22.04.2013

My New Addiction: Choicelr


Hello everyone! I hope you have a great week :) Nowadasys I'm addicted to an IPhone Aplication, choicelr! I want to intruduce you to my new toy.. I don't know why but I sometimes feel so undecided and want to ask someone for opinion. And here choicelr is coming to help! With this great app, you can ask all questions to people and decide easily! For example, which tv series should I start? Which dress should I wear for my friend's birthday? Should I bake a chocolate cake or an apple pie for dessert? Should I buy a book or a dvd for my friend's birthday? You can ask whatever you want! And you can also answer questions of other people. Beside all of them, you can choose "just ask for girls / boys" or "just ask Americans / Europeans".. There are lots of options like that. You can just ask somebody you know too.. You can find some of my funny questions below :) So, let's download this funny and usefull app and find me by searching "zümra" :) I'll be asking new questions there everyday. Answer me and ask me your questions.. Let's follow eachother there too! Yayyy!! :) I really wonder your comments about choicelr sweeties! :)

Selam! Herkese süper haftalar!! :) Bu aralar choicelr diye bir IPhone aplikasyonuna çok fena sarmış durumdayım! Yeni oyuncağımla sizi de tanıştırmak istedim.. Niye bilmiyorum, ben bazen çok kararsız olabiliyorum. Bugün ne giysemden, bu diş fırçasının hangi rengini alsam ya da akşam hangi filmi izlesem gibi sorulara takıldığım çok oluyor :) Diyorum ki, keşke şu anda bana fikir verebilecek biri olsaydı.. Hatta Twitter'dan takip edenler sık sık soru sorduğumu bilir :) 

İşte choicelr tam burada imdadıma yetişiyor. Uygulamaya bir soru ve iki seçenek sunuyorsunuz, ondan sonra herkes seçimini yapıyor ve doğru deyimle "seyirci jokerinizi" kullanmış oluyorsunuz :) Aynı zamanda siz de kararsız insanların seçimlerine yardımcı oluyorsunuz. İşin güzel yanı, mesela sezonun trendi ayakkabılarla ilgili bir soru soracaksınız ve "erkekler ne anlar, ben kızlara sormak istiyorum" diyorsunuz, o zaman sadece kızlara soruyorsunuz :) Yani sorunuzu cevaplayacak kitleyi seçmek de tamamen sizin elinizde! Ya da sadece istediğiniz belirli bir kişiye sorabilirsiniz, sadece Amerikalılara ya da sadece Avrupalılara sorabilirsiniz, tamamen size kalmış.. Sorularınızı cevaplayanların demografik dağılımlarını görüp analiz edebilirsiniz. Sonu yok yani inanılmaz keyifli! :)

Program, yapımcısı Can Özinci'nin eşinin kararsızlıkları sayesinde meydana gelmiş, iyi ki de gelmiş :) Bir de programı kullanan kesim gözlemlediğim kadarıyla gerçekten zevkine güvenilir, güzel insanlardan oluşuyor.. O kadar farklı ve güzel sorular sorulmuş ki cevaplamak da çok keyifli oluyor :) Game Of Thrones'a mı başlasam Spartaus'a mı? Sinemada şu filmi mi izlesem bu filmi mi? Yarın iş görüşmem var, french mi yapsam yoksa siyah oje mi sürsem? Bana sarı saç mı daha çok yakışır kızıl saç mı? Bu çantayı mı alsam, şu çantayı mı? Arkadaşıma hediye olarak kitap mı alsam dvd  mi? Karar vermekte zorlandığım her soru için, bütün ikilemlerim için en sadık arkadaşım choicelr yanımda :)))


Uygulama şuan için sadece AppleStore'da yer alıyor ve Iphone uyumlu olarak kullanılabiliyor. Ayrıca Facebook ve Twitter hesaplarınızı da bağlayıp, sorduğunuz soruları arkadaşlarınızla da paylaşabiliyorsunuz. Şimdi size benim sorduğum bir kaç soruyu göstereceğim :)


Geçen hafta profesyonel bir fotoğraf makinası alma konusunda çok kararsızdım. Nikon mu Canon mu diye yüzyılın sorusuyla kafayı yemek üzereyken choicelr'a sordum. 4 kişi Nikon dedi, 11 kişi Canon dedi ve gönül rahatlığıyla Canon Eos 650D'ye kavuştum! :)


