8.03.2013

YSL Make Up & Manifesto !!!


Kozmetikle ilgili bölüme geçmeden önce söylemek istediğim birkaç şey var. Öncelikle bütün kadınların Dünya Kadınlar Günü'nü kutluyorum ve kadın cinayetlerinin olmadığı, kadına hak ettiği değerin verildiği bir yıl, bir hayat diliyorum. Bu konuda sevgili Styleboom o kadar güzel bir yazı yazmış ki, buradan mutlaka okuyun derim. İkinci olarak, çok tatlı Bilun Şen, dün biz bloggerların güzellik sırlarını içeren mini röportajlar yayınladı, benim de sırlarım var, buradan kesin okumalısınız.. :) Son olarak da Bilun Şen yine harika bir şey yaptı ve kadınlar gününe özel olarak bloggerların idol olarak gördüğü kadınları sordu, ben de idolümü ve sebebini anlattım, diğer bloggerlardan da o kadar güzel şeyler çıkmış ki, buradan onu da aman kaçırmayın, okuyun diyor, asıl konuya dönüyorum :)

Geçtiğimiz hafta YöntemPr bana harika, mor bir sürpriz paket yollamış! En sevdiğim markalardan biri olan YSL'in birbirinden güzel ürünleri ve yeni parfümü Manifesto beni nasıl mutlu etti anlatamam :) Ürünlerden o kadar güzel sonuç aldım ki, sizlerle hem ürünler hakkındaki fikirlerimi hem de ürünlerle yaptığım makyajı paylaşmak istedim.

Photos by Dağcan Çelik

Öncelik Manifesto'nun! :) Bu ara Jessica Chastain'li mor billboardlarını her yerde gördüğümüz bu nefis parfüm, frenk üzümü, sedir, sandal ağacı, vanilya ve tonka fasülyesi esansları içeriyor. Gerçekten de sıktığınızda vanilyalı şekerli leziz bir koku bırakıyor. İlk anda ne güzel kokuyor diyorsunuz ancak vakit geçtikçe koku daha da güzel bir hal alıyor ve sizi kendisine bağlıyor :) Kıvrımlı vücut hatlarına sahip, ihtişamlı ve görkemli bir kadını tamamlayan Yves Saint Laurent Manifesto Parfüm, kararlarının peşinde koşan kararlı ve zeki kadınların manifestosu olarak tanımlanıyor. Yani özgüveninize özgüven katacak müthiş bir parfüm :)

İkinci ürün, YSL Waterproof Eye Pencil No:01... Şimdiye kadar kullandığım en yumuşak sürüşlü göz kalemi diyebilirim, dokunduğu noktayı da kömür karası yapıyor ve sizi hiç yormuyor :) Ayrıca elimde denediğimde, 3 sn. sonra kalem izini dağıtmaya çalıştım, dağılmadı.. Yani oldukça kalıcı ve gerçekten suya dayanıklı, test ettim :) Sadece çok yumuşak uçlu olduğu için kuyruk vs. gibi ince hatlar çizmek istediğinizde biraz zorlayabiliyor, ben yine de bu kalemi çok sevdim :)

Thank you to YintemPr! :)

Üçüncü ürün, Golden Gloss Shimmering Lip Gloss No:51.. Bu gerçekten alanında mükemmel bir ürün bence.. Lip gloss dediğin benim için rüzgarlı havada sürülmeyen, saçlarımın dudaklarıma yapışmasına sebep olan bir şeyken, YSL bu yargımı yok ediyor :) Yapış yapış olmayan kıvamı ve içinde barındırdığı çok ince sim tanecikleri, pırıl pırıl, dolgun ve doğal dudakları garanti ediyor. Nude tonlarında ve parlak lip gloss arayanlar hiç kaçırmasın, hiç düşünmesin bence :) O kadar net..


Gelelim son ürünümüz olan Mascara Volume Effet Faux CILS Shocking maskaraya :) Bu rimel de adı gibi şok etkisi yaratıyor :) Açıkçası ne kadar reklamı yapılsa da kirpikleri hem kıvırıp hem uzatabilen rimel bulmak hiç kolay değil. Ben de bu önyargıyla sürdüm önce, ama sonuç beni gerçekten şok etti :) İlk katta bile "vayyy" derken, ikinci katta hiç bir topaklanma olmaması beni daha da heyecanlandırdı :)


Yukarıdaki fotoğrafta lip gloss'u ince bir katman halinde sürmüştüm, eğer biraz daha yoğun sürerseniz, çok daha ıslak, parlak ve dolgun durduğunu söyleyebilirim. Bahsettiğim sim tanecikleri fotoğrafta görülüyor ama hareket halinde ışık yansıyarak çok daha nefis bir parlaklık yakalıyor :)


İşte mucize rimel :) Benim kirpiklerim uzundur ama uçlarının rengi sarımsıdır, yani rimelsiz uzunluğunu göstermez. Ayrıca çok kıvrık değildir ve rimelin kıvırmasını beklerim :) Gördüğünüz gibi kirpiklerim kaşıma değiyor neredeyse ve hiç topaklanma yok :) 


