3.04.2013

Kaft T-Shirts!


Hello guys!! Today, I want to intruduce you with Kaft.. Kaft is a very creative and different brand which designs t-shirts, sweatshirts, phone cases, posters and much more.. I loved all of them! Me and my brother Dağcan (he is also photographer of my blog) chose t-shirts and combined them.. In Kaft, every design has a story.. Mine is "Neyz" and it's story is like that: "We, humans, are not creators, but only a tool. For years, we have listened to millions of melodies, we have met millions of visuals, and we have touched millions of designs. All were His song, what he tried to express. He had to appear in some way and he went by us. We became violins, reed flutes,pens,mice. He went inside us and departed..." Isn't it so cool? :) And Dağcan's t-shirt's name is "Cassetti".. Here the story of it too.. "We used to cut and stick it when it was broken down and go on listening to it. We used to leave those broken audio tapes out of the balcony of the house. We used to record our voice and say "Bud! What an awful voice I have". We used to try to draw a cover; try to make our dads play it while driving but could not manage..." Isn't it so nostalgic and cute? :) You can find lots of more designs in Kaft.. You should have a look.. ;)

PS. The old man in last photo below was just sitting alone in park. And I shoot this photo secretly.. How great he is looking.. I loved his style.. Congrats to him! :)

Selam!! :) Bugün sizi yeni keşfettiğim ve çok sevdiğim Kaft ile tanıştırmak istiyorum! Kaft yaratıcı, özgün ve anlamlı tasarımlar barındıran, iki yıl süren hazırlık süreci boyunca her detayı özenle düşünülen çok farklı bir marka. Her tasarımın kendine ait bir hikayesi, bir çıkış noktası var. Ürünler arasında tişörtler, kapşonlular, telefon kapakları hatta posterler bile var.. :) Ben ve kardeşim (aynı zamanda blogumun fotoğrafçısı) Dağcan Kaft'tan birer tane tişört seçtik ve kombinledik. Benim seçtiğim tasarımın adı "Neyz.." Dikkatli bakarsanız tasarımın üzerindeki ney enstrümanını fark edebilirsiniz. Manevi mesajının yanı sıra renk tonları ve kanat detaylarına da bayıldım. Jeanlerle süper kombinlenebileceğini de düşünürsek bu tişört tam benlik oldu :) Tasarımın açıklaması ise şu şekilde: "Biz insanlar yaratıcı değil sadece birer aracız. Milyar yıldır milyonlarca melodi dinledik, milyon görsel taradık, milyon tasarıma dokunduk. Hepsi, sadece O'nun şarkı söyleşi, anlatmak istedikleriydi. Bir şekilde ortaya çıkması gerekiyordu ve yolu bizden geçiyordu. Keman olduk, Ney olduk, kalem olduk, 'mouse' olduk. İçimizden geçti ve gitti..." Dağcan'ın tişörtündeki tasarım ise "Cassetti".. Dikkat ederseniz tişörtün üzerindeki kaset filmi detayını görebilirsiniz. Bu tasarımın açıklaması da şu şekilde: "Koptuğu zaman kesip yapıştırır dinlerdik. Bozuklarının bantını evin balkonundan serbest düşüşe bırakırdık. Sesimizi kaydedip 'ulan ne kötü sesim varmış benim' derdik. Kapak çizmeye çalışırdık, baba araç kullanırken zorla çaldırtmaya çalışıp başaramazdık... Bandrollü yüzü A tarafıydı genellikle." Çok tatlı değil mi? :) Tişörtlerin yüzde yüz koton olduğunu, kumaş kalitelerinin oldukça iyi olduğunu ve bütün üretimin İstanbul'da yapıldıığını da eklemeliyim. Bunun yanı sıra tişört fiyatları 29.90 TL ve kapşonlular 79.90 TL.. Kargo içinse hiçbir ücret ödemenize gerek yok :) Ben io kadar sevdim ki iki gün üst üste giydim ve şimdiden nereden aldığıımı sormaya başladılar :) Eminim sizin de Kaft'ta ilginizi çekebilecek, bir sürü farklı hikayeye sahip tasarımlar var.. Mutlaka bir göz atmanızı öneririm.. Siz nasıl buldunuz Kaft'ı? :)

PS. Son fotoğraftaki yaşlı amcanın stiline hayran kaldım, parkta tek başına oturuyordu.. Gizlice fotoğrafını çekip sizinle paylaşmak istedim, ne kadar şık, titiz ve özenli değil mi.. Hayran olmamak elde değil :)

Zümra
T-shirt : Kaft
Shirt / Gömlek : Stradivarius
Jean : Jack & Jones
Shoes / Ayakkabı : Onitsuka Tiger
Bracelet / Bileklik : Vintage

Dağcan
T-shirt : Kaft
Pants / Pantolon : Dockers Alpha Khaki
Shoes / Ayakkabılar : Adidas Campus



















30 yorum:

  1. CANIMMMM SON POSTUMUZ AYNI OLMUS:)))) SANA DA COK YAKISMIS AYRICA :) SEVGILER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet ben de tv'yi çok beğenmiştim ama sonra buna karar verdim :)

      Sil
  2. O DEDE VARYA TAM ISTANBUL BEYFENDISI NASILDA AZ KALDI BOYLE INSANLARDAN NASIL TITIZ YA :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya keşke herkes o dede gibi olabilse..

      Sil
  3. Harikasın, enerji dolusun, cıvıl cıvılsın, çok şekersin! :)

    YanıtlaSil
  4. Kaft'la yıllar önce tanışmıştım, taa benim dükkan zamanında.. İlk oluşum süreçleri, koşturmalar ve heyecanların hepsine tanık olmuş biri olarak, Onur'la gurur duyuyorum.. Çok başarılı ve çok özgün buldum hep, hala da öyle. Size de çok yakışmış canım ;) Öpüyorum çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok başarılılar ve dediğin gibi özgünler.. :) Ben yeni tanıştım ama çok sevdim, çok teşekkürler canım :)

      Sil
  5. Renk uyumu enerji son resim mükemmeeeeel :)

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Ayy ne güzel bi' yorum bu böyle!! :)

      Sil
  7. so cute! :3

    http://chocopink89.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. You're so cute too!! :) Thanks babe..

      Sil
  8. İki kardeş ve son fotoğraftaki şık beyefendi harika görünüyor! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz, Dağcan da teşekkür ediyor :) Beyefendi bomba :)

      Sil
  9. tshirtler hoşmuş

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    çekilişim var herkesi beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerrr beğenmene sevindik! :)

      Sil
  10. Great fun photos, like this brand!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. çok şık tşirtler
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Ben de çok sevdim!

      Sil
  12. Ay t-shırtlere de hikayelere de size de bayıldımmm

    YanıtlaSil
  13. hmmm noted ! Bu kapsonlular kisin kayak icin cok isime yarar gibi hissettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle bence de kayak için süper alternatifler var! :)

      Sil
  14. Canım çok hoşsunuz abla kardeş! Dağcan'ın tişörtüne ayrıca bayıldım:)

    www.advocatescloset.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederiz canımm :) Dağcan'ın da selamı var :)

      Sil
  15. Çok tatlısın çok :)))

    YanıtlaSil
  16. T-shirtler'in anlamlarını çok beğendim, size de çok yakışmış. Son foto ise "Sartorialist" edasıyla çekilmiş, elinize sağlık :) Gerçekten çok şık ve classy bir beyefendi..

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...