyvogue.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett!!! :) Ama her bere yakışmıyor, zor beğeniyorum biraz :))

      Sil
  4. love this picts!you look amazing!
    Do you want following each other ?:)

    YanıtlaSil
  5. Lovely look, you are such a pretty girl))) Great pictures as well! Followed you on Bloglovin', hope you can do same;)
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. folowed, please follow me back!:)

    YanıtlaSil
  7. Your pants are so sweet ^^
    I love leopard :)

    New post - Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    YanıtlaSil
  8. As you have written and I am following you. Now it's your turn.
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. wooaw yüzük çok havalı ama bereye bittim :)

    YanıtlaSil
  10. super cute look! :) Anyway, thanks for dropping by my blog! Followed you via Bloglovin! Hope you do the same. :)


    XO, Mish @ LBD and Onesies

    YanıtlaSil
  11. Love your beanie !

    Maybe you want us to follow each other ?
    Follow me and leave me a comment so I can follow back !

    My Blog
    My Bloglovin
    My Twitter
    My Facebook
    My Instagram
    My Fashiolista


    Thanks for visiting and see you soon !
    XOXO

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...