19.04.2013

The Pastel Kiss

 Photos by Dağcan Çelik

Lots of kisses from me to everybody! :))) Today is FRIDAY!! :) The best! I wish a great weekend for you..! I don't know why but it's like I started to write from end to beginning :) Ok, first of all I am finally able to publish my new haircut photos.. I'm really really excited to hear your comments about that. Fisrtly I felt a bit strange but my hair was damaged so much and it was kind of must for me.. But I feel nice day by day :) You know that my favourite trend of summer is pastel colours. And here the result :) Light pink is great for me! The photos have been taken in a sunny day but in these days it's so cloudy and cold.. I miss sun so much!! I'm still waiting for the real spring :) Btw, I loved this make up so much, isn't it so spring?? :) So, tell me about you, what are you doing nowadays... :)

Herkese benden öpücüklerrrr! :))) Bugün CUMAAA!! :) Herkese şimdiden nefis bir hafta sonu diliyorum! Nedense yazmaya sondan başlamışım gibi oldu bu sefer :) Olsun, ilk olarak nihayet yayınlayabildiğim yeni saç kesimimi nasıl buldunuz??? Yorumlarınızı çok merak ediyorum :) Saçlarım çok yıpranmıştı ve bu değişiklik biraz da mecburi oldu.. İlk başta biraz yadırgadım ama zaman geçtikçe daha çok sevmeye başladım. Artık biliyorsunuz ki bu sezonun en sevdiğim trendi pastel renkler! Hani bir ara bahar gelir gibi yapmıştı ya, işte o günlerde çekildi bu fotoğraflar.. Off, havalar artık gerçekten ısınsa ve güneş gökyüzüne temelli yerleşse ne güzel olur.. Hava kapalı oldukça içim sıkılıyor, hiçbir şey yapasım gelmiyor, motivasyonum gidiyor, enerjim düşüyor.. Bu arada bu postta makyajımı da çok sevdim ben, siz de sevdiniz mi? :) Ee siz neler yapıyorsunuz bu aralar, biraz sohbet edelim.. :)

Jacket &Necklace / Ceket & Kolye : H&M
Top & Loafers / Üst & Ayakkabılar : Zara
Jeans / Pantolon : Bershka
Bracelets / Bileklikler : Accessorize
Laptop Case as a Clutch / Clutch olarak laptop kılıfı: Forever New
Nailpolish / Ojeler : Oriflame More by Demi -Tea Rose

















35 yorum:

  1. Harikasınnnn :)
    Bugünlerde beeeeeen boş boş oturuyorum , bahar geldi sandım yaydım kendimi ama yalancı bayarmış buz gibi hava sonuç faranjit :)
    Öperimm :*

    YanıtlaSil
  2. 2. ve 10. sırada resimlerine bayıldımm. Cok duru bir güzelliğin var cnm arkadasımm :) 2. resmin cok masumm cok güzell.. Makyajın cok güzel. Sen Güzelsinn :)) AYakkabılarına bayıldımm diyebilirim :)

    YanıtlaSil
  3. 2. ve 10. sırada resimlerine bayıldımm. Cok duru bir güzelliğin var cnm arkadasımm :) 2. resmin cok masumm cok güzell.. Makyajın cok güzel. Sen Güzelsinn :)) AYakkabılarına bayıldımm diyebilirim :)

    YanıtlaSil
  4. lovely blazer <3
    www.fashionglow.ro

    YanıtlaSil
  5. Tarzını sevıyorum da, şu pozlarına bayılıyorum ya! Çok tatlı olmuşsun yine :) Bir de kesinlikle katılıyorum, bir an önce yaz gelsin!

