2.04.2013

Blog Your {Pink} Dreams ♥


Hi guys!! Because of I feel pink nowadays, I prepared a collage of my pink products.. Some of them new and some of them old.. Pink gives me a super positive energy, do you also feel that? :) And some quick tips about products.. Don't forget to pick your favourite! :)

1- I bought yesterday this bag from Bershka, "Blog Your Dreams".. Wonderful for bloggers! :) Don't miss it!!
2- Oriflame Giordinani illuminating pearls.. And the colour is "macaron dreams" Isn't it so sweet, and it smells like vanilla.. OMG!! I just wanna eat each of these balls! :)
3- My little cute notebook.. Every girl likes Paris.. 
4- My pink Sony memory stick, it's 4 gb and gifted by my boyfriend.. Love it!
5- My new pink Bershka necklace.. I think it will be my favourite this summer.. 
6- Victoria's Secret Beauty Rush lip gloss.. It smells banana and tastes so sweet!! ;)
7- My H&M pink booties.. I bought them last season and I wore them just once.. If you want to have them, I can sell it for a very affordable price.. (No:39) You can see them here and here too.. Just mail me: lunaparkqueen@gmail.com ;)
8- Oriflame Cherry&Mocha Scented Hand Cream.. It smells both cherry and mocha and I love it so much, it also makes my hands so soft! :)

I hope you liked this post! See you!! Kiss ;*

Herkese selam! Hatırlarsanız bu aralar pembe hissettiğimi söylemiştim :) Gördüğünüz gibi çok ciddiyim :) Sevdiğim pembeleri topladım, sizinle tanıştırayım istedim.. Bazıları yeni, bazıları eski.. Pembe bana süper bir pozitif enerji veriyor, siz de hissediyor musunuz? :) Aşağıda ürünler hakkında minik bilgiler bulabilirsiniz, hatta içlerinden birini sizin olabilir :) Favorinizi seçmeyi unutmayın..

1- Bu süper çantayı dün Bershka'dan aldım. "Blog Your Dreams".. Bloggerlar için harika değil mi? Bence kaçırmadan hemen bir tane alın, fiyatı da 35 TL..
2- Oriflame'in görkemli Giordiani serisinden aydınlatıcı inciler.. Bu rengin adı da "macaron dreams"miş.. Çok tatlı! Ayrıca öyle güzel, öyle iştah açıcı bir vanilya kokusu var ki, o topları tek tek yemek istiyorum! Arghhh!! :)
3- Benim küçük tatlı pembe not defterim.. Paris'i sevmeyen bir kız var mı zaten.. 
4- Minik şirin Sony hafıza kartım! Kendisi 4 gb ve erkek arkadaşımın hediyesi.. Bayılıyorum!
5- Yeni pembe Bershka kolyem.. Neon rengiyle bu yazın favori aksesuarları arasında olacağını şimdiden garantiledi. Fiyatı da 19 TL..
6- Victoria's Secret'tan Beauty Rush dudak parlatıcısı.. Benimki şeker pembe, muz kokulu ve tadı çok tatlı! ;)
7- Sevgili pembe H&M botlarım.. Bu güzelleri geçtiğimiz sezon aldım ve sadece bir kez giydim. Buradan ve buradan detaylarına bakabilirsiniz. Eğer isteyen olursa oldukça uygun bir fiyata size verebilirim, 39 numaralar.. Mail atmanız yeterli ;) lunaparkqueen@gmail.com 
8- Oriflame Cherry&Mocha el kremi.. Hem sütlü kahve hem kiraz kokusu bir arada.. Ne kadar tatlı olabileceğini tahmin edemezsiniz, ellerimi de yumuşacık yapıyor! :)

Umarım bu postu sevmişsinizdir! Yakında görüşürüz!! Öptüm ;*

42 yorum:

  1. Pembe olurda sevmez miyim! O çantadan bende istiyorum!! Hatta bloga da yazdım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün Bloggerlar almalı bence, asla kaçmaz :) Pembe candır :))

      Sil
  2. Hepsi harika görünüyor, benimde pembe takıntım var buaralar :)
    Kolye ve çantaya ayrıca bayıldığımı söylemeliyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya baharla birlikte pembe pembe olduk :)) Çok şanslısın ki çanta ve kolye şu an mağazalarda, ikisini de alabilirsin :)

