21.03.2013

"Soul by Özgür Masur" And It's Celebrities...

Photos by Dağcan Çelik   

Hello! :) Here the photos of Mercedes Benz Fashion Week İstanbul's last day - part two.. In this post you can see lots of Turkish celebrities, and after all of them you will see the photos of "Soul by Özgür Masur" runway. Özgür Masur is one of the most talented and famous Turkish designers and I loved all the things he created! :) I hope you'll like them too.. Btw, these all celebrities have came for his show :) So, have you bored from MBFW Istanbul? I love it so much it's finishing... :) Waiting your comments about Özgür Masur's designs.. :)

Selam! :) Son olarak MBFWI'nın son gününden Özgür Masur defilesi ve defileyi izlemeye gelen ünlüleriyle ilgili de bir post ile yavaş yavaş fashion weeke veda ediyoruz.. Soul by Özgür Masur kesinlikle en çarpıcı defilelerden biriydi, acaip bir yoğunluk vardı. Tasarımlar siyah ve beyaz ağırlıklıydı, ben çooook beğendim :) Defileye akın akın ünlü yağdı desem yeri, heryer magazin doluydu. Fotoğrafların hemen hemen hepsi Dağcan tarafından çekildi, bakalım beğenecek misiniz.. Eee nasıl gidiyor, fashion week postlarından sıkıldınız mı? :) Artık yavaş yavaş kapatıyoruz dosyayı.. Yorumları bekliyorum!! :)





 



























43 yorum:

  1. Tasarımlar harika! Çok beğendim ben de ^^

    pekmoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim, favorilerimden :)

      Sil
  2. wow! I really loooove your blog, is great!
    I am following you now on gfc(1024) and bloglovin(132)
    hope that you can visit my blog :)
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. tatlim harika fotograflar, ellerine saglik! ozgur masur tek kelimeyle harikaydi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım :) Fotoğrafların çoğunu Dağcan çekti, güzel bir iş çıkardı gerçekten, Özgür Masur süperdi :)

      Sil
  4. kimseyi kaçırmamışsın tebrikler :)

    YanıtlaSil
  5. Her şey iyi hoşta modayla en alakasız kişilerin bile sırf ünlü diye ön sıraya ip gibi dizildiğini gördüm, bence bu şekilde olmamalı. Bloggerlar, modacılar, moda tasarımı öğrencileri ve basın ön sıraya geçmeliydi diye düşünüyorum.

    esyvogue.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında haklısın, front row da oturmayı dediğiniz kişiler daha çok hak ediyor ama magazin ve tv tarafından ilgiyi ünlüler çektiği için, tasarımcılar da defilesinin tv'de dikkat çekmesini istedikleri için tercihlerini bu yönde kullanıyorlar. O yüzden biraz anlayabiliyorum ama yine de dediğin gibi bloggerlara ve moda için emek veren kişilere de yer ayrılabilirdi..

      Sil
  6. fine review :)

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/03/426-retro-lady.html

    YanıtlaSil
  7. ünlü isimleri konusunda hiç hiç iyi değilim ama biber yeşili deri tulum harika görünüyor! özgür masur yine çok başarılı bir koleksiyon çıkartmıştı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O Selin Demiratar Edacım :)) Ben de beğendim dikkat çekiciydi tulumu, cesaret ister :) Özgür Masur harikaydı kesinlikle..

      Sil
  8. Selamm özgür benim üniversiteden arkadaşım çok severim onu ara ara faceden mesajlaşırız çok başarılı oldu.Zevkle takip ediyorum onu zonguldakta oturduğum için bir türlü gidemedim ama seneye kesin niyetliyim antalyaya taşınınca uçakla daha kolay...ist.gitmek tv den de gördüm ama gitmiş kadar oldum..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canlı canlı da izlemeni isterdim :) Ne güzel arkadaşmışsınız, backstage e de dalarsın artık gelirsen :)) öpüyorum çok, sevgiler...

      Sil
  9. great pics, dear!
    xoxo

    http://yuliasi.blogspot.com/
    love, Yulia

    YanıtlaSil
  10. Nice post!

    http://mesmemosphotoblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. i don't know any of these celebrities, but i'm loving some of their front row fashion. and it must have been exciting for you to see them. love the way you're rocking that hat!

    thanks for stopping by my blog!
    www.insparisian.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank youu :)) I'm glad to hear that! Yes, it was nice to see all of them together :)

      Sil
  12. great photos. love the fashion!
    xo,
    nancy

    YanıtlaSil
  13. Love these photos, such classy and chic outfits!

    Feel free to check-out my blog and if you like, follow me, I'll follow you back :)
    http://roxxanaifrim.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  14. Great post!! Thanks for sharing these pictures!

    besos.


    http://onecolourorathemedaybyday.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Benim de favorilerimden Ozgur Masur'un koleksiyonu, eline saglık!
    Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzeldi, bence de eline sağlık :)

      Sil
  16. great post! they are so stylish!!

    YanıtlaSil
  17. I'm here between your follower ! I'm 1026 :-D

    YanıtlaSil
  18. hey, thanks for your comment!

    i follow you, follow me back!
    www.alchemianblog.com

    YanıtlaSil
  19. That was interesting! Thanks foк you sweet comment on my blog by the way!
    I'm following you via GFC and Bloglovin now
    Now it's your turn dear ♥

    I'm here:

    4-TRENDY.COM
    BLOGLOVIN'
    FACEBOOK

    YanıtlaSil
  20. ne güzel bir post olmuş bakmaya doyamadım :)

    YanıtlaSil
  21. Fotoğraflar harika, Dağcan'ın eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  22. süper.....eline sağlık
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...