5.04.2013

Dressing Room # 1

Hello sweeties! :) When I entered to H&M's website, I always find myself at dressing room section. Like a Barbie game, I am trying new looks for hours! :) While I was doing that yesterday, one of my sweet readers wanted to share my combines.. So she gave me an idea about this! I created 3 combines and had so much fun! :) So, we can talk about the combines, products and spring trends with them! So, let's start with the first one!
PS: All the products in photos are from H&M and this post is not an advertorial.

1- Ocean Stripes: Pastel colours and stripes are "so in" this spring.. So I combined them together. Wearing a knitted cardigan on a mini dress is such a aspring thing! And our legs are free, finally! :) The system wrote the prices in Turkish Liras, but if you think that 1 Euro = 2.30 Turkish Liras, you can understand :) Btw, the cardigan also could be combine with jeans, and the dress goes good with jean jackets too! And the total price is really affordable.. :) It's okey for me! Let's move on with the other two combines..

Selam! :) Ne zaman yeni neler var diye H&M'in websitesine girsem, "acaba üzerimde nasıl durur?" sorusuyla hemen deneme kabini uygulamasını açıyorum ve her seferinde burada kendimi kaybedip saatlerimi geçiriyorum :) Küçükken nasıl Barbie'lerimizi giydiriyorsak bu uygulamada da öyle modelleri giydirip duruyorum, saç modellerini, duruşlarını değiştiriyorum, nasıl eğleniyorum sormayın :) Tatlı okuyucum Esra yaptığım kombinleri paylaşmamı isteyince benim de aklıma böyle bir post hazırlamak geldi. Hem neyi nasıl giysek diye fikir olur, hem de yorum kısmında favorilerimizi seçer, eleştirir, dedikodu yaparız dedim :p O zaman ilk kombinle ben başlıyorum!
Not: Fotoğraflarda yer alan tüm ürünler H&M olup, birçoğu şuan mağazalarda satıştadır. Ayrıca bu post reklam amaçlı değildir.

1- Ocean Stripes: Bu bahar hem pastel tonlar hem de çizgililer çok moda dedim. Ayrıca mini bir elbisenin üzerine triko bir hırka tam bu mevsimlik bir şey! Artık bacaklar da özgür olduğuna göre benden tam not aldı :) Bilekten kalın bantlı ayakkabılar da moda olduğuna göre ben giyer çıkarım. Total fiyatın 214 TL olması da gayet güzel bence.. Elbise kot montla vs. de giyilebilir. Hırka jeanlerle de kombinlenebilir, ayakkabı, çanta zaten evladiyelik bir tip :) Karlı alışveriş budur!


2- Little Olive: The best thing about spring, beside the warm wheather and sun of course, you can wear  both winter clothes and summer clothes! For example, you can wear a jump suit with a cardigan.. Or you can wear a mini dress with cowboy boots.. :) In this one, I combined a studded white pullover with an olive green jump suit (I loved this jump suit so much and I wanna try it now!) A messy hair bun and a straw bag completed it! But the best thing about this, shoes of course! I loved these shoes from Conscious collection, wanna have them too! 

2- Little Olive: Baharın en kendine özgü yanı, kışlıkla yazlığı aynı anda giyebiliyor olmak! Altınızda şort varken üzerinizde bir kazak olabilir, ya da ayağınızda bilek hizasında krem rengi süet bir bot varken üzerinizde mini çiçekli bir elbise olabilir :) Ben de sezon trendlerinden askeri yeşil bir tulumu (tulumun kesimi çok iyi, denemek istiyorum!), zımba detaylı beyaz bir kazakla kombinledim. Dağınık bir topuz ve hasır çanta da salaş şıklığımı tamamladı. Ama favorim Conscious koleksiyonundan bu sandaletler.. Renklerine bayıldım! En yakın zamanda canlısını(!) denemek istiyorum! Ayakkabı sayesinde fiyatı bir anda artan bu kombin de 374 TL..


