24.03.2013

Style of the Last Day - MBFWI


Finally I could reached the photos which I've been waiting for almost one week :) ı know it's a bit late but I wanted to tell you my style of the last day of Mercedes Benz Fashion Week İstanbul.. Actually the cap belongs to my brother and I borrowed it for this outfit :) My leather coat is vintage and belongs to my mother's engagement years.. :) And my foulard is from my scouting years :) Yes, I was a little scout when I was 12 to 15.. And I have lots of funny memories about it.. In 2000's summer we went to Luxembourg to participate in an international scout camp as a group, and I think that I didn't laugh that much at all! And this foulard is coming from this camp, from Millenium Scout Camp in Luxembourg, so it means a lot to me :) And you already know from this post my glasses which don't have glasses.. :) And you also know how much I love my new season Guess bag and new season Zara heels.. :) With a light gray t-shirt and white skinny jeans, I was ready to go! :) Do you remember the moment which you most laughed in your life? :))

Sonunda beklediğim fotoğraflara kavuşabildim ve neredeyse bir hafta gecikmeli de olsa bu postu hazırlıyorum :) MBFWI son gün giydiğim bu kombinle ilgili paylaşmak istediğim birkaç detay var.. Kep aslında kardeşim Dağcan'a ait ve bu kombin için kendisinden ödünç aldım. Belki üstüne yatarım diye düşünmüştüm ama hiç fırsat tanımadı, eve gelir gelmez alıp kaçtı :))) Üzerimdeki deri mont ise annemin nşanlılık yıllarından kalma, neredeyse vintage :) Vee gelelim fularıma.. Bu fuların bende çooook anısı var, kendisi izcilik yıllarıma ait.. Evet, 12-15 yaş arasında çok cabbar bir izciydim :)) Bu fular da 2000 yılında (oo yaşım çıktı ne yaptım ben! :) ) Lüksemburg'da katıldığımız "Millenium Scout Camp"den hatıra.. Düşünüyorum da, hayatımda en çok güldüğüm an bu kampta yaşandı :)) Camsız gözlüklerimi bu posttan zaten biliyorsunuz. :) Ayrıca bu yeni sezon Zara topuklularımı ve yeni sezon Guess çantamı da nasıl sevdiğimi biliyorsunuz :) Açık gri tişörtüm ve beyaz skinny jean'im ile son güne hazırdım! :) Bu arada siz hayatınızda en çokkk güldüğünüz anı hatırlıyor musunuz? :))

Cap / Şapka : H&M (Dağcan's)
Leather coat / Deri Mont : Vintage
Foulard / İzci fuları : from Millenium Scout Camp
T-shirt / Tişört : Zara
Jeans & Glasses / Pantolon & Gözlükler : Stradivarius
Bag / Çanta : Guess
Heels / Ayakkabılar : Zara








 

25 yorum:

  1. love the bag :)




    chocolatefashioncoffee.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Chic look!

    http://colorsandthreads.blogspot.in/

    YanıtlaSil
  3. Queen'cim.. Cok siradisi ama cok giyilir bir kombin.. Gozluklerinin bir de o tatli ojelerinin hastasiyim.. Nasil yaptigini da ogrendigime gore... Tum tirnaklarim olmasa da tek yuzuk parmagimda kullanacagimmm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet aslında sadece yüzük parmağında da çok şık olabilir! :) Güzel fikir, ben de bi ara öyle deneyeceğim :) öpüyorum!

      Sil
  4. Amazing bag! You look great! :)

    http://sofijasphotography.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendim! Harika gorunuyorsun! :))

    Buarada seni takip ediyorum, beni de takip edersen cok sevinirim :)

    http://jadorefashionlove.blogspot.ro/2013/03/heartbreak-make-me-dancer.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerrr, ben de şimdi seni ziyaret ediyorum :)

      Sil
  6. CNM ÇOK ŞIKSIN YİNE ÖPÜCÜKLERRRR: )

    YanıtlaSil
  7. nice look!!!

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  8. really cool outfit, love it!
    xx Kate

    The Style Department

    YanıtlaSil
  9. Love it

    http://couturetrend.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  10. 86 lımısın?

    YanıtlaSil
  11. You have a gorgeous smile! :)

    YanıtlaSil
  12. I love your style so much!
    ♡my blogspot - www.fashionmozaic.blogspot.com
    Wanna follow each other on gfc and bloglovin? Check my blog and let me know! I would love it! 

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...