      Sil
  3. Kolye! Favorim kesinlikle o, sitesinde gördüğümden beri o kolyeyi almak istiyorum ama bir türlü mağazasına gitmek kısmet olmadı :) Her mağazadada bulunmuyor her şey sen hangi bershka mağazasından aldın? :) :)

    esyvogue.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Bakırköy'de Capacity Bershka'dan aldım :) Orada vardı birkaç tane daha.. Çok tatlı bi'şey, bence kaçırma al :)

      Sil
    2. Capacity'de olması çok iyi oldu, yarın gidip alıcam! Çantanda süpermiş buarada, tam senlik :)

      Sil
    3. Süper o zaman!!! :) Evet çanta bebeğim oldu :))

      Sil
  4. İçim ısındı renkleri görünce :) Çantayı yavaş yavaş herkeste görmeye başladım ve dayanamayıp bende alacağım sanırım :) Hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi? Pembe çok şeker bi'şi!!! :) Evet çantayı almayan yakında blogosferden aforoz edilecek :p Herkeste olmalı! :)

      Sil
  5. Sooooo Cute, I love the little notebook (3) the best!
    Laura. xx
    www.stylishvue.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hey, thank you so much, it really saves my life, everyday! :))

      Sil
  6. o allıgın güzelligi ne öyle harikaaa canım=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında tam allık sayılmaz, daha çok ışıltı veren bir aydınlatıcı diyelim :) Çok tatlı ama hele kokusu ölümmmm :)) Muhteşem bişey..

      Sil
  7. I have the same bag :) i love pink for spring.
    New post is on my blog :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spring is for pink! :) Yeah! I think every blogger girl should get one! This bag is co cute! :)

      Sil
  8. love your new necklace!
    http://annscircus.blogspot.com.es/
    xoxo

    YanıtlaSil
  9. Pempe olmazsa olmaz :)Allığına bayıldım bu ay bende orıflame ın kataloğunda alsam mı almasam mı dıye ikilenme kalmıstım. Sende olumlu yorumlar okuyunca almalıyım dedım :))Güle güle kullan tatlım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canımm :)) Aslında ürün tam allık değil, daha çok ışıltı veren bir aydınlatıcı, çok işe yarıyor :) Ve kokusu da mükemmel.. ;) Kesinlikle tavsiye ederim ama allık ihtiyacı için tam ideal olmaz :)

      Sil
  10. En basta canta olmak uzere bayildim hepsine pembe tabiki en favori rengim ve hepsinden istiyoruum ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yupiii!! <3 Beğenmene çok sevindim :) Çanta şu an benim de göz bebeğim, bi'tanem :)

      Sil
  11. En basta canta olmak uzere bayildim hepsine pembe tabiki en favori rengim ve hepsinden istiyoruum ;-)

    YanıtlaSil
  12. Bir blogger olarak kesinlikle favorim çanta diyorum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru seçim, hemen almalısın! :)

      Sil
  13. amazing and candy look!
    I wait for you to me blog!
    Federica
    smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

    YanıtlaSil
  14. Kolyeyi henüz takmadığına göre kücük bir tavsiyede bulunabilirim, kendisini bayıla bayıla takmama ragmen beni biraz üzdü. Parfümümle farketmeden temas ettirince rengini biraz attı, dahası kazagımı boyadı. Aklında olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo kötü haber.. :) O zaman çok dikkatli kullanmam gerek, ama sorun olursa mağazaya geri götürürüm, sen de götürebilirsin sorun yaşamaya devam ediyorsan :)

      Sil
  15. I have the same hand cream! Like it a lot!
    xo
    Stacy

    http://tastyrumors.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. Love the Bershka bag!! I think I'll buy it!! Hope you visit my blog!!

    YanıtlaSil
  17. Nice things!!! I love the Bershka bag!!!
    xoxo
    Vane
    http://stardollestudiomakeup.blogspot.com.ar/

    YanıtlaSil
  18. Çok tatlı bir post olmuş bu, o çantanın güzelliği:)

    http://pukfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. Pembe gerçekten tam bir pozitif enerji rengi canım katıldım sana. :) Bir de çantaya bayıldııım! :)

    YanıtlaSil
  20. Teşekkürler yorumlar için kızlar!! <33

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...