    YanıtlaSil
  6. Ben yeni izleyici :)
    Bakıyorum da herşeyi kendine yakıştırıyorsun gerçekten çok güzelsin.
    Ayrıca pastel tonlar ve makyahın acayip yakışmış

    YanıtlaSil
  7. Tamamen ba yıl dım <3

    YanıtlaSil
  8. sacların çok fresh bir görünüm vermiş, pastellereyse zaten bayılırım :)

    YanıtlaSil
  9. Honey, lovely look

    fantastic necklaces

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/04/448-spring.html

    YanıtlaSil
  10. özellikle son fotoğrafta güzellikte zirve yapmışsın..
    hepsi çok şık..
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Çok tatlısınn, saçlar çok yakışmış sana :))

    esyvogue.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Canım bu kesim çok yakışmış sana, bahar renklerine de bayıldım!

    http://pukfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. this is so pretty:) love it

    YanıtlaSil
  14. Very pretty look, love your hair!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Gayet güzel olmuşsun canım.Bu saç rengi de sana çok yakışıyor bence değiştirme rengini :)Havalar ısınsa çok iyi olacak kışın kasvetli havasından sıkıldım :)

    YanıtlaSil
  16. I love this look:)
    amazing!

    YanıtlaSil
  17. Saçlar yakıyor:) bende yıprandığı için omuz hizası kestirdim onca uzatmışken insana cidden koyuyor:( ama sana cidden yakışmış daha spor bir hava vermiş, kökü sende takma kafaya:) zaten yaz boyu tatillerde denize gir duş al falan kısa saçın avantajını yaşarsın...Kombin çok hoş, pudra tonlarını bende çok seviyorum,cekete bayıldım, H&M e bakmak gerek:)

    YanıtlaSil
  18. Ne de güzel gulmuşsün öyle canımcım bahar sana çok yakışmıış !

    YanıtlaSil
  19. You are just too cute! The first picture is unbelievably awesome!!! So beautiful! Merci for your lovely comment on my Blog! ♥ Sure I'd like to follow each other! I follow you now, hope we keep in touch!

    Lots of Love, Kyra
    www.kyras.de

    YanıtlaSil
  20. Following your blog on bloglovin! Great pics!
    xo Quinn

    Quinn Cooper Style

    YanıtlaSil
  21. Çok tatlısın...
    Pembeler çok yakışmış.....
    www.miagusto.com

    YanıtlaSil
  22. love your outfit! the blazer is so cute
    thanks for visiting my blog and yes i would like to follow each other :)
    i'm following you now, waiting for you to follow back
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    YanıtlaSil
  23. hey there, u've got a gr8 blog.. want to follow eachother?,if so follow me and let me know i'll follow back for sure. we can also follow in facebook,lookbook,twitter and instagram. let me know,i alwz follow back. :)

    YanıtlaSil
  24. What a wonderful blog dear and you are so beautiful !

    Hope you can come visit mine sometime :)

    xx

    www.ONTHEBRIGHTSTYLE.com

    YanıtlaSil
  25. great photos!!!!

    http://couturetrend.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  26. Hi dear! You look so cute with that tone!
    Followed you on gfc and bloglovin dear :)

    cheers!
    violettelady.blogspot.com

    YanıtlaSil
  27. Lovely blog :)
    Following you in bloglovin :)
    Hope you can follow me back

    Wish you could join my celebration :)

    1st Blog Anniversary giveaway (international) !!

    YanıtlaSil
  28. Wow this look is so nice ,hope you had fun building it up!
    I am having fun looking at all the lovely details about your outfit!
    And what a pretty background as well! You are gorgious!

    xx

    YanıtlaSil
  29. Really nice look babe, shall we follow? let me know

    YanıtlaSil
  30. makyajına ve kolyene özellikle bayıldım!!=)

    YanıtlaSil
  31. love the jacket

    http://aeroplaneandapparel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  32. ceketinle aşk yaşıyorum şu an danteli çok severim bir de pastel renkte olunca... çok fresh ve hoşsun baştan aşağı tüm detayları çok sevdim aslında:))) ve haklısın ojelerin harika ben de görsem seni sorardım hangi marka diye:P sipariş edicem ben de:)
    sevgiler

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...