28.04.2013

Spring Inspirations # 2


I continue inspiration posts for spring! Here you can find lots of great photos and I promise after this post you will feel better :) You also feel better about Monday :) Spring means renewal, some fresh things, some change.. Maybe in your home, maybe in your office.. Or just you.. Have fun, love you! :)

İlkbahar için ilham postlarına devam ediyorum. Bu posttaki fotoğraflara göz gezdirdikten sonra kendinizi çok daha iyi hissedeceğinizin garantisini verebilirim, sizin için bir sürü iç açıcı fotoğraf hazırladım. Hatta Pazartesi'ye bile sempatiyle bakabilirsiniz bu posttan sonra! :) Tamam abarttım.. :) İlkbahar benim için yenilenme demek, evde, ofiste, hayatınıza minik taze dokunuşlar katmak, renklendirmek demek.. Fotoğrafların tadını çıkartın, sizi seviyorum! :)

-Z-






























10 yorum:

  1. i like this post :)
    visit me : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  2. Pazar sabahı bu fotoğrafları görmek çok iyi geldi, içim açıldıı :))

    esyvogue.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Spring outfit kombinleri cok hos!

    YanıtlaSil
  4. Süper bir pazar postuu!!!

    YanıtlaSil
  5. Lovely pics!

    New post: http://themilkandmint.blogspot.it/2013/04/insta-mania-1_27.html

    YanıtlaSil
  6. nice inspiration!
    kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  7. A really inspiring set of photos!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. cok ilham aldim.. yahu pazartesi pazartesi iyi mi ettim kotu mu onu bile bilemedim.. :))) ama hepsi enfes gorseller tesekkurler guzellik !

    YanıtlaSil
  9. You are absolutely right! I DO feel better. ;)

    xo Lisa
    Making Life's Lemons

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...