26.04.2013

Feel Like Sun!

 Photos by Dağcan Çelik

Hi guys! With Spring and sunny weather I feel like a sunshine :) And my yellow dress is completing me well.. The best thing which I did in this season is buying these incredible shoes... They're really one of the most comfortable heels and they're from Zara, you can find them on stores now. They are going great with everything. And my Mango bag is very old actually.. But I don't know why I didn't use it so much. Nowadays I'm really free and doing nothing. I'm working on a diet and I started pilates. As you guess, trying to get fit for summer.. Any advices? :)

Herkese selam! İlkbaharın gelişiyle birlikte kendimi güneşin bir parçası gibi hissetmeye başladım. Hatta hissiyatım iç dünyamı açıp dışıma yansıdı gördüğünüz gibi :) Merhaba ben Güneş kız! :) Elbisenin renginden mi detaylarından mı bilmem içimden hiç takı takmak gelmedi. Hem Güneş de takı takmıyor zaten??? :) Düşünüyorum da bu sezon yaptığım en doğru alışveriş bu ayakkabıları almak oldu. Beklediğimden çok daha rahatlar ve neredeyse her kombinle harika duruyorlar. Almak isteyen varsa hala mağazalarda mevcut :) Bu çantayı ise kaç yıl önce aldığımı bile hatırlamıyorum, o kadar eski.. Ama toplam 2 3 kere ancak kullanmışımdır, niye bilmiyorum.. Bu aralar ben hiçbir şey yapmıyorum, çok boşum. Fit olup sıkılaşmak ve ufak fazlalıklardan kurtulmak için hafif bir diyete ve pilatese başladım... Tavsiyesi olan? :)

Dress / Elbise : Machka SS13
Heels / Ayakkabılar : Zara SS13
Bag / Çanta : Mango (old)









12 yorum:

  1. gunesin kizi.. Ne de guzel olmussun bu elbise icinde.. sarinin bu sezon suyunu cikartabilirsin bence... (Kumas benim mi diye dusundum ama yok bu renk calismamistik..)

    YanıtlaSil
  2. You do look like the sun.:) Great color, honey, and the lipstick and nails are perfect for it!! As for getting fit for summer goes: I love swimming, maybe you should try that.;)

    YanıtlaSil
  3. Taş bebek, 70lere ait bir dönem dizisine yakıştırdım seni:)

    YanıtlaSil
  4. You look beautiful! The dress is great!:)

    YanıtlaSil
  5. şu an üzerimde aynı sarıda bir ceket var ve sarının enerjisini hissedebiliyorum:)))
    çok yakışmış cnm ten rengine saç rengine de harika gitmiş bu renk çok sevdim elbiseni!
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. amazing!!
    Stop by me!! I wait for you for a SMARTCHIC IDEA!!
    Mega SPARKLE KISS FROM ROME!
    Federica
    smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

    YanıtlaSil
  7. cute dress, love the color on you!
    xx Kate

    The Style Department

    YanıtlaSil
  8. Sarı en sevdiğim renktir. Sanada çok yakışmış Güneş kız:) Akşam yemeğini kısınca bile insan hafifliyor.

    YanıtlaSil
  9. yaaaa coooook sirinsin tam bir brownisinnnn hele su kurdeleye baktigin fotoya bittim :))

    YanıtlaSil
  10. Really pretty dress!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...