3- Coral Dreams: This combine is for brunettes! :) A coral shirt is perfect for spring! And if you combine it with flower pants like this, you can be the spring star in your office! :) The other important thing about this one, the bag and shoes! If you buy a beige leather bag and shoes for this spring summer season, you can wear them with almost 100 combines :) They're really useful and good investment for your wardrobe.

So, it's your turn now! Which one is your favourite? What did you like / unlike most? What would you like to add them? I wonder your comments so much :) Kiss...

3- Coral Dreams: Bu kombini özellikle esmerler için seçtim! :p Mercan rengi bir bluz tam baharlık bir parça! Ayrıca yine Conscious koleksyionundan bu kumaş pantolon hem ciddi bir kesime sahip hem de bir o kadar eğlenceli.. İş yerinize bahari götürmek istiyorsanız bu kombin tam sizlik! Ayrıca krem rengi bu deri çanta ve krem rengi bu ayakkabılar ile yüzlerce kombini tamamlayıp, ayakkabı-çanta derdine bu yaz son verebilirsiniz :) Bu ayakkabının bir de turkuazı var, bayıldım! :) İşin içinde deri çanta olunca bu kombinin de fiyatı 549 TL'ye fırladı ama diğer parçalar oldukça hesaplı..

Eveeet, yorumları, fikirleri, favorileri alalım kızlar! Neyi beğendiniz, neyi beğenmediniz, ya da şöyle olsa daha iyi olurdu dediniz? Merakla bekliyorum :)

25 yorum:

  1. Tatlı okuyucu ünvanından gurur duydumm :):)
    Ben 1. kombini çok sevdim, pastel tonlarına karşı bir zaafım var niyeyse :)

    esyvogue.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öylesin amaaa çok tatlısınn :) Pastelin yeri ayrı!

      Sil
  2. Wow, love all these looks but I think the first one is my favourite!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you honey, most of readers loved it! :)

      Sil
  3. very cute looks :)

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/04/436-orange-jacket.html

    YanıtlaSil
  4. Love all three, my favourite has to be the last one the trousers are stunning!

    ♥ Filthy Fashion ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I loved the trousers too! So spring <3

      Sil
  5. love the flower pants and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much honey! :) Ok, I'll vsit you!

      Sil
  6. Little olive is the best!;)

    YanıtlaSil
  7. Hah these outfits are simply amazing! Don't know which one I like more :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel şeyler hazırlamışsın canım, ellerine sağlık!
    İkinci kombin bildiğin sen bu arada, daha ilk gördüğümde bu algı uyandı yani bende. :)
    Son kombinle de şu dakikadan itibaren aşk yaşamaya başladığımı belirtmeliyim, ama armut vücut tipi bu pantolonu ne kadar kotarır şüpheliyim :o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım :) İkinci kombini gerçekten çok severek hazırladım, benim olsa bayıla bayıla giyerim :) Pantolonu taşımak pek kolay değil evet ama çok güzel! :)

      Sil
  9. Bu hafta 3. kombinindeki pantolonu denedim. Ustumde cok iyi durmadigi icin almadim ama aklim kaldi. Super kombinlemissin. Simdi oyle bir parca bulursam kesin alacagim senin yuzunden! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ben de çok istiyorum denemek, ilk fırsatta deneyeceğim :) Alırsan mutlaka haber ver :)

      Sil
  10. Hi dear,nice blog!Thanks a lot for your comment,of course I'll be very happy to follow each other...just let me know when you're done and I'll immediately follow back!kisses

    FASHION REVIEW
    FASHION REVIEW
    FASHION REVIEW

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Following dear,hope to keep in touch!

      Sil
    2. I'm following you with my google+ profile..same name different picture...

      Sil
  11. love the last pic pants! <33

    do you want to follow each other on gfc and bloglovin?
    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...