12.03.2013

READY FOR "MBFWI" 2013!!! :)


Nihayet güzel İstanbul'umuzun heyecanla beklenen Fashion Week'i geldi çattı! :) Hem de büyüyerek güzelleşerek geldi bu sefer.. Arkasına da Mercedes Benz'i aldı sponsor olarak :) Bu güzel gelişmenin bize şans getireceğine ve ileriye götüreceğine inanıyorum. Aslında bu sponsorluk artık İstanbul'un da moda anlamında dünya devleriyle yarıştığını gösteriyor, çünkü bildiğiniz gibi Mercedes Benz New York, Milano, Paris gibi şehirlerdeki moda haftalarının sponsorluğunu yapan bir marka.. :) Bu arada bilgisayardaki fotoğrafları düzenlerken geçen yıl iş yoğunluğumdan dolayı sadece bir defileye katılabildiğim Fashion Week 2012'ye ait fotoğrafları buldum :) Geç olsun güç olmasın diyorum, hazır konusu açılmışken bu postta onları da sizinle paylaşıyorum. Etkinlik yine aynı mekanda gerçekleşecek, Karaköy Antrepo 3'te.. Bakalım bu yıl bizi neler bekliyor, ne sürprizler var! Bu yıl Mercedes Benz Fashion Week İstanbul'da sadece moda ve stil konuşsun diyor, sizi fotoğraflarla baş başa bırakıyorum!! :)

And it's time for Mercedes Benz Fashion Week İstanbul now!!! :) So excited about it! Because it's the first time to have the sponsorship of Mercedes Benz.. So İstanbul is getting great about fashion in world too! It's really super!! We have lots of talented, creative and modern Turkish fashion designers and with this fashion week, the world will know them better.. While I was composing the photos in my pc, I found the photos of İstanbul Fashion Week 2012..! I noticed that I didn't share them on here :) So, here the photos of last year! Now, let the fashion week begin!!!! :) Kisss ***







22 yorum:

  1. What a wonderfull experience!
    I invite you for stopping by me...there is a NEW FASHION POST!!
    Kisse Kisse From Rome Federica

    smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

    YanıtlaSil
  2. bizim gibi hem zorunlu full gun calisip hem de karsida olanlar icin bol bol resim cekin olur mu :)

    YanıtlaSil
  3. ben hiç birine katılamıyorum, bu seneki fotoları bekliyorum ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır canım fotoları senin için çekiyorum :)

      Sil
  4. Canım e hani bizim fotolarımız nerede?:))))

    YanıtlaSil
  5. hi dear!!! u've a great style :D
    thanks for your comment, of course i'd love to follow each other... i'm following u via gfc now, hope u'll do the same! and if u want we can also keep in touch on the other socials... let me know :) big kisses

    TheGlamourDrama
    facebook
    twitter
    instagram
    bloglovin

    YanıtlaSil
  6. berrilla da ordaymıss, cok tatlısınız hepiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet Beril de oradaydı ama bu sefer çalıştığı için katılamıyor :( Çok teşekkürlerrr :)

      Sil
  7. Hi, great pics!! I hope to see more!
    besos.


    http://onecolourorathemedaybyday.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Hı everyone:))) canım canımm dediğini yapıyorum miagusto.com

    YanıtlaSil
  9. Hi!! :)
    I really like your blog and your style!
    I´m following you! :D
    ...maybe if you want, you could visit my blog too,
    and if you like it, follow me back!
    kiss!

    http://modacapital-blog.com

    YanıtlaSil
  10. Kendi fotoğrafına sansür koymanı senin gibi profesyonel bir blogger'a yakıştıramadım doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Profesyonel olmak frikik vermeyi gerektirmiyor bence ;)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...