Makyajı fotoğraflarken Dağcan'la birkaç tane de B&W fotoğraf çektik, onları da çok sevdik :) Ürünlerle ilgili söyleyeceğim son şey şu ki, hepsi alanında en iyisi olmaya aday.. Benim kendi ihtiyaçlarım doğrultusunda bundan böyle almaya devam edeceğim ürünler ise başta rimel ve lip gloss.. :) Sizin de yorumlarınızı bekliyorumm!!! :)


Last week, I had a wonderfull package from YSL !! :) As a huge fan of YSL, you can guess how happy I am :)  I tried all the products and applied the make up with them, so here the results.. I hope you'll like it :) If we talk about the products, Manifesto is a really nice parfume, it smells so sweet and like vanilla.. This new scent is so feminine, and let's say that Jessica Chastain represents perfectly the image of the strong and powerfull YSL women, who controls her destiny and believes in herself. And YSL waterproof eye pencil No:01 is really really black and so soft, I tested it, and it didn't effect from water :) The other beauty is Golden Gloss Shimering Lip Gloss No:51.. It's not sticky and has a wonderfull colour, if you are looking for a shiny and nude lip gloss, you found the perfect one! :) The last product is Mascara Volume Effet Faux CILS Shocking, it has made my lashes so long and curly.. So they're what I want for a mascara! That's perfect, you can see it in photos above :) Waiting your comments... :*


31 yorum:

  1. Artttiizzz misin sen? Yok yok mankeen! !! Ben en çok ama en çok o burna bayılıyorum! Allah özene bözene yaratmış,nazarlar değmesin *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoruma gel :))) ^ ^ Şımarırım.. Çok teşekkürler canım benim, ben de sana hayranım :) O gözler gözlerrr :)

      Sil
  2. mrb canım :)
    gözkalemiyle ince ayrıntılar çizemedigim için gözlerime eyelıner kullanıyorum bende ama göz kalemi yumusaklıgı daha güzel o ayrı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de neredeyse her gün eyeliner kullanan biriyim ama onu sürmek çok itina istiyor ve bazen zor geliyor, öyle zamanlarda kaleme yöneliyorum, arada da kuyruksuz olsun ne yapalım :))

      Sil
  3. Ama sen gerçekten çok güzelsin öncelikle bunu belirteceğim. :)
    Bu arada Manifesto konusunda katılıyorum, bende uyandırdığı etki de aynı senin tanımlaman gibi.
    Bir de YSL rimeller hakkında hep çok iyi şeyler duymuştum, yazını okumam da iyi oldu bir sonraki rimel alışverişimde kendisini deneyeceğim. :)
    Öpüyorum çok, sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim canım benim :) Şımartıyorsunuz beni :)) YSL rimelleri kesinlikle denemelisin bence de :) Ben de öpüyorummm ***

      Sil
  4. J'adore ysl!!

    I wait for you for new post everyday!

    Federica smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much Federica! :) <3

      Sil
  5. NICE POST!!!

    http://whatmakeusinsane.blogspot.com/2013/03/thinking-about-college.html

    YanıtlaSil
  6. Love their products :-)

    YanıtlaSil

  7. Sana nude renkler çooook yakışıyo cnm,,sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Hi, dear, really nice blog and great photos!!!
    Maybe we can follow each other !?
    And I invite you to a new giveaway in my blog!
    Shabana Khan giveaway – Win stunning earrings

    YanıtlaSil
  9. Thank you so much for your nice comments :)

    YanıtlaSil
  10. Rimelin rengini/nosunu öğrenebilir miyiz? Heyecan yaptık burada :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 01 Deep Black miş :) Toplam 4 rengi var.. Heyecanlanacak kadar güzel gerçekten :))

      Sil
  11. Merhaba seni çok beğeniyorum ve çok merak ediyorum acaba burnunda estetik var mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. Evet, ufak bir operasyon geçirdim :) Detay isterseniz lunaparkqueen@gmail.com a mail atabilirsiniz..

      Sil
  12. great post girl!
    have a nice weekend!

    besos.
    http://onecolourorathemedaybyday.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. ok, I follw you.
    I'm waiting for your turn :)

    YanıtlaSil
  14. You are so beautiful!

    YanıtlaSil
  15. Awesome products! And great make-up:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  16. Great blog x

    Would you like to follow each other? I follow back:)
    http://crystalcosmicchic.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
  17. they are very good I use them too.
    Pass on my follow me if you like, I'd like that.
    I'll leave my link http://annalisamasella.blogspot.it/
    You can also find me on Facebook, instagram, chicisimo, lookbook, bloglovin, Fashiolista.

    YanıtlaSil
  18. Canim makyajin cok guzel olmus, hele goz kismi super otesi, ne guzel kirpiklerin var, tek tek ayirmis uzatmis da mascara, cok begendim. Ben simdilik YSL in sadece rujlarini ve goz kalemini denedim, sanirim baska seyleri de deneyecegim : )

    YanıtlaSil
  19. Yaşasın akmayan kalem! :) Makyajın süper olmuş, YSL yolları gözükecek bana galiba :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...