30.04.2013

Blog Your Dreams

Photos by Dağcan Çelik

Hello guys! As you see the post's name is coming from the bag's motto! :) Blog Your Dreams! It's true that everything has started with a tiny idea and grew up! :) Sharing is everything, I totally understood that because of the blog. Lots of new blogger friends, sweet followers, your comments, amazing gifts from amazing brands, wonderful launches, events, being pressed on Vogue, great collaborations.. :) It was hard to believe them two years ago.. So, if you have any plan, project or etc., do it right now! :)

If we talk about my style today... I started a new collaboration with Chicnova. Chicnova is a really great website that you can buy amazing clothes, jewelleries, accessories etc.. You can find different designs there. Last week I got these perfect purple galaxy leggings. It's semi wet looking and I loved it so much. And everybody which saw it, asked where did I get it :) Okeeey, secret link you can reach the leggings is here! :) I hope you'll like it...

Leggings: Chicnova 
Bag & Necklace: Bershka SS13
Jean jacket: Polo Garage
Tee-shirt: H&M 
Bracelet: Love without a cause by Ahu Ateşel 
Heels: Zara SS13

Merhabaaaa! Adını açıkça "motto"sundan alan bir postla karşınızdayım :) Blog Your Dreams! Gerçekten bazen düşünüyorum da herşey küçük bir hayalle başladı ve aldı başını gitti.. Zaten hayat hep böyle değil mi.. Bir şeyi düşünürsünüz, yapsam mı yapmasam mı derken bir bakmışsınız çoktaaan işin içindesiniz ve çoktan kontrolü kaybetmişsiniz :) 

Blog yazmaya başlamak bana birçok anlamda çok şey kattı. "Paylaştıkça büyümek" tümcesi benim için blogumla anlamlandı, internet sayesinde gerçek dostlukların da kurulabileceğini gördüm, rüyamda görsem inanmayacağım etkinliklerde yer aldım, dünyanın en ünlü moda dergisi Vogue'da fotoğrafım yayınlandı, bir sürü harika hediye kapımı çalıp bana güzel sürprizler yaptı, hayranı olduğum bir çok marka ile işbirliği yaptım, sizden gelen muhteşem yorumlar, desteğiniz.. Hiç kimseyi tanımadan etmeden, kendi kendime, hatta öylesine açılmış bir blog.. İnanılmaz değil mi?! :) Ve kim bilir daha neler olacak, her gün yeni güzel haberler, mail kutumda beni bekleyen yeni sürprizler... Bu yüzden sizin de aklınızda yapmak istediğiniz, sebepsiz yere erteledeğiniz projeler varsa hemen harekete geçin! :) 

Bu tatlı sohbetten sonra gelelim kombinimize, geçen haftalarda Chicnova adlı bir websitesi ile işbirliğine başladım. Bana blogumda tanıtmam için sitelerinden istediğim ürünü seçmemi söylediler, ben de galaksi efektli, hafif ıslak görünümlü bu taytı seçtim. Çok da doğru bir seçim yapmışım :) Rengi o kadar güzel ve o kadar dikkat çekiyor ki! Postu çekerken bile yanımızdan geçen kızlar "Tayta bak ne güzel l!!" diye fısıldaşıyorlardı :) Sitede de oldukça güzel ve uygun fiyatlı ürünler var, bir göz atmanızı tavsiye ederim. Tayta ise direkt bu linke tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Tayt: Chicnova
Çanta & Kolye: Bershka
Jean ceket: Polo Garage
Tişört: H&M
Bileklik: Love without a cause (Ahu Ateşel)
Ayakkabılar: Zara

















47 yorum:

  1. GORGEOUS outfit, love your leggings!

    ♥ Filthy Fashion ♥

    YanıtlaSil
  2. Canım çok güzelsin ama yaaa ;) şu çanta kalmadı alamadım ama tshirte yazıp giyicem bende ;))) nasıl ama ;p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İltifatlar iltifatlarrr :))) Çok teşekkürler canım benim... Evet ya koşarak gidip aldım ben de çantayı, ama tişörte baskı da şahane fikir bence! Yapmalısın cidden :)

      Sil
  3. acıkcası taytı begenemedim ama size bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de size bayılıyorum :) Ne güzel yorumlar böyle benden mutlusu yok :) Tayt aslında yakından daha güzel duruyor, fotoğrafta rengi biraz garip çıkmış :)

      Sil
  4. Çanta süper, sana topuzda çok yakışıyomuş buarada :))

    http://esyvogue.blogspot.com/2013/04/bu-ayki-alsverislerim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canımmmm :) :* Öpüyorum seni kocaman!

      Sil
  5. çok hoş görünüyorsun. Çanta da bizim için yaratılmış sanırım :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmmm ^.^ Çanta aynen resmen bizim için yaratılmış ve muhteşem, almasam rüyalarıma girerdi eminim :))) Sen de aldın mı? :)

      Sil
  6. Lovely!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. süpersinnn..

    YanıtlaSil
  8. I love that idea - and of course, I love that bag! It is fantastic.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. I love your style!:)
    IT's amazing!:)

    YanıtlaSil
  10. Çokk beğendim, sanada harika yakışmış..

    YanıtlaSil
  11. candan uluğ1/5/13 01:09

    bayıldımm. bu kadar mı yakışır.. İlgiyle bloğunu akip ediyorum <3

    YanıtlaSil
  12. OMG I love that bag, and those legs! Gahhh! Want!

    SDMxx
    www.daringcoco.com

    YanıtlaSil
  13. yine 10 numarasın..:)
    tayt ve özellikle kolye harika
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşekkürlerr!! Yorumlar süper her zaman :)

      Sil
  14. I have a bag with the same writing on it. ^_^
    You are perfect! That's all I have to say! :)

    xoxo
    Alexandra

    http://alexandrainwonderland1.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. It's a blogger bag! So we are bag sisters :)) Thank youu!

      Sil
  15. so cute

    amazing leggins :)

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/05/456-jak-wymarzona-tecza-po-burzy-nasz.html

    YanıtlaSil
  16. Ve o bayıldığımız ama bir türlü yapamadığımız topuz, çok yakışmış! Çantadan ve tayttan bahsetmiyoruz bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşekkürlerrr :) Aslında saçım uzunken bu topuzu yapmak için uğraşıyordum ama kestirince akuyruğundan sonra bir iki siyah toka ile hazır hale geliyor :)

      Sil
  17. Amazing look! love it!

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  18. Great Stuff! The Bag is the Shit!!! Love, Kyra

    www.kyras.de

    YanıtlaSil
  19. Chicnova' da siparişler hemen geliyormu? birde kombinler süper ,)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası sipariş iki hafta sonra elime ulaştı, ama Çin'den geldiği düşünülürse bu süre normal :) Çok teşekkür ederimmm!! :)

      Sil
  20. Ayakkabiya, renklere, cantaya, sana herseye bittimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooooook teşekkür ederimmm :) Harika bir yorum <3

      Sil
  21. Thanks so much for your comment! =)

    I'm waiting for tomorrow post! =)

    But I have to say you that this leggins are so stunning and this bag is really a dream =)

    You look so great!

    addictbeiconic.blogspot.com

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...