25 04 2013

Homemade Pinkberry ;)


Hi sweeties! :) Nowadays I'm obsessed with Pinkberry.. It's a sweet frozen yoghurt brand and it's really really delicious! :) So, I tried to make it at home and it result was really delicious. Okey, maybe not the same but it was also great too :) Try it, you won't be regret ;)

Ingredients (For 2 people)
- 250 gr. yoghurt
- 2 table spoon icing sugar
- 15 gr. powder vanilla
- Cutted fresh fruits like strawberry, banana, pineapple etc.
- If you want to add to top: Chocolate souce, honey, cereals, crumbled biscuits..

Recipe
Mix yoghurt, icing sugar and vanilla with a strong mixer, then put them into a bowl and cover it well. Put it to freezer and wait for 2 hours. Then mix it again for 30 min. Pour it to service plates and add your souces and fruits! Yummmyy! :) Good apetite! ;)

PS. If you are on diet, you can use a table spoon of honey instead of icing sugar and use light yoghurt :)

Selam tatlı okuyucularım! :) Bugünlerde dondurulmuş yoğurt markası Pinkberry ile aşk yaşıyorum! Bu kadar sevince evde kendim nasıl yapabilirim diye biraz düşündüm ve araştırdım. Sonuçta bu tarifi elde ettim. Evet kıvam olarak Pinkberry'le kapışamayabilir belki, ama çok lezzetli olduğunun garantisini veriyorum. Eğer evinizde dondurma makinesi varsa, benden daha sağlam bir rakip olacağınız kesin :)

Malzemeler (İki kişilik)
- 250 gr. yoğurt
- 2 yemek kaşığı pudra şekeri
- Bir paket vanilya
- Minik küpler halinde doğranmış çilek, muz, ananas, kivi vs.
- İsteğe göre üstüne eklemek için bal, çikolatalı sos, mısır gevreği, ufalanmış bisküvi..

Tarif
Yoğurdu, şekeri ve vanilyayı mikserle çırpıyoruz. Karışımı bir kaba aktarıp üstünü sıkıca örtüyoruz ve derin dondurucunun en soğuk bölümüne koyuyoruz. Yaklaşık 2 saat sonra çıkartıp, tekrar homojen olması için 30 sn. kadar mikserle tekrar çırpıyoruz. Krem şanti sıkacağıyla servis tabaklarımıza aktarıp, üstüne isteğe göre meyvelerimizi soslarımızı ekliyoruz. Mmmm çok leziz! :) Şimdiden afiyet olsun! ;)

NOT: Eğer diyet yapıyorsanız pudra şekeri yerine 1 yemek kaşığı bal kullanabilirsiniz, yoğurdu da light almayı unutmayın! :)

5 yorum:

  1. delicious!!
    !(:D)!!
    Have a nice day!
    Federica
    smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

    YanıtlaSil
  2. hmmm. yaz aylari icin nefis bir tarih olur bu ! yaparim bilirsin :))) *bu arada cekilisi kacirdim benim sapso Italyan'lar yuzunden.. insallah next time tatlim... operim)

    YanıtlaSil
  3. Okurken bile ağzım sulandı diyebilirim :) bir de ben deniyim bakalım nasıl olacak :)

    YanıtlaSil
  4. Sounds so yuimmy, I'm going to save this page so I can make this in the summer!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...