29.04.2013

My Shoes On Sale !!!


Hello! It's the first time you could see a sale post in my blog. :) I think it will be good for Monday. Unfortunately if you want to buy some new shoes, you have to say good bye to some old shoes :) My wardrobe says that, I don't! :) But what it says is a must to me :)) While I was trying to organise my room yesterday, I decided to say good bye to these beauties. And I think it can be a good idea sharing them with you at first. Every single shoe has a different story. If you want to have one of them just mail me: lunaparkqueen@gmail.com Are you ready to be intruduce with them? :)

Selam! İlk defa bir satış postu ile karşınızdayım. :) Pazartesi pazartesi iyi gelecek bence. Malesef bazen yenilerine yer açmak için eski ayakkabılarla vedalaşmak gerekiyor. (Tamamen gardırobumun yalancısıyım, bence bu kural çok saçma ;p) Geçen gün yine odamı organize etme çalışmalarım sırasında zorla kıyabildiğim parçaları öncelikle sizlerle paylaşmaya karar verdim. İstediğiniz ayakkabı için lunaparkqueen@gmail.com a mail atmanız yeterli. Her parçanın hikayesi ayrı, şimdi sizi hepsiyle tek tek tanıştıracağım :)


1- Dulce Rubio Black Pattern Fake Leather Heels = No:40 - 13 Euro
I bought these shoes a few years ago but I couldn't wear them so much, just twice. I needed a pair of blak heels for one of my friend's birthday party. And I just got them :) But after wearing them twice, they were too big for me.. Normally my feet are 39 no.. If you are 40, and need a pair of black shiny heels, here it is! :)


1- Dulce Rubio Siyah Rugan Topuklular = 40 Numara - 30 TL
Birkaç yıl önce aldığım bu siyah parlak kızları pek giyme fırsatım olmadı açıkçası. Bir arkadaşımın doğumgünü için kombin hazırlamıştım ve kombin için siyah rugan bir topukluya ihtiyaç vardı. Ben de yumuşak dokusuna güvenerek İtalyan markası olan Dulce Rubio'yu tercih ettim. Normalde 39 numara giyerim ama bu markada 39 küçük gelince 40 aldım. Rugan esnemez derler ama sadece iki kere giymeme rağmen esnedi ve tam bir 40 numara oldu. Siyah topuklu rugan ayakkabı her kadının gardırobunda olmazsa olmaz bir parçadır. Eğer sizde yoksa ve ayağınız 40 numaraysa işte fırsat! :)




2- Keds Beige Shoes = No:39 - 23 Euro -
I bought these shoes a few months ago and I loved them. But after wearing them once, they gave a little bit pain to my feet's backside. I didn't hear somebody has the same problem. Just me, interesting :) I made a post with them if you remember.. Here you can see it. I'll send them with the original box.

2- Keds Krem Rengi Bez Ayakkabılar = 39 Numara - 55 TL
Bu ayakkabıyı birkaç ay önce çok beğenerek aldım. "Severek evlendik" derler ya eskiler, aynen öyle :))) Ancak kimseyi rahatsız etmeyen Keds benim ayağımın arka kısmını biraz vurdu. Bant taktığım zaman giyebiliyorum aslında ama biraz küstüm kendisine :) Zaten sadece bir kere giydim ve onunla da aşağıda da bir fotoğraf yer alan postu çektim. O postta ayakkabıyı da detaylı incelemek isterseniz buradan ulaşabilirsiniz. Ayakkabının orijinal kutusu da mevcut, onunla göndereceğim.



3- H&M Pink Suede Booties = 39 No - 21 Euro
I love their colour and I have no problem about them. But because of the colour, I can't wear them so much, if you like wearing colourful it can be a good chance for you :) I worn them just once for a post. If you want to see it, you can click here. And I made a photoshoot with them also here too.

3- H&M Pembe Süet Botlar = 39 Numara - 50 TL
Bu botların rengine bayılıyorum ve aslında bunlarla ilgili hiçbir sorunum yok. Tek sorun benim neyi seveceğimi bilmemem, maymun iştahlı olup her güzele vurulmam! :) Rengi tam şeker pembesi olduğu için kombinlerken çok fazla alternatif üretemiyorum. Sadece bir kere giydim ve o posta da buradan ulaşabilirsiniz. Bir de kendileriyle ufak bir fotoğraf çekimi yapmıştım. Ona da buradan ulaşabilirsiniz.



4- Steve Madden Gold Gladiator Sandals - 39 No = 17 Euro
These shoes were a surprise for me! I was prefered heels for my boyfriend's birthday dinner and I didn't take any other flats in my bag. So, the heels were destroyed my feet and I bought the first sandals I saw :) So, I turned a disaster his birthday too.. Not a good memory but we can smile it now :)) I worn them in that day and once more in my room for this style post. :) I'll send them with the original box.

4- Steve Madden Dore Gladyatör Sandaletler - 39 Numara = 40 TL
Bu ayakkabılar benim için tam bir piyangoydu! Erkek arkadaşımın doğumgününde süslenip topukluları giyip, yanıma da babet almayınca ve o topuklular ayağımı mahvedince, gördüğüm ilk güzel sandaleti satın almıştım :) Çocuğun doğumgününü ayakkabı arayarak mahvetmemden hiç bahsetmiyorum bile. Böyle bir anısı var, bir o gün giydim bir de odamda bir stil postu çektim, orada giydim. O post da burada :) Ayakkabının orijinal kutusu da mevcut, onunla göndereceğim.


So, that's all :) If you want to buy one of them, just mail me: lunaparkqueen@gmail.com . Don't for get that I'll send the first one who asks for them! ;) Have a great week!

İşte böyleeee :) Almak isteyenler lunaparkqueen@gmail.com a mail atsın! Unutmayın ki ilk isteyene veriyorum... ;) Herkese güzel haftalar!

-Z-

6 yorum:

  1. My favourites are the first black one and the shoes from steve madden.
    Fashion-Beauty-by-Kristina
    Follow me on Facebook

    YanıtlaSil
  2. nice post darling!
    I wait for you!
    I whish you a magic monday!
    Kisses From Rome
    Federica
    smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

    YanıtlaSil
  3. amazing shoes. I very love shoes

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/04/455-blue-dress-blue-eyes.html

    YanıtlaSil
  4. Such beautiful shoes! I nominated you for the Versatile blogger Award,
    you may find more about it here: http://stylishvue.blogspot.com/2013/04/versatile-blogger-award-7-things-about.html

    Laura. xx

    YanıtlaSil
  5. your shoes wardrobe is very colorful

    nice post thx

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...