Haberleri internetten okumak çok pratik gelse de, gazeteye de dokunmak, sayfalarını çevirmek, kokusu ayrı güzel.. Sizce hangisi dedim ve 2 nostaljik gazete cevabının yanında asıl çoğunluğu teknolojinin kazandığını gördüm :)


Birkaç gün önce arkadaşlarıma tatlı yapmak istedim ama elmalı tart mı çikolatalı pasta mı diye düşünürken, neden choicelr'a sormuyorum ki dedim :) İkisi de 6'şar oy aldı, ben seçimimi elmalı tarttan yana kullandım ve nefis oldu! :)


Bu sezonun en öne çıkan trendlerinden biri siyah beyaz çizgili desenler, diğeri de pastel renkler.. Biliyorsunuz ki benim favorim pastel renkler ama insanlar ne düşünüyor bilmek istedim. 6 kişi benim gibi düşünürken 1 kişi zıt görüşteymiş :)


Arkadaş buluşmaları önemli.. Hem loafer veya babet tercih edip rahat olmak var, hem de topukluyu giyip tık tık yürüyüp şık olmak var. Ben daha çok babetçi olsam da grupta biri topukluyla salınıyorsa içimden "tüh ya keşke ben de topuklularımı giyseydim" diye düşünürüm :))) İtiraflarrr!! :o Bu yüzden ne  yapsam diye az önce sordum, cevap bekliyorum. Programı indirdikten sonra "search users" kısmından "zümra" diye aratırsanız bu soruya gelen cevapları da görebilirsiniz :) Hem de birbirimizi takibe alır, fikirlerimizi paylaşırız.. ;)


Sarı ceketimi de mor ceketimi de çok seviyorum ama hangisi daha güzel seçemiyordum :) Meğer yanıt çok netmiş! 


Gördüğünüz gibi sadece 1 kişi sarı ceketi seçmiş ve 12 kişi mor ceket demiş! Sarı ceketimin nesi varmış ki! Alındım burada biraz.. :))) Ama bu kadar insanın aynı düşünceyi paylaşması da tesadüf olamaz diyerek ona göre aksiyon aldım :) 

Eee ne duruyorsunuz! Hadi hemen siz de choicelr'ı indirin ve kararsızlıklarımızı birlikte giderelim, karar veremediğiniz şeyleri bana sorun! :) Kendim için karar vermekte zorlansam da iş başkalarına gelince güzel fikirlerim olduğunu söylüyorlar :)) Benim de sormam gereken daha çoook soru var.. Zaten ben de her gün yeni sorular soruyorum :) Nasıl buldunuz, beğendiniz mi programı? Yorumlarınızı çoook merak ediyorum! :)
-Z- 

7 yorum:

  1. amazing!
    Have a stunning monday!!
    I wait for you !
    Kisses from A WONDERFUL ROME!
    Federica
    smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

    YanıtlaSil
  2. Such a fun idea! although, I wonder how many applications I will have time for, they are starting to sum up to quite a number ;)

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir uygulamaymış, bir şey için kararsız kaldığında kurtarıcı niteliğinde :)) Buarada ben sarı ceketi daha çok sevdim :D

    esyvogue.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. It's a pity you don't have a dοnatе button!
    I'd certainly donate to this excellent blog! I suppose for now i'll ѕettle for bookmarkіng and aԁdіng youг RSS feed tο my Gοogle accоunt.
    I look foгwaгd to new updates and will shаre this wеbѕіte with my Facebоok grοup.
    Chat sοon!

    Here is mу web page: get bigger boobs

    YanıtlaSil
  5. Ӏ love it when folκѕ come tοgethеr and ѕhare
    views. Gгeat websіte, continue the goοd wогk!


    Mу websitе emergency locksmith solihull

    YanıtlaSil
  6. Nice blog! Ιs yοur theme custom mаde or dіd you download
    it frοm someωhere? A theme lіke
    yоuгs with a few simρle аԁϳustementѕ would really make mу blοg stanԁ out.
    Pleasе lеt me know wheгe yоu got
    your design. Τhank yοu

    Also visit my ωebpage :: breast enlargement without surgery

    YanıtlaSil
  7. I am іn faсt happy tо read this blog postѕ which contains lots of ѵaluable facts,
    thanks for рroviding these informatiοn.


    My webpage :: http://Www.btjnac.cu/?q=node/75605

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...