10.03.2013

Smells Like Istanbul...


Soğuk mu soğuk buzzzz bir Pazar sabahı hafta içinin rutininden kurtulup değişik bir şeyler yapalım moduna girerseniz bu post sizin için güzel bir yol haritası olabilir :) Önce sevdiğiniz kişi ile nostaljik hatta biraz da romantik  bir tren yolculuğuyla Sirkeci, ardından Eminönü, Karaköy.. Sonra Karaköy'ün güzel mekanlarından Namport'ta bal-kaymaklı, kavurmalı yumurtalı leziz bir kahvaltı... Denizin kokusu.. Ardından Kuru Kahveci Mehmet Efendi'den yükselen yoğun ve taze kahve kokusu.. Sonra Mısır Çarşısı'nın baharatları.. Galata'nın manzarası... Aşk... Oldukça İstanbul gibi kokuyor sanki.. :) İstanbul'u İstanbul gibi yaşamayı sadece turistlere bıraktık sanki, arada bir şehrimizde turist gibi gezmek çok güzel! :) Her seferinde yeni tatlar, yeni kokular, yeni keşifler... Sizi fotoğraflarla baş başa bırakıyorum.. Herkese güzel Pazarlar!.. Bu arada sizin de böyle nostaljik kaçamaklarınız var mı? :)

İstanbul is a really great city.. It's so nostalgic, historical and also modern.. I love the smell of it.. Last Sunday, we wanted to have a break and make something different.. We went to Sirkeci, Eminönü and Karaköy.. We had a great breakfast at Namport in seaside of Karaköy.. Smells like sea.. Then the fresh coffee smell from our famous and historical Turkish coffee centre, "Kurukahveci Mehmet Efendi".. Then we went to nostalgic Spice Bazaar, as you guess, it smells the mix of lots of spices.. Totally, it smells like İstanbul with the perfect views.. My every visit means new tastes, new smells and new experiences.. Love it! And here the photos.. If you come to Turkey, you should visit İstanbul... :) So which is your favourite city and why? :)








Karaköy Güllüoğlu






37 yorum:

  1. Hi dear, nice post!
    I wait for you for a NEW VERY GOURMAND POST!!
    Kiss Kiss
    Federica smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

    YanıtlaSil
  2. Güllüoğlu her şubesinde harikalar yaratıyor bence :)
    kadıköydekine gitmedim gidicem inş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karaköy'dekini de tavsiye ederim, gerçekten güzel :)

      Sil
  3. Great pics, would love to visit Istanbul :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. If you come one day, let me know ;) kisses..

      Sil
  4. Ne kadar uğraşsak ta bir türlü çirkinleştiremediğimiz güzel şehir...
    Fotoğraflarla özlem giderdik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel söylemişsin... Sonuna kadar katılıyorum :)

      Sil
  5. Bünyenin gerçekten Karaköy kahvaltılarına ihtiyacı oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi? Kesinlikle "it's a must" :))

      Sil
  6. Love your photos! *-*

    New post on: Effy's Wardrobe

    YanıtlaSil
  7. İstanbul'u her ziyaretimde Eminönü, Mısır Çarşısı ilk duraklarımdandır. Hele Kurukahveci Mehmet Efendi'nin önünde uzanan tatlı telaşlı kuyruğa dahil olmak da bir İstanbul klasiğidir benim için. İki ay sonra orada olacağım ama sayende tazelenmiş oldum. Bir de baharatların rengine sen de benim gibi vurulanlardansın anlaşılan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'u İstanbul'da da yaşasa özlüyor insan, o yüzden seni çokkk iyi anlıyorum :) Aynen o baharatların rengine bayıldım :) Daha bir sürü fotoğraf vardı ama eleyip ancak bu kadarını koydum :)

      Sil
  8. You look really great <3
    Istanbul- I'd like to explore this city one day :)
    Love <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you :) If you come one day, let me know :)

      Sil
  9. Thank you so much for visiting and following my blog! Follow you too)
    www.gvozdishe.com

    YanıtlaSil
  10. Zumracim, nasil iyi geldi bu Istanbul postu, cok ozledim de yine : ) guzel bir tur attirdin bana coktandir gidemedigim yerlerde. Karakoy un yeni halini gormeyi cok istiyorum. O kahvalti muthis gozukuyor, bal kaymak a bayilirim ve ceviz dokunusu super olmus. Kavurmali menemen de, offf yaaaav, agzim sulandi resmen : ) Ben bu bahar bir Istanbul tatili ayarlamaliyim kesin : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel yazmışsın :) Bal kaymağa ceviz dokunuşu çok sık karşılaştığım bir şey değil ama nefis oluyormuş tavsiye ederim :) Bence de İstanbul'a kesin gelmelisin en kısa zamanda, İstanbul da seni özlemiş zaten.. :) Ayrıca bu sefer geldiğinde buluşmalıyız :)

      Sil
  11. heey, you have cool blog, if you have some free time take a look on my new post hoe you like it <3

    http://cathylita.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. En sevdiğim şey, tarihi yarımada turu :) Haftada bir Eminönü, Sultanahmet, Kapalıçarşı gezmezsem eksik hissediyorum. Şahane gezmişsiniz canım, mutlu haftalar olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de bendensin o zaman :) Ben haftada bir yerine ayda bir hatta iki üç ayda bir ancak gidebiliyorum, ama her seferinde tatilde hissediyorum :) öpüyorum çok!

      Sil
  13. kahvalti olaymis cidden :)

    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  14. Zümracım bloğunla tanıştım sonunda, hem de süper eğlenceli bir postla tanışmış oldum güzel oldu:)

    Bana da beklerim cnm,takibe alındın:)

    http://pukfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinnnn canım :)) öpüyorum çok! hep beklerim ;)

      Sil
  15. Zümra memleketime gitmiş kadar oldum özlemişimmmm...çok güzeldi sağolasın...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler, çok mutlu oldum :) sevgilerrr

      Sil
  16. Great blog and nice post! Amazing pics! I will be here more often, I'm your new follower!
    Don't forget to check visit my blog and check out my facebook page!

    YanıtlaSil
  17. Çok haklısın İstanbul'u İstanbul gibi yaşamayı turistlere bıraktık ve doğduğumdan beri İstanbul'dayım ama hala görmediğim yerler var. Arada böyle turist gibi gezmek lazım . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benim de :) Bir kaç yıl önce üstü açık kırmızı turist otobüslerine binmiştim ve gördüklerime duyduklarıma şaşırmıştım, burası benim yaşadığım şehir mi demiştim :) Keşke böyle yapmasak da her an tadını çıkartsak bu güzelim şehrin..

      Sil
  18. Kahvaltı fotoğraflarına bayıldım resmen ağzım sulandı, böyle şeyler gördükçe sanırım hep tombik olarak kalacağım :( Bu arada turist gibi gezme kısmında çok haklısın, hep başka ülkeleri başka şehirleri görmek istiyoruz ama kendi şehrimizden bihaberiz.Bu arada her şeyi çok tatlı anlatıyorsun ellerine sağlık :)
    http://tapirdc.blogspot.